Ομέρ!
Η καρδιά μου σπασμένη σε χίλια κομμάτια και εγώ διαλυμένος σε άλλα τόσα κομμάτια. Υποφέρω τόσο πολύ που δεν τον αντέχω άλλο αυτόν τον πόνο. Σηκώθηκα από το πάτωμα γιατί είχα γίνει ένας κακομοίρης για λύπηση. Έσπασα τα πάντα σε αυτό το σπίτι. Έσφιξα το χέρι μου γροθιά για να σπάσω τον καθρέφτη και εκείνη την στιγμή είδα την αντανάκλασή μου και σταμάτησα. Άνοιξα την πόρτα του διαμερίσματός μου για να φύγω. Ήθελα να βγω έξω και να πάρω αέρα. Ένιωθα πως μέσα στο σπίτι πνιγόμουν. Όπως άνοιξα την πόρτα, βρήκα την Σεβντά έτοιμη να χτυπήσει την πόρτα. Κρατούσε στα χέρια της έναν σκούρο καφέ φάκελο.
"Ομέρ τι συνέβη εδώ; " Ρώτησε μόλις είδε σε αυτήν την κατάσταση το σπίτι.
Εκείνη προσπάθησε να μπει μέσα χωρίς να πατήσει τα σπασμένα γυαλιά. Με ακούμπησε στον ώμο και με οδήγησε από το χέρι στον καναπέ. Με έβαλε να καθίσω και πήγε να κλείσει την πόρτα.
"Ομέρ τι σε έπιασε; Τι έγινε εδώ μέσα; " Ήρθε και κάθισε δίπλα μου κάνοντας αυτές τις ερωτήσεις.
"Η γυναίκα μου με μισεί. Δεν με αγαπάει και φταίω εγώ για αυτό. " Της είπα με πόνο στην φωνή μου.
"Ομέρ δεν μπορείς άλλο να υποφέρεις. Πάρε διαζύγιο. Είναι το καλύτερο για όλους. Επίσης μυρίζεις αλκοόλ. Θα σου φτιάξω λίγο καφέ για να συνέλθεις. " Μου είπε καθώς φαινόμουν πως ήμουν σαν χαμένος και πως έβραζα από θυμό μέσα μου.
Με την άκρη του ματιού μου, πέτυχα τον φάκελο που κρατούσε η Σεβντά όταν ήρθε , να είναι στην άκρη του αναποδογυρισμένου τραπεζιού. Το άνοιξα γιατί έγραφε το όνομά μου επάνω. Είχε αρκετές φωτογραφίες μέσα και τις έβγαλα για να της δω. Έδειχνα την Γιασμίν με τον Κιβάνς να μιλάνε αρκετά κοντά και σε μερικές από αυτές να φιλιούνται. Τις έσκισα στα δύο. Ο θυμός είχε φτάσει στο κόκκινο. Γύρισα και κοίταξα την Σεβντά στην κουζίνα.
Όσο ετοίμαζε τον καφέ και στεκόταν με γυρισμένη την πλάτη, εγώ σηκώθηκα και την αγκάλιασα από πίσω. Πέρασα τα χέρια μου ανάμεσά της και έκλεισα το μάτι της κουζίνας γα να μην χυθεί ο καφές. Τα χέρια μου άρχισαν να ταξιδεύουν στο μπροστινό μέρος του σώματός της. Κατέβασα το φερμουάρ της μπλούζας της και άρχιζα να χαϊδεύω το σώμα της κάτω από τα ρούχα της. Την έπιασα από τον λαιμό με το ένα μου χέρι και την έγειρα στον ώμου μου.
"Θέλω να κάνουμε έρωτα απόψε. "Της είπα εγώ ψιθυριστά στο αυτί και άρχισα να φιλάω το πίσω μέρος του λαιμού της.
YOU ARE READING
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...