~ Kapitel 100 ~

1.3K 34 7
                                    

"Du ved vi altid er der for dig," Lucy sender mig et blik fyldt med medlidenhed, Zoe nikker, "hvor langtid har ud været clean," spørg Zoe og lægger hendes hånd oven på min, jeg sukker og kigger fortrydende ned i bordet, "siden i går den smuttede for mig" mumler jeg, Zoe fjerner hendes hånd og kigger over på Lucy, "er det ikke en ide at komme til nogle møder eller sådan et eller andet," spørg Lucy og kigger strengt på mig, jeg ryster hurtigt på hovedet, der er intet jeg mindre vil end, at fortælle alle mulige fremmede om min afhængighed.

De sukker begge to, "jeg ved ikke, hvad vi skal gøre for at hjælpe dig" siger Lucy, jeg trækker på skulderen, "og hvornår snakkede du sidst med Alex," spørg Zoe og kigger interesseret på mig, tårende presser på og jeg snøfter kort, "jeg ved det ikke engang, om han vil snakke med mig," mumler jeg, "jeg ved ærligt heller ikke, hvad jeg skulle sige til ham hvis han ville," siger jeg opgivende, de sender mig begge et trist blik, "jeg synes, du skal tage med i morgen, Noah er din bedste ven, og han ville blive så glad hvis du kom," siger Lucy, jeg trækker på skulderen, jeg har ikke svaret på hans beskeder, og han har skrevet til mig mindst en gang om dagen, "du skal komme det er hans fødselsdags fest," Zoe kigger fra Lucy og over på mig, mens hun siger det, jeg nikker anerkendende, de har ret, jeg kan ikke blive væk fra min bedstevens fødselsdag.

___________________________________

"Pas på dig selv skat, jeg stoler på dig," siger min mor stille, jeg nikker og træder ud af bilen, hun smiler forsigtigt til mig og kører så hjemad igen, jeg sukker og vender mig om mod Noah's kæmpe hus, der skulle vidst være en del mennesker her i aften, men det er nu ikke dem, jeg er nervøse for at møde, jeg har taget en stram sort kjole på og nogle sorte stilletter der matcher til, det er langtid siden jeg har været til en rigtigt fest, hvor det ikke handlede om at blive skæv og gøre dumme ting.

Jeg går forsigtigt op mod huset, måske var det en dårlig ide at tage afsted, jeg vil ikke skabe drama for Noah ved hans fødselsdags fest, jeg laver et forskrækket spring, da hoveddøren bliver smækket op og en overlykkelig Noah kommer styrtende mod mig, jeg når ikke engang at reagere, før han har omfavnet mig, "jeg er så glad for at se dig," nærmest skriger han ind i øret på mig, jeg smiler stort og griner, "tillykke" siger jeg, og vi trækker os fra krammet, han smil falmer til et seriøst blik, "hvordan har du det" spørg han, jeg trækker på skulderen, "jeg savner jer alle sammen," mumler jeg og kigger ned i jorden.

Han nikker, "og vi savner dig, kom med ind" han tager fat i min hånd og trækker mig igennem en gruppe mennesker, der nærmest fylder hele hans bryggers, han fører mig ud i køkkenet. "Ihh" skriger Zoe, da hun ser mig, de andre der sidder ved bordet vender hurtigt deres opmærksomhed mod mig, jeg vinker akavet, Theo skubber sig hurtigt ud fra bordet og kommer hen til mig, "hej prinsesse" smiler han og giver mig et kort klem, jeg smiler til ham og mumler "hej" tilbage.

Jake, Zoe og Lucy rejser sig også op og krammer mig, "kom og sæt dig" siger Noah og klapper på stolen ved siden af ham, jeg smiler og sætter mig forsigtigt ned, "Alex skriver han er på vej," udbryder Jake og vifter rundt med hans mobil, jeg fryser i min bevægelse og kigger panikslagende mod Zoe og Lucy, de smiler blidt til mig og Lucy mumler, at det nok skal gå.

"Skal vi så sidde her hele aften eller ud og fejre min fødselsdag," spørg Noah og kigger forventningsfuldt på os, vi griner og rejser os op, for at gå ud og joine festen, der er i fuldt gang.

___________________________________

Zoe river fat i min hånd og tvinger mig med dem op og danse, jeg griner og følger glad med hende og Lucy, gud hvor har jeg savnet de to tøser helt afsindigt meget, det er utroligt, at vi er gået så meget igennem, også står her og danser sammen, jeg smiler lykkeligt til dem og de smiler tilbage til mig, "godt at se du stadigt kan danse" griner Zoe, "i ligemåde da" griner jeg. 

