~ 46. Γιασμίν εναντίον Σεβντάς! ~

1.4K 165 20
                                    

Γιασμίν!

Έφυγα από το σπίτι χωρίς να μπορέσει να με εμποδίσει κανείς. Οι άντρες του Ομέρ με συνόδευσαν ως το σημείο του ατυχήματος. Κανείς δεν ήταν στο ναρκοπέδιο όμως. Ίσως πήραν από εκεί τον Ομέρ. Ίσως να τον πήγαν οι άντρες του σε ένα νοσοκομείο. Ίσως και να τον είχε Σεβντά. Ίσως όμως να τον έφεραν στο σπίτι. Έτσι πήρα ένα αυτοκίνητο και οδήγησα ως το σπίτι, με την ελπίδα να έχει επιστρέψει εκείνος. Οι άντρες του Ομέρ προσπαθούσαν να με φτάσουν, μα ήμουν αρκετά μακριά από αυτούς. Κοίταξα από τον εξωτερικό καθρέφτη και κανείς δεν με ακολουθούσε ποια.

Λίγο πριν το σπίτι ένα αυτοκίνητο μου έκλεισε τον δρόμο. Δεν μπορούσα να περάσω γιατί θα έπεφτα στον απότομη πλαγιά που υπήρχε. Σταμάτησα το αυτοκίνητο αναγκαστικά . Κατέβηκα κάτω και το ίδιο έκανε και η οδηγός στο άλλο αυτοκίνητο. Δεν ήταν άλλη από την Σεβντά. Τώρα κατάλαβα πως όλα ήταν μία της παγίδα. Η απομάκρυνσή μου από τον Ομέρ θα με αποδυνάμωνε. Και σε αυτό βασιζόταν και εκείνη.

"Που είναι ο Ομέρ; "Την ρώτησα και στάθηκα μπροστά της δίχως να την φοβηθώ και να δείξω αδυναμία.

"Μην ανησυχείς για εκείνον. Καλύτερα να ανησυχείς για τον εαυτό σου. Σύντομα θα είσαι εκεί που είναι και ο Ομέρ σου." Μου απάντησε έχοντας σκοπό να με σκοτώσει.

"Δεν σε φοβάμαι Σεβντά. " Της είπα και έκλεισα την πόρτα του αυτοκινήτου με δύναμη.

"Κακός. Όμως όλα εδώ τελείωσαν Γιασμίν. Η Ζαφειρένια είναι μία δειλή και δεν μπόρεσε να σε βγάλει από την μέση. Εγώ όμως μπορώ. " Μου είπε εκείνη και τράβηξε όπλο.

Με πλησίασε και κόντεψε να μου ρίξει. Με έβαλε να στέκομαι στην άκρη του δρόμου. Πίσω μου ήταν η πλαγιά.

"Η Ζέφη δεν θα σκότωνε ποτέ άνθρωπο. Είμαστε δύο γυναίκες ερωτευμένες με τον ίδιο άντρα και έχουμε στην μέση μία εντελώς διαταραγμένη. "

"Μου έκλεψες τα πάντα. Τον άντρα , την ευτυχία μου μαζί του, την οικογένεια που ονειρευόμουν να φτιάξω και πόσο μάλλον την δική μου οικογένεια. Εσύ , ο ίδιος μου ο εχθρός , είσαι η πραγματική κόρη της οικογένειάς μου. "

"Δεν σου έκλεψα τίποτα. Αρνήθηκα τα πάντα. Τα απαρνήθηκα. Δεν τα θέλω. " Της είπα και με έσπρωξε με τα χέρια της στην πλαγιά.

"Έχετε τελειώσει και οι δύο. Ειδικά εσύ Γιασμίν."Μου έλεγε καθώς με έπεφτα.

"Γιασμίν. " Άκουσα την φωνή της Ζέφης να με φωνάζει.

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Where stories live. Discover now