Ομέρ!
"Γιασμίν άνοιξέ μου. Θέλω να μιλήσουμε. " χτύπησα την πόρτα της και της είπα για να μου ανοίξει.
"Θέλω να κοιμηθώ. Καλύτερα να πας στην πόρτα της γυναίκας που αγαπάς. "
"Σε αυτήν είμαι αλλά δεν μου ανοίγει. " Είπα με παράπονο και ύστερα πήγα προς τις σκάλες. Εκεί με σταμάτησε η Ρουμπίνη χαρούμενη με την επιστροφή της Γιασμίν σε αυτό το σπίτι.
" Είναι αυτό που φαντάζομαι; Έφερες πίσω την Γιασμίν;" Με ρώταγε ενθουσιασμένη.
"Ναι η Γιασμίν είναι εδώ, αλλά όχι έτσι όπως το φαντάζεσαι. "Της είπα και καθίσαμε στον καναπέ της αυλής.
"Δηλαδή είμαστε πάλι από το μηδέν; "
"Ακριβώς Ρουμπίνη. Η ζημιά που έχει υποστεί αυτός ο γάμος είναι ανεπανόρθωτη. Και φταίω εγώ για αυτό. Έβαλα πάνω από όλους τον εγωισμό μου και την ζήλεια και διέλυσα τα πάντα. Δεν την άκουσα, δεν σε άκουσα και τώρα πληρώνω την συνέπειες. "
"Δεν θέλω να σου πω στα έλεγα εγώ. Όμως μπορώ να σε βοηθήσω καλύτερα από τον καθένα. "
"Δεν θέλω ξανά τα ίδια διότι τώρα η Γιασμίν με μισεί. Είναι εδώ μέσα γιατί είναι η μόνη της επιλογή . Αλλιώς δεν θα βρισκόταν εδώ. Ήταν έτοιμη να το σκάσει και πάλι και καταλάθος την βρήκα εγώ. Μέχρι και να την σκοτώσω με παρακάλεσε. "
"Να το σκάσει από την κόλαση Ομέρ. Μόλις γεννιόταν το μωρό σας ο Κιβάνς θα την απολάμβανε σαν την γυναίκα του. Δεν είναι δικιά του, είναι δικιά σου. Πάντα έτσι θα είναι γιατί είσαι ο μόνος άντρας που την έχει αγγίξει. Τώρα η Γιασμίν είναι εδώ και έχεις την ευκαιρία να την ξανά κερδίσεις. Μην το βάζεις κάτω και μην κλείνεσαι στον εαυτό σου. Εγώ ξέρω ποια είναι τα πραγματικά αισθήματα της Γιασμίν για σένα. "
"Και εγώ τα ξέρω πολύ καλά. Φρόντισε να μου τα επισημάνει. Έκανα την μοναδική γυναίκα που αγάπησα να με μισεί. "
"Σιγά μην σε μισεί η Γιασμίν. Που όσα βράδια την φρόντιζα παραμιλούσε συνέχεια και σε αναζητούσε. 'Ομέρ και Ομέρ ' έλεγε συνέχεια. Αν δεν σε αγαπούσε δεν θα άντεχε όλα αυτά που πέρασε. Κάθε φορά που σου λέει ότι σε μισεί , πίστεψέ με σημαίνει πως σε αγαπάει με όλο της το είναι. Η ζήλεια της ήταν που την έκανε να σου μιλήσει έτσι. Μην ξεχνάς Ομέρ το πόσο άδικα της φέρθηκες και πόσο πολύ πόνεσε όταν έμαθε πως είσαι με άλλη γυναίκα. Μπορεί να σου συγχωρήσει τα πάντα από αγάπη γιατί η αγάπη συγχωρεί. Το να την προδώσεις όμως αυτό ναι είναι δύσκολο."
KAMU SEDANG MEMBACA
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomansaΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...