Lucy stopper pludseligt med at danse, og jeg kigger forvirret over på hende, Zoe stopper også og de kigger begge panisk over på mig, "hvad er der," griner jeg, Lucy griber ud efter min hånd og trækker mig med tilbage mod bordet, hvor drengen sidder, jeg kigger ekstremt forvirret på dem nu. "Alex er her" hvisker Zoe ind over bordet, mit hjerte begynder at pumpe ekstremt meget, og trangen til at få et fiks sniger sig ind over mig, "hvad er der galt, vi nød lige showet," griner Jake mod os, Zoe giver ham et blik, der siger han skal holde sin kæft, "hvad" spørg han forvirret, Zoe sukker af ham "Alex er her," siger hun. 

Jake kigger over mod mig, "er du bange for at se ham igen," spørg han nysgerrigt, jeg sender ham mellemfingeren og fnyser, "hvorfor skulle jeg dog være det," dog ikke med særligt meget kraft i min stemme, Theo lægger sin arm omkring mig og sender mig et medlidenheds blik.

"Hvorfor sidder i alle sammen her og tripper," Alex griner og kigger forvirret over på Jake, som bare sidder og stirre over på mig, Alex stopper sit grin og kigger over mod mig, jeg synker helt sammen og har ikke lyst til at kigge på ham, "Skye" siger han stille, jeg kigger forsigtigt op på ham, jeg kan ikke tyde hans ansigt på grund af at der er så mørkt, "Alex" siger jeg stille tilbage, han holder hans hånd ud mod mig, og jeg kigger forvirret på den, men vælger så at tage fat i den, han trækker mig op at stå og hiver mig igennem mængden af mennesker. 

Da vi endeligt kommer udenfor, slipper han min hånd, jeg kigger akavet ned i jorden, "hold nu op med det der Skye," siger han til mig og løfter mit hoved op, så jeg kigger på ham, "så fortæl mig, hvordan har du det," spørg han, jeg trækker på skulderen, "kunne være bedre, men ikke helt slemt," mumler jeg, han nikker forstående, "godt at du idet mindste har fået det lidt bedre," siger han og smiler, jeg gengælder forsigtigt hans smil. 

Vi står begge og kigger akavet rundt, indtil han pludselig trækker mig ind i et kram, han knuger mig tæt ind til ham, tårende presser på, jeg har savnet ham, såå meget det kan slet ikke beskrives, han trækker sig fra krammet, "jeg savner dig," siger han stille, jeg kigger overrasket på ham og nikker, "jeg savner også dig," mumler jeg forsigtigt, "kom" siger han og tager min hånd, vi går sammen indenfor og over mod de andre.

"Aleeex heej," en pige kommer løbende, hun hopper op på ham, han slipper hurtigt min hånd og griber hende, jeg gider ikke engang kigge på dem, så jeg går hurtigt videre over mod de andre, jeg spotter hurtigt, at de andre står ude og danser, men jeg føler ikke rigtigt for, at gå ud til dem, så jeg sætter mig ved bordet igen, jeg er så forvirret om alt det her med Alex, jeg troede han var sur på mig.

"Skye" Alex smiler til mig og sætter sig ind ved siden af mig, jeg sender ham et falsk smil, han rynker kort sine bryn, "hvorfor smiler du falsk til mig, du ved godt, jeg kan se det med det samme," spørg han forvirret, Jeg ryster på hovedet, "ikke for noget," han kigger mistroisk på mig, "er det på grund af hende pigen," spørg han, jeg siger ingenting, men kigger bare væk fra ham, han rykker tættere på mig og lægger sin arm om mig, "hun er bare en ven," siger han, jeg siger igen ingenting, jeg ved jo godt han er en fuckboy, men jeg ved dog ikke om han har kneppet med nogen siden, vi sidst har snakket.

"Babe" hvisker han stille, jeg bløder op og kigger op på ham, "jeg vil jo bare gerne, du har det godt," siger han, jeg smiler forsigtigt, han læner sit hoved ned mod mit lige inden vores læber mødes, banker en ind i bordet og drinksen falder ned over os af forskrækkelse hopper vi begge væk fra hinanden, "pis" vrisser jeg og rejser mig op, "fucking idiot" råber Alex og hiver fat i personen der gjorde det.

___________________________________________

-Sabine2124/ItzSabine

<3 <3 <3 


Hot MessTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang