~ 2. Προειδοποίηση! ~

3.6K 311 11
                                    

Γιασμίν!

"Και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω; " Του απάντησε ο πατέρας μου πριν γυρίσει να τον δει.

Κανείς μας δεν είχε δει ποιος ήταν. Όταν τον είδαμε πάθαμε σοκ. Εγώ γιατί δεν περίμενα να συμβεί να σωθώ από εκείνη την κατάσταση στην οποία είχα βρεθεί. Ο πατέρας μου γιατί φέρθηκε με ασέβεια στον Αγά. Ναι στον Αγά. