~ 32. Ότι μας ζητάνε οι καρδιές μας! ~

1.8K 173 7
                                    

Ομέρ!

Γύρισε και με κοίταξε με δακρυσμένα μάτια. Φαινόταν αμετάπειστη. Δεν θέλω να πεθάνει γιατί εγώ μετά τι θα κάνω χωρίς εκείνη. Θα πέθαινα μαζί της.

"Σε αγαπάω." μου είπε και έπεσε στα ορμητικά νερά του ποταμού.

"Γιασμίν!" Φώναξα εγώ καθώς την έβλεπα να πέφτει μέσα. "Που να πάρει η ευχή." Είπα και έβγαλα το σακάκι μου. Βούτηξα και εγώ σε αυτό το ποτάμι για να την σώσω πριν πνιγεί.

Το ποτάμι ήταν σαν να την καταπίνει εξαιτίας των υπόγειων ρευμάτων. Εκείνη είχε κλείσει τα μάτια της και σιγά - σιγά κατέληγε στον πάτο του. Την έπιασα και με κόντρα στο ρεύμα και στην ορμητική ροή του ποταμιού προσπάθησα να βγω στην επιφάνεια , έχοντάς στην αγκαλιά μου εκείνη. Κολύμπησα ως την άκρη του ποταμού και έβγαλα πρώτα εκείνη έξω. Ύστερα στηρίχτηκα στα χέρια μου και βγήκα και εγώ.

Η Γιασμίν ήταν ακόμα αναίσθητη στο έδαφος, όπως ακριβώς την έβγαλα εγώ. Έσπευσα κοντά της και έλεγξα τον σφυγμό της. Ήταν τόσο αδύναμη. "Όχι Γιασμίν μου." Είπα πανικόβλητος τότε ξεκίνησα να της δίνω το φιλί της ζωής.

"Τι έκανες κορίτσι μου; Γιατί μας το έκανες αυτό;" Αναρωτιόμουν χωρίς να σταματάω να την φιλάω. Μέχρι που η Γιασμίν άνοιξε τα μάτια της. Στην αρχή άρχισε να πνίγετε και να βήχει δυνατά επειδή ήπιε πολύ νερό. "Αγάπη μου είσαι καλά." Της είπα και την έσφιξα στην αγκαλιά μου.

"Αγάπη μου." μου είπε και με τα χέρια της με αγκάλιασε σφιχτά.

"Ζωή μου ." Της είπα εγώ και μύρισα τα μαλλιά της. "Τι πήγες να κάνεις Γιασμίν; παραλίγο να πεθάνω μόλις σε είδα να αυτοκτονείς μπροστά στα μάτια μου." Της έλεγα κρατώντας με δύναμη το πρόσωπό της.

"Με έβαλαν να διαλέξω ανάμεσα στην ζωή σου και στην ζωή του παιδιού μας. Και εγώ διάλεξα μία τρίτη λύση. Αν πέθαιναν θα σταματούσαν όλα αυτά. Έχω κουραστεί Ομέρ. Δεν αντέχω όλα αυτά που περνάμε. Συνέχεια απειλούν να μας σκοτώσουν . Γιατί επειδή αγαπιόμαστε;"

"Έχεις δίκιο Γιασμίν αν πέθαινες θα σταματούσαν όλα. Αλλά θα σταμάταγες και την καρδιά μου. Το παιδί μας πως θα με μεγαλώσει χωρίς εμάς; Ποιος θα του μάθει τι είναι σωστό και τι είναι λάθος; Η αγάπη μας μάλλον πρέπει να δοκιμαστεί ακόμα. Μην τα παρατάς. Μην με αφήνεις Γιασμίν. Οι ζωές μας είναι συνδεδεμένες. Μαζί στην ζωή και μαζί στον θάνατο. "

"Ομέρ εγώ έχω πεθάνει είδη. Φοβάμαι τόσο πολύ. Ο Κιβάνς με βίασε, λιποθύμησα και εκείνος το συνέχισε. Δεν μπορώ να είμαι όπως πριν. "Μου είπε και σηκώθηκα όρθιος. Έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Where stories live. Discover now