Det er to dage siden vi kom hjem fra introturen, imellemtiden er der ikke sket så meget, Theo har ikke sagt mere om, at han er vild med mig, så han har nok indset, at det eneste vi bliver er venner. Vi skal tilbage på skolen igen om to dage, jeg glæder mig på ingen måde, jeg orker virkeligt ikke at komme tilbage til sure lærer og lektier.
"Skye du har besøg" råber min mor nede fra trappen, jeg sukker, går hen mod min dør og hen af gangen. "Hvem er det mor" råber jeg, mens jeg går mod trappen, hun når ikke at svare, før hun bliver afbrudt af en vis person kaldet Alex Moore. "Din kæreste hvem ellers smukke" siger han med en flabet tone, min mor gisper, og giver mig det der, hvorfor har du ikke fortalt mig, du har en kæreste blikket. Jeg sukker og ruller mine øjne, "Hvad vil du Alex" vrisser jeg af ham.
"Skal du ikke invitere mig ind" Griner han, "Fint kom dog ind" svare jeg han ligeglad, han smiler glad og går direkte forbi mig, og op af trappen. "Nå hvor er dit værelse så" spørg han, jeg peger hen på døren til mit værelse, han går derind, jeg kigger på ham med et spørgende blik, han bider sig i læben og går hen mod mig, griber fat i mine hofter, og trækker mig helt hen til ham, jeg løfter udfordrende mit øjenbryn, og skubber ham væk.
"Stop dig selv Alex" snerrer jeg af ham, han griner og slikker på hans læber. "Jeg kom enligt bare for at invitere dig til min fest i aften, de andre kommer også" spørg han, jeg tænker lidt og nikker derefter ja. "Super vi ses" smiler han og går ellers ud af mit værelse, og videre ud af huset, mens jeg står forvirret tilbage. Hvorfor kom han helt hen til mig, for at spøge mig, han kunne have sendt en besked.
Der bliver banket på døren til mit værelse, og min mor kommer ind hun, kigger søgende rundt i mit værelse, "Hvor er han" siger hun så endeligt, "Han tog hjem" svare jeg hende ligeglad, hun sukker og går så nedenunder igen.
Jeg sidder lige nu i bilen med min mor ude foran Alex hus, hun sidder og giver mig den lange snak om, at vi skal passe på hinanden osv, jeg mumler jaja, åbner døren og vinker farvel til hende, musikken pumper derudaf og jeg laver et lille glad hop, jeg elsker fester.
Pigerne hviner og skriger da de ser mig, jeg griner og omfavner dem i et gruppe kram, Noah og Jake kommer også hen til mig, de giver mig et hurtigt klem. Jeg kigger rundt for at se om jeg kan få øje på Theo, jeg vil også gerne sige hej til ham, men det ser ikke ud til at han er kommet endnu, jeg går med Lucy og Zoe op til baren, og vi for nogle drinks, som vi drikker og bestiller nogle nye.
"Hey smukke" siger en irriterende stemme, som jeg kender alt for godt, "Alex stop med dit pis" Svarer jeg irriteret, han griber fat i mig og trækker mig med ud på danse gulvet, han halv råber, at vi skal danse, jeg ruller mine øjne for derefter, at nikke ja. Han smiler og griber fat i mine hofter, jeg danser tæt op af ham, og jeg kan mærke hans ånde, alkoholen har vireligt slået sig til, fordi normalt, ville jeg aldrig danse så tæt op af ham, men lige nu, er jeg ret ligeglad, hans hænder går fra mine hofter og han placere dem på min røv, han trækker mig endnu tættere, og prøver at kysse mig.
Mine øjne lyner af vrede, og jeg skubber ham væk fra mig "Du fucking rør mig ik" skriger jeg, så højt, jeg kan af ham, han kigger overrasket på mig i et sekund, og skifter så tilbage til hans normale flabet smil "Kom nu Skye, jeg ved du kan lige det" jeg giver ham fingeren, og går ud for at finde pigerne, jeg går hurtigt rundt i alle rummende, for at se hvor pigerne kunne være henne, jeg finder dem til sidst siddende inde på Alex værelse, de leger 7 minutter i himlen.
