~ Kapitel 49 ~

2.2K 30 3
                                    

"Dette kapitel er ikke for sarte sjæle og indeholder sexuelt indhold!!!"

Han kigger væk og bider sig selv i læben, jeg kaster mine arm om hans hals, han kigger hurtigt på mig, "hvorfor siger du det først nu" spørg jeg forvirret, han lægger sin arme om min mave og trækker mig tætter på ham, "fordi jeg var nervøs" svare han stille, jeg smiler sødt til ham og sætter mig op på ham, med et ben på hver side af ham, "så Alex Moore bliver nervøs over en pige, så har jeg hørt alt" griner jeg, han ruller hans øjne af mig, "stop" vrisser han irriteret, jeg griner endnu mere af ham, han smiler og griner med mig, "jeg har en ide" udbryder han og jeg kigger forvirret på ham, han laver en hurtigt bevægelse og han ligger nu oven på mig, han kigger frækt på mig og læner sig ned mod mig, jeg lukker mine øjne og vores læber smelter sammen, han tager fat i mine lår og drejer os om, så jeg nu er øverst, han lader sine hænder glide ned på min røv og giver den et lille klem, han smiler ind i kysset og det samme gør jeg, et lille støn forlader mine læber, han tager hårdere fat i min røv. Vores vejrtrækninger er dybe og tændte, han bider mig frækt i læben og jeg klynker, han slipper min røv og trækker sig fra kysset.

Såret på min læbe er gået op og han har fået lidt blod på sine, "oh sjit undskyld" siger han hurtigt, jeg ryster på hovedet, "det gør ikke noget" svare jeg, rejser mig fra ham og går ud på toilettet, med ham lige i hælene på mig, jeg lader vandet flyde over mine læber og fjerne blodet, Alex gør det samme, jeg kigger på det kæmpe bad de har og får lysten til at gå i bad, "tag dit tøj af" siger jeg til Alex, han er ved at få vandet galt i halsen, han blinker forvirret med hans øjne, jeg griner af ham og trækker min bluse af, han kigger med store øjne på mig, jeg trækker mine shorts af og vender mig mod badet, jeg går ind ruller forhænget for at tage min bh og g-streng af, jeg kaster dem ud på gulvet, jeg tænder vandet og lade det glide ned af min krop, Alex er helt stille, jeg smiler og lader vandet gøre mit hår vådt, "kommer du" spørg jeg forførende, jeg kan høre han hurtigt flår hans tøj af, han kommer ind til mig og kigger med store øjne op og ned af mig.

Jeg griner og vender ryggen til ham, han placere sine arme om min mave og stiller sig tæt op af mig, jeg vender mig om og placere mine arme om hans nakke og presser ham ned til mine læber, han tager fat i mine lår og jeg hopper op på ham, han presser mig op af væggen og vi kysser intenst, "er du sikker" hvisker han ind imellem kyssende, jeg nikker og han kommer ind i mig, jeg stønner af nydelse.
_________
Han lægger håndklædet om mig og taget et til ham selv, jeg smiler glad for mig selv, tænk at lille mig ikke længere er jomfru, "er du okay" spørg han nervøst og jeg nikker til ham, "det gør lidt ondt, men ellers har jeg det fint" smiler jeg, han havde været virkeligt sød og taget det stille og roligt, mine øjne bliver store og jeg kigger panisk på ham, han kigger forvirret på mig "hvad er der" spørg han, jeg slår mig selv på panden, "du brugte ikke kondom" udbryder jeg og kigger alvorligt på ham, han kigger med store øjne på mig, "fuck det havde jeg helt glemt" siger han højt, han køre frustreret sin hånd igennem hans hår, "okay bare rolig, jeg går ned og køber en fortrydelses pille i morgen" siger jeg stille, han nikker. Jeg havde slet ikke tænkt på det overhovedet, "lad os gå i seng" siger jeg og han nikker, jeg tager min bh og g-streng på og han tager hans boksershorts på igen.

Jeg lægger mig træt ned i sengen, Alex lægger sig ved siden af mig, "hey Skye" griner han, jeg kigger træt på ham, "ville de ikke være nuttet med en mini Alex" griner han, jeg skubber ham hårdt ud af sengen, "hold kæft" vrisser jeg af ham, han retter irriteret på sit hår, "hey" klager han, jeg griner og han lægger sig op i sengen igen, "kom her" hvisker han og trækker mig ind i hans arme, jeg smiler glad til ham, "sov godt smukke" hvisker han og kysser mig på panden, jeg mumler ilm og falder i søvn i hans arme.

"Morgenmad" råber Christine nede fra køkkenet, vi sætter os op på samme tid, jeg hopper glad ud af sengen og løber hen til mit klædeskab, som er fyldt med nyt tøj, jeg kigger drømmende på det og hviner glad, jeg hiver nogle stramme jeans ud og en hvid off shoulder top, jeg tager det hurtigt på og drejer lidt rundt i spejlet og smiler glad. "Du ser godt ud" smiler Alex træt, jeg griner og nikker, han krammer mig bagfra og kysser mig på halsen, "lad os gå ned og spise" smiler han og jeg nikker, "jeg håber der er pandekager" hviner jeg glad, da vi går ned af trappen, kommer Christine hurtigt hen til os, "er du okay i dag Skye" spørg hun bekymret, jeg smiler glad til hende, "ja" svare jeg og hun smiler glad til mig, "det er jeg glad for." Hun vender sig om og går ind i køkkenet, Alex kommer op til mig og lægger en arm om ryggen på mig, "i går var helt fantastisk" siger han stille og smiler, jeg nikker enigt "ja den var."

"afsted med jer i skole" hvinker Christine os farvel, jeg smiler og vinker tilbage til hende og sætter mig ind i Alex bil, vi bakker ud af indkørslen og kører mod skolen, "vi har lige tid til at smutte forbi apoteket" siger han og jeg nikker, jeg hopper ud af bilen går ind i butikken, trækker et nummer, der er ikke så mange så det er min tur næste gang, "nummer 7" siger damen bag kassen, jeg går frem "en fortrydelses pille tak" siger jeg og hun nikker, "værsgo det bliver 160 kr" jeg nikker og betaler med mit kort, jeg skynder mig ud i bilen "kør" siger jeg og han tænder bilen, "har du vand" spørg jeg og han hiver noget vand frem til mig, jeg sluger pillen og smiler "okay sådan" ånder jeg lettet ud, "det kan ikke ske igen" siger jeg alvorligt, Alex smiler "så vi skal have sex igen" griner han glad, jeg giver ham en lammer "man ved aldrig" siger jeg, han piver over sin arm og jeg griner af ham, "hvor er du sart" griner jeg han kigger irriteret på mig og griner så med mig.
___________________
Nyt cover billede!! ❤️
Okay, så det her kapitel var ret så dirty, men jeg synes at min historie manglede lidt dirty, så her er det! ❤️

Hot MessWhere stories live. Discover now