"Vent sagde du lige, han prøvede at kysse dig" siger Lucy højt, jeg tysser hurtigt på hende og nikker. "Det er virkeligt noget mess det her" mumler Zoe, jeg nikker enigt og tager mig frustreret til hovedet, "Skye du er nød til, at gå all in for, at kommer videre" siger Zoe stille og kigger ventende på mig, "du har ret" svare jeg hende og bider mig selv i læben.
Mine følelser er ærligt også ved, at dø ud for ham, hans kolde attitude og den måde han snakke til mig på, er ikke noget jeg kan lide overhovedet ved ham. Jeg sætter mit hår op i en rodet knold og sukker, gid livet var lettere, "hvad skal i tøser i sommerferien" spørg jeg og håber på, at de ikke skal noget, så jeg kan være sammen med dem, "ikke noget endnu" siger Lucy og Zoe nikker, "same hvorfor" svare Zoe lige efter, jeg smiler stort til dem, "hvad siger i til en ferie i Paris" siger jeg begejstret, de kigger overrasket på mig.
"Kom nu tøser det ville være fucking fedt" hviner jeg, de bryder ud i grin og nikker ivrigt til mig, "super så er det en aftale" mumler jeg og vi giver alle hånd på det, "hvad siger i til, at smutte i seng så vi er klar på at stå tideligt op i morgen" spørg Lucy og jeg nikker til hende. "God ide, godnat piger ses i morgen" vinker jeg farvel og smutter ned på mit værelse, Zoe og Lucy er kommet på værelse sammen, jeg er kommet, sammen med en der hedder Freya, jeg kender hende ikke rigtigt, men det er fint nok, hun virker som en sød person.
"Hey" siger jeg til hende, da jeg kommer ind på værelset, hun smiler til mig og mumler hej tilbage, jeg kaster mig ned i min seng, finder min mobil frem og kigger lidt rundt på insta. "Øhm Skye, hvis det ikke er for meget at spørge om, men er dig og Alex Moore sammen" spørger hun genert og kigger nysgerrigt på mig.
Jeg kigger med store øjne på hende og ryster på hovedet, "nope og thank god for det, han er ikke andet end ballade" mumler jeg, uden at kigge op fra min mobil, hun svare ikke og lægger sig ned i hendes seng, som er lige ved siden af min, "godnat" siger jeg til hende og slukker mit lys, hun mumler godnat tilbage og slukker også hendes lys, jeg lægger min mobil fra mig lukker mine øjne og begiver mig til drømme land.
_______
"SKYE" jeg får et kæmpe chok og sætter mig hurtigt op i min seng, Freya ser stresset på mig, "hvad er der" spørg jeg forvirret, hun kigger panisk på mig, "vi kommer forsent, vi skulle mødes nedenunder for fem minutter siden," udbryder hun.
Jeg åbner mine øjne op, hopper ud af sengen og hopper rundt for hurtigt, at få noget tøj på, jeg tjekker mig hurtigt i spejlet, jeg ser irriteret på mine sorte poser under øjnene og mit uldne hår, jeg sukker og prøver, at fikse det så godt, som jeg kan, før vi spæner ud af døren og mod elevatoren.
"I kommer forsent piger" siger vores lærer surt til os, og vi undskylder hurtigt og går over til de andre, "sjit du ligner lort" griner Jake og peger på mit ansigt, jeg giver ham mellem fingeren og sukker, "jeg ved det godt ellers tak for info," svare jeg ham kækt, han smiler tilbage til mig, og jeg ruller mine øjne af ham.
Døren til hotellet bliver smadret op og en forvirret Alex kommer ind, han kigger rundt, får øjenkontakt med mig og stormer hurtigt mod mig, jeg holder vejret og har lidt på fornemmelsen, hvad han har fundet ud af om mig, som ingen andre ved og grunden til, at jeg har det på fornemmelsen er, fordi lige bag ved ham, træder en af mine gamle venner frem.
Jeg gisper og kigger panisk på Alex, det kan bare ikke ske det her, han stopper op foran mig, "jeg skal snakke med dig lige nu" halv råber han af mig, jeg tysser hurtigt på ham og nikker, jeg tager ham i armen, og trækker ham væk fra de andre.
