~ Kapitel 26 ~

2.4K 42 3
                                    

Der er gået en måned siden, jeg pakkede min taske tog mit rejsekort og skred, jeg tog toget hjem til min mormor, som boede i Florida, jeg har tænker rigtigt meget over alle mine problemer, og jeg er klar til at konfrontere dem alle, når jeg kommer hjem.

Jeg står ude foran hovededøren, jeg kigger ind af vinduet mod køkkenet, jeg kan skimte min mor stå derinde og lave aftensmad, jeg tager fat i håndtaget og trækker det ned og skubber døren åben, "Hallo" råber min mor ude fra køkkenet, jeg tager en dyb indånding og går ud til hende, "Skat er det dig" jeg nikker ja, hun smider det hun har i hænderne, og løber hen og omfavner mig.

"Jeg har savnet dig" siger hun højt og muntert til mig, "I ligemåde" hvisker jeg tilbage til hende, "Undskyld skat" siger hun trist og trækker sig fra krammet, "Det fint mor jeg er ovre det" smiler jeg til hende, hun smiler stort og jeg går op på mit værelse, "Hey søs" smiler Isabel og kommer ind i rummet, "Hej Isabel" svare jeg, "Hey jeg er virkeligt ked af alt.." jeg afbryder hende, ved at række min hånd frem, "Jeg er ovre det og vi behøves ikke snakke om det" siger jeg stille, hun smiler stort, hun mumler okay og går ind på hendes eget værelse.

Jeg trækker min cykel ud fra garagen, "Hvor skal du hen skat" kommer min mor panisk løbende ud, "Jeg skal over til Alex" siger jeg og smiler, jeg ved allerede, hvad jeg skal sige til ham, fordi jeg har planlagt det i en måned nu.

Jeg banker forsigtigt på døren til hans hus, en flot moderne dame åbner døren, "Hej" siger hun og smiler, jeg smiler sødt tilbage til hende, "Hej er Alex hjemme" spørg jeg nysgerrigt, hun nikker ja og åbner døren, "Alex der er en pige hernede, der leder efter dig" råber hun op af trappen, jeg kan hører, han åbner døren til hans værelse, og går med tunge skridt mod trappen.

"Hvem er det" spørg han og går ned af trappen, han får øjenkontakt med mig og hans øjne lyser op af glæder. "SKYE" råber han højt og løber ned, han tager fat om min hofter og svinger mig rundt, han sætter mig ned og trækker mig ind i et kram, jeg griner og smiler stort til han "Hvor har du været" spørg han og kigger undrende på mig, "Jeg har været ved min mormor" smiler jeg til ham, "Men du forsvandt bare, og jeg troede ikke du ville komme tilbage, jeg har skrevet, men du har ikke svaret, jeg har også ringet, men den er gået på telefon svare, og jeg ville gerne have kunnet forklare dig hvad der skete sidst hjemme ved mig, fordi jeg troede vi var færdige, men så da jeg så din reaktion, vidste jeg at jeg stadigt havde en chance, men.." jeg afbryder ham grinende, "Rolig nu, jeg havde bare brug for at samle mine tanker osv, alt er fint nu" siger jeg og smiler.

"Det er jeg virkeligt glad for" siger han, "Men Alex jeg kom enligt bare for, at sige at jeg har det fint, med at du er sammen med andre piger, vi kan stadigt være venner" siger jeg, hans blik bliver hurtigt trist "Faktisk, så er der noget, jeg skal fortælle dig" siger han og kigger ned i jorden, "Hvad er der" spørg jeg forvirret, "Jeg er sammen med Jessica nu" siger han og kigger undersøgende på mig, jeg kigger med store øjne på ham, "Hvad er du" råber jeg af ren reaktion, han tager hans hånd op på min skulder, "Jeg var bare så ked af alt det med dig, også skete det bare" siger han og bider sig i læben.