"Hey Skye kom og vær med" råber Zoe grinende, jeg smiler og går hen og sætter mig i cirklen, Lucy spinner flasken og råber at den flasker peger på, skal vælge en person, som de vil have med ind i skabet i 7 minutter, flasken lander på Jake, og han smiler lusket. Han rejser sig, tager fat i Zoe og trækker hende hen mod skabet, hun griner genert og følger med.
Mig og Lucy sender hinanden begejstrende blikke, vi ved at Zoe er helt vild med Jake, og de ville være så søde med hinanden, efter 7 minutter bliver døren åbnet til skabet, og ud træder Jake med rodet hår og et tilfreds smil, efterfulgt af Zoe med udtværet læbestift og røde kinder, jeg griner og fanger Zoe's øjne, for at vise hende at hende læbestift er ud over hele hendes ansigt, hun mimer et tusind tak og skynder sig at tørre det væk.
"Okay min tur til at spinne flasken" råber Jake, alle kigger spændt på flasken som drejer, jeg håber virkeligt ikke, at den lander på mig, fordi jeg ved ikke hvem, jeg skulle vælge, jeg gisper, da jeg ser flasken ende foran Alex, jeg er ikke i tvivl om hvem han vælger, og jeg ved, at jeg ikke ville kunne lide svaret.
"Alex du skal vælge en" råber Noah, Alex kigger rundt for at se, hvad han har at vælge imellem, hans øjne stopper ved mig, og han giver mig et flabet smil og kører så sine hænder igennem hans perfekte hår. "Skye" siger han så, jeg kigger panisk ned i gulvet og ville ønske, at jeg ikke havde sagt ja til at være med.
To hænder griber fat rundt om min mave og løfter mig op fra gulvet, han tager fat i min arm og trækker mig hen mod skabet, jeg kigger rundt for at få øjenkontakt med pigerne, for at signalere hjælp, men jeg ender med, at få øjenkontakt med Theo som står ovre i hjørnet, han ser såret ud, men samtidig ser han også ud som om, han kunne finde på, at slå en ned lige nu, jeg bider mig selv i læben og døren til skabet lukkes.
"Nå Skye jeg har nogle ideer til, hvad vi kan lave" hvisker Alex med hans hæse stemme ind i mit øre, jeg fnyser af ham og trækker mig lidt væk fra ham, jeg kan dog ikke komme særligt langt væk, da vi er i et skab. "Vi to skal ikke lave noget som helst" bider jeg af ham, "Easy Tiger du er godt nok sur i aften" svare han med en flabet tone, jeg fnyser af ham.
"Alex jeg tror ikke det er en god ide, at du flirter med mig" siger jeg stille "Hvad snakker du om Skye" Svare han forvirret, "Fordi alt det med Theo, i er jo gode venner, og du ved han er vild med mig, men stadig flirter du med mig foran ham" svare jeg ham. Han griner lidt af min kommentar, "Skye jeg ville have dig længe inden, han fik følelser for dig, det er ham der fucking bryder vores kodeks, det ved du udemærket godt" råber han og hamre hånden ind i skabet, jeg gisper.
"Men du får mig ikke Alex, jeg gider ikke falde for dit spil, og ved du hvad fra nu af, er der fucking krig" råber jeg tilbage, han griner højlydt "Du har ingen ide om, hvem du er oppe imod, jeg elsker at skulle kæmpe for, at få en dame med i sengen, og jeg lover dig, at om en uge eller to ligger du i min seng" svare han, i en kommanderende, men stadig kontrolleret tone.
Jeg kan mærke vrede blusse op inden i mig, og jeg er få sekunder fra at give ham en lussing, "I dine drømme Alex" Svare jeg flabet, jeg går helt tæt op af ham, og læner mig ind mod hans øre og hvisker, "Du får mig aldrig", han skal til at svare. Da døren til skabet bliver åbnet, og alle kigger forventende på os, jeg kigger over mod hjørnet, men Theo står der ikke længere, jeg går vredt forbi Alex, og over mod de andre, jeg sætter mig i cirklen igen, og denne gang håber jeg, at flasker den lander på mig.
YOU ARE READING
Hot Mess
Teen FictionSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...