"Uanset hvad du har fået, at vide kan jeg forklare," siger jeg alvorligt til ham, han lægger hans arme over kors og kigger over mod min gamle ven, jeg for kvalme, når jeg kigger på ham og en masse flaschbacks fra en dårlig tid, strømmer ind over hele min krop, "det ser ud til, at du er lige så slem en person, som mig Jackson, så jeg vil stoppe, med at lyve hvis jeg var dig" vrisser Alex af mig, jeg sukker og ryster på hovedet, "ham der er rigtigt dårligt selvskab, hold dig fra ham," siger jeg advarende til Alex, han fnyser af mig og min gamle ven kommer op til os.
"Længe siden Skye" siger Damien, (min gamle ven) jeg sukker og kigger frastødt på ham, "jeg har ikke lyst til, at se dig Damien" vrisser jeg af ham, han kigger overrasket på mig, og bryder så ud i grin, "jeg er imponeret over, at du har lært at snakke for dig selv, men af hvad jeg kan huske, har vi nogle ting, som vi ikke har gjort færdigt sammen" svare han mig provokerende, jeg kigger ned i jorden og kan mærke Alex gennemborende blik.
"Du er en endnu større løgner end mig, jeg er glad for, at vi er færdige" vrisser Alex, han vender sig om og går over til de andre, som spændt ser på, "hvad siger du til, lige at følge med mig hen til dit gamle slæng" siger Damien, han tager hårdt fat i min arm, og river mig med ham, jeg prøver forgæves, at rive mig ud af hans greb.
"Slip" vrisser jeg og giver ham dræberblikket, han stopper op og smiler ondskabsfuldt til mig, "det tror jeg så ikke lige kommer til at ske," griner ham og hiver videre i mig, jeg kigger panisk hen på de andre, pigerne ser skræmt og forvirret på mig, jeg hiver hårdt min arm til mig, men han får hurtigt fat i mig igen.
"Hey slip hende" vrisser Jake surt og kommer gående mod mig og Damien hurtigt efterfulgt af Noah, de kigger begge truende på Damien, som bare griner af dem, "hvis i vidste hvilken tøs i havde at gøre med, ville i tigge mig om, at tage hende med," griner han højt og skubber mig hårdt tilbage, så jeg falder hårdt ned på jorden, Noah hjælper mig hurtigt op, at stå og spørg om jeg er okay, jeg nikker til ham og kigger ned i jorden igen.
"Hvad sker der her ovre og hvem er du," kommer vores lærer over og spørg os, Damien smiler uskyldigt til hende, "sry jeg er alligevel på vej videre nu, undskyld for Ulejligheden" siger han sukker sødt, han giver mig en hånligt blik og går så sin vej, jeg sukker og kigger mod Noah, som ser forvirret på mig, "jeg kan forklare" mumler jeg, selvom jeg godt ved, at der er ingen nem måde at fortælle dem, hvordan jeg kender Damien på, "kom tilbage til de andre nu," vrisser vores lærer og vi nikker til hende.
"Hvad sker der" spørg Lucy forvirret og jeg kigger fraværende væk, jeg har ikke lyst til at fortælle nogen om min fortid med Damien og hans slæng, "held og lykke med at forklare den her" siger Alex til mig og kigger surt på mig, jeg krydser mine arme og ser surt på ham, "piger jeg kan ikke vente med at få ferie" siger jeg til Zoe og Lucy, som hurtigt opfanger, at jeg har det vildt dårligt over, at være i den her position som jeg er i lige nu.
"Skye du behøver ikke forklare til os, bare du er okay så er det alt der tæller" siger Lucy sødt og smiler til mig, "men hvis du har brug for, at snakke med nogen, er vi her det ved du" tilføjer Zoe, jeg smiler stort til dem begge og krammer dem tæt ind til mig.
Jo hurtigere sommerferien kommer, jo hurtigere kan jeg slippe væk fra Alex og hans nye viden om mig, som jeg ville ønske blev i fortiden, men noget siger mig, at det ikke er muligt længere og at inden længe vil sandheden om hvem, jeg var engang komme ud.
______________
Forfatterbesked:
2 kapitel for idag nyd det!!
Det næste kapitel er virkeligt spændende og et af de bedste kapitler jeg har skrevet, det er skrevet ret barsk og dramatisk - glæd jer!
-Sabi2124/ItzSabine
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...