"Så du meldte ham i går," Noah sætter sig ned i min kontor stol der står på mit værelse, jeg nikker og sætter mig ned i min seng, vi har lige været ude og shoppe, Noah mente at mit humør skulle op igen, jeg sagde først nej til ham, men han insisterede, så jeg blev nødt til det.
"Godt det svin skal ind og sidde det helt sikkert," siger han bestemt og piller ved nogle af mine ting som står til pynt, jeg nikker enigt og krydser mine arme, Noah bryder ud i grin, og jeg kigger forvirret på ham, "du skulle have hørt om hende damen, Alex havde med hjemme i går," griner han højt, jeg ruller mine øjne af ham.
Jeg er så træt af at høre om alle Alex's damer, jeg sukker og rykker op af min væg, så min ryg for støtte, Noah stopper sit grin og kigger undersøgende på mig, "der er nogen, der altid bliver stille når ens hvis navn bliver nævnt," siger han provokerende og smiler, jeg ruller igen mine øjne af ham, "tell me" siger han og ruller over til min seng.
"Jeg kan ikke sige det til dig," siger jeg bestemt, han løfter provokeret sit øjenbryn, "luk nu, du ved du kan sige alt til mig," mumler han bestemt, jeg kører mine hænder igennem mit hår og sukker højlydt, "Skye" vrisser han.
"JEG VAR GRAVID MED ALEX'S BARN," udbryder jeg højt, jeg gisper og holder mig for munden, Noah kigger mere forvirret end nogensinde på mig, "ahva" udbryder han, jeg sukker, "jeg havde ikke sex med Liam," nærmest hvisker jeg, Noah kigger overrasket på mig, "ahva" udbryder han igen.
"Noah" siger jeg bestemt, han ryster choket af sig, "så du fortæller mig, at du var gravid med Alex's barn, og at du ikke engang har haft sex med Liam," han spytter ordene ud og bliver mere og mere forvirret, jeg nikker enerkende til det han har sagt.
"For fanden Skye, det er du sku da nødt til at fortælle Alex," jeg ryster på hovedet, "jeg prøvede, men han sagde, at han aldrig ville snakke om det igen," siger jeg opgivende, Noah kigger skeptisk på mig, "stop du har ikke engang prøvet så," siger han strengt, jeg vifter med mine hænder, "hør det er også lige meget nu, han er glad som det er nu, og det gider jeg ikke ødelægge okay," sukker jeg, Noah krydser sine arme, "fuck altså" mumler han.
"Du må ikke sige det til ham," siger jeg bestemt, Noah nikker og vifter nu også hans hænder mod mig, "I know, I know," mumler han.
___________________
"Babe" Alex kalder mig hen til bordet i kantinen, pigen der sidder på hans skød fnyser fornærmet, jeg sukker og går stille derhen, "jeg føler ikke, jeg ser dig længere," mumler han da jeg har sat mig, jeg trækker på skulderen, "måske fordi du har travlt med alle dine ludere," mumler jeg, mine øjne bliver store det var ikke meningen, at jeg skulle have sagt det højt.
Han kigger forvirret på mig og smiler så, "du er flabet igen," konstatere han og smiler, jeg ruller mine øjne af ham, han er simpelthen så utrolig, "whatever" sukker jeg, Noah skubber til mig med hans skulder og giver mig et blik, der siger jeg skal skrue ned for min flabethed.
Jeg ryster på hovedet og rejser mig op, mine øjne rammer den stakkels pige, der nu skal til at få den største smøre i hendes liv, "Skye" kalder Lucy, men jeg rækker min hånd frem, som for at sige hun skal være stille.
"Hej jeg har ingen ide om hvem du er, meen det er nok også ligemeget, du er væk i morgen" pigen kigger fornærmet på mig, "jeg ville bare spørg hvad dine intensioner med Alex er," jeg smiler flabet til hende, hun fnyser, "Skye stop det der," Alex kigger truende på mig, jeg fnyser, "jeg kan ikke huske, at jeg spurgte dig," vrisser jeg, hans øjne lyner mod mig, et skævt smil kommer frem på mine læber.