Jeg tager en dyb indånding, "Det fint" siger jeg fraværende, jeg ved godt, jeg lige har sagt til ham, at han godt måtte gå videre, men jeg troede ikke han allerede havde gjort det, "Er vi okay" spørg han og tager fat i min hånd, jeg trækker min hånd til mig igen og smiler falsk, "Jep" svare jeg, "Men jeg er nødt til at smutte nu" smiler jeg, han nikker forstående, og jeg går.

Jeg har ringet til pigerne og forklaret det hele, de var meget forstående, og vi hygge snakkede i en hel time, inden vi lagde på, spurgte jeg ind til Jessica og Alex, de fortalte mig, at de var ret seriøse, men at de ikke kunne fordrage Jessica længere, fordi hun var mega jaloux hele tiden, og var blevet en rigtig bitch overfor dem, efter vi lagde på lagde mig til at sove, fordi vi jo havde skole i morgen, og jeg har misset ret meget, så jeg er nødt til at være mere seriøs omkring skole det næste stykke tid.

"Skye skal vi følges" spørg Isabel og piller nervøst med hendes hænder, jeg smiler til hende og nikker, "Sure" hun smiler stort til mig og vi sætter os ud i bilen, "Er du nervøs for at se de andre igen" spørg hun på vej mod skolen, jeg ryster på hovedet.

"Skye" skriger Noah ind i hovedet på mig og omfavner mig i et kæmpe kram, de andre styrter hen mod mig og overfalder mig alle, "Fuck jeg har savnet dig Jackson" griner Jake og dasker til mig, "I ligemåde" griner jeg tilbage, Alex og Jessica kommer gående ind på skolen, hånd i hånd Alex smiler og blinker da han ser mig, og jeg vinker akavet til ham, Jessica giver mig det største dræberblik, men jeg ignorer det, jeg skal ikke ind i en bitchfight den første dag, jeg er tilbage på skolen.

"Hey Jackson" siger Jessica falsk til mig da de kommer hen til os, jeg smiler falsk til hende og mumler Hey, jeg for øjenkontakt med Alex og han slipper i Jessica's hånd, og skal til at tage fat i mig og trække mig til siden, men inden han når det, tager Jessica fat i hans hovede og tvinger ham til, at kysse hende, hun griber fat i hans hår og trækker sig helt tæt på ham, hun løfter let i hans trøje og gnider sig op ham, de trækker sig fra kysset og hun hiver ham ud mod toilettet, jeg står og er ved at brække mig, over det show hun lige lavede.

"Fucking tøs" mumler Jake, jeg kigger overrasket på ham og kan se, at alle kigger kritisk på døren ud til toilettet, jeg begynder at flække af grin og de kigger alle forvirret på mig, "Hvad har du taget Skye" spørg Noah forvirret. "Vi hader alle tydeligvis Jessica, og jeg elsker det" griner jeg stadigt, de smiler mod mig og griner så med mig.

"Så har du en plan" spørg Zoe spændt, jeg kigger forvirret på hende, "Hvad fuck snakker du om" spørg jeg og kigger spørgende på hende, "Ja en plan til at få Jessica væk fra Alex, så i kan komme sammen igen" siger Lucy dumt, jeg kigger overrasket på dem begge, "Mig og Alex skal ikke være sammen igen" siger jeg og kigger tomt ud i rummet, "Men vi er nødt til at skaffe os af med Jessica" siger Zoe panisk, "Og det regner i med at jeg kan" spørg jeg undrende, "Jaer sku da det kan godt være Alex er med Jessica, men det er tydeligt at dig og ham høre sammen" siger Lucy og nikker mod mig.

Jeg savner ham faktisk ret meget, men jeg tør ikke sige det højt, det gik jo ikke særligt godt imellem os sidst vi prøvede. "Kom nu Skye" tigger Lucy, "Okay Skye hvis du fortæller os lige nu, du ikke gider Alex mere så stopper vi" siger Zoe seriøst til mig, jeg bider mig i læben jeg tænker rigtigt længe over, hvad jeg skal svare, men sukker så til sidst, "Jeg vil have ham igen" siger jeg tøserne hviner højt og vi griner.

"Mission få Alex tilbage begynder nu" griner Lucy dramatisk!

Hot MessTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang