~ Kapitel 63 ~

1.6K 31 0
                                    

"Tror du de har lavet noget i nat," hvisker nogle stemmer udenfor døren, jeg gaber træt og sætter mig op, "fuck nej vi har ej" råber jeg, der bliver stille ude foran døren, og de skyldige kommer ind.

Lucy og Theo griner, af at jeg har hørt dem, jeg kigger ned på en fredelig Alex som sover, jeg smiler ondt, tager hans pude og kaster den hen på Theo, Alex vågner med et chok, han kigger forvirret rundt. 

"Hvad sker der her," spørg han og gnider sig træt i sine øjne, han kigger op på mig, "og hvorfor skal du vække mig så voldigt," mumler han irriteret, jeg trækker på skulderen, "fordi du altid er morgen sur, så der er intet bedre end at vække dig," svare jeg ham flabet, han sukker "nå, men der er morgenmad" bryder Lucy ind, og de går. 

Jeg tager Alex i, at give mig elevator blikket, mens jeg sidder op, jeg tager min hånd op foran hans øjne, "hey det er ikke noget, jeg ikke har set før," siger han surt, "du behøver ikke se det igen," svare jeg og fjerner min hånd, for at rejse mig op og tage noget tøj på. 

Han sætter sig hurtigt op, tager fat i min talje, han hiver mig ned og lægger sig oven på mig, "hvad fuck" siger jeg forvirret, han bider sig i læben, "som straf for det du lige sagde" mumler han og begynder, at kilde mig, jeg flækker af grin og slår ham, "stop please" griner jeg. 

Han smiler tilfreds og stopper, "og fjern dig så, jeg kan mærke din du ved," siger jeg og griner, han smiler "tja hvad skal jeg sige, jeg er klar fra morgen af," siger han flabet, jeg ruller mine øjne af ham og skubber ham væk, jeg rejser mig og tager hurtigt mit tøj frem, fra den taske jeg har med. 

Jeg går nedenunder til de andre, med Alex lige i hælende, "skal du ikke have mere på" spørg jeg forvirret og kigger op og ned af ham, han har kun lige taget nogle shorts på og går nu i bar mave, han ryster på hovedet "magter ik," svare han kort. 

"Godmorgen" smiler jeg og vinker til de andre, de siger godmorgen tilbage, og jeg sætter mig ned ved bordet, jeg rækker ud efter en rundstykke og skærer den over, "kan jeg få smøren," spørg jeg og Jake rækker den over til mig. 

"Så er Theo den eneste der ikke fik noget i går," spørg Noah med munden fyldt, jeg kigger fornærmet på ham, "nej sku da" mumler jeg irriteret, han kigger overrasket på mig, "har i to ikke" spørg han, jeg ryster kraftigt på hovedet. 

"Desværre" mumler Alex og kigger over på mig, jeg giver ham straks fingeren og han griner, "så Jake og Zoe, Noah og Lucy i har" spørg jeg dem, Noah og Jake giver high five, mens pigerne kigger genert på hinanden, jeg smiler stort, "thats my girls" siger jeg, de smiler til mig, "men du fik da også kysset lidt med Jacob," siger Zoe.

Jeg nikker og tager en bid af min mad, "hvad skal vi så i dag" spørg Theo, jeg trækker på skulderen, "vi kunne rydde op udenfor, det nåede vi ikke i går" siger Noah, vi sukker alle sammen, "kom nu jeg gider ikke selv" protestere han, "selvfølgelig hjælper vi" siger Lucy og smiler til ham, han smiler tilbage til hende og mumler "tak."

_______

"Må jeg tage et bad" spørg jeg Noah, han nikker jeg rejser mig fra bordet, tager min tallerken og stiller den ned i vasken, "brug for hjælp?" Alex kommer op bag mig, han tager hans arme om mig bagfra, og jeg drejer mit hoved, så jeg kan se ham. 

"Du drømmer Alex" siger jeg, han bider i hans læbe, "vi kan da tage en anden omgang" siger han, og referer til dengang vi havde sex i badet, jeg ryster hurtigt på hovedet. 

"What har i gjort det i badet" råber Jake højt, Alex slipper mig og jeg vender mig panisk, om mod de andre, "tjaa" siger Alex og kigger stolt frem, jeg tramper ham på foden, han klynker og kigger forvirret på mig, "av Skye" piver han, jeg smiler til ham og går i bad.

Hot MessWhere stories live. Discover now