Det er langtid siden jeg har pisse ham af, "hør dig der, jeg ikke gider lærer navnet på, bland dig udenom hvad mig og Alex har," pigen føler sig stolt over sin kommentar til mig, jeg griner falsk, "nurg du tror i har noget, så vidt jeg kan huske, var det en rødhåret tøs, der sad der så sent som i går," pigen rejser sig brat op og løber ud af kantinen.
Jeg sætter mig tilfreds ned, wow det er langtid siden, at jeg har været en kælling, "over grænsen Skye" vrisser Alex, jeg nikker enigt, det var nok over grænsen, men jeg er jo også lige kommet tilbage fra min pension, fra at være flabet, "så sig undskyld," vrisser han, jeg smiler og ryster på hovedet.
"Jeg har lært at man aldrig, skal sige undskyld for at sige sandheden," mumler jeg, han sukker og ligner en der kunne slå mig ihjel lige nu, "seriøst jeg troede, du var ovre det med at flabet hele tiden," vrisser han, de andre kigger fra Alex til mig hele tiden, jeg smiler til ham og læner mig ind over bordet, "og jeg troede du var færdig med at være en fuckboy, men guess what folk ændre sig åbenbart ikke."
Pigerne gisper og Alex sender dem et dræberblik, "gutter stop nu" mumler Jake, jeg trækker på skulderen, "er det fordi du er jaloux, så fucking sig det," råber Alex, hele kantinen bliver stille nu og følger med i vores fight, jeg fnyser fornærmet.
"Jaloux, ohh boy jeg er ovre dig, du er brugt," mumler jeg, Alex vrede ansigts udtryk bløder op og han ligner en der er ved at tude, han banker hårdt sine hænder ned i bordet, "fuck dig Jackson, det var dig der kneppede en anden," råber han for at overgå sine egne følelser, jeg kan mærke mine tåre presse på.
Jeg rejser mig hurtigt op og banker selv mine hænder i bordet, "siger personen der kneppede en anden to gange," råber jeg tilbage, et højt slam får vores opmærksomhed til at vende mod de andre, Noah har rejst sig op og har sine hænder på bordet, "lad mig gøre det her lidt nemmere for jer" siger han.
Mine øjne bliver store, "nej Noah" udbryder jeg panisk, han sætter sin hånd op foran mig, "Alex Skye har aldrig kneppet med Liam, det var noget hun troede, fordi hun var fuld, men hun har snakket med Liam, og det har de ikke," Alex kigger måbende fra Noah også over på mig.
Tårene presser nu for alvor på, "og Skye, Alex har ikke kneppet en eneste, siden han fik det at vide mellem dig og Liam, så det vil sige at du var den sidste, alle de damer du ser ham med, bliver smidt væk, så snart du ikke kigger," mumler Noah og sætter sig tilfreds ned igen, hele kantinen er stille.
Jeg bider mig selv i læben, Alex går over mod mig og stiller sig helt tæt på mig, "var det mit barn" hvisker han, jeg kigger ned i gulvet, "svar mig" råber han, jeg kigger panisk op på ham og nikker, så hans øjne bliver store.
"Hvordan ku du" vrisser han og stormer så ud af kantinen, jeg fjerne hurtigt en tåre og sætter mig brat ned.
"Hvad glor i på" råber Jake, hele kantinen gisper og skynder sig at begynde, at hviske ved deres borde, jeg kører frustreret mine hænder igennem mit hår.
___________________
Forfatterbesked:
Hello et ekstra for i dag, nu da det er så langtid siden jeg har lagt op!
Håber i kunne lide deres fight jeg nød ihvertfald at skrive den!
-Sabi2124/ItzSabine <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Mess
Genç KurguSkye Jackson bor sammen med hendes mor, far og storesøster i New York. Skye skal starte på gymnasiet med hendes to bedste veninder Zoe Wilson og Lucy Campbell. Skye er en flabet, smuk og fucked op pige på 17 år. Hun møder playeren Alex Moore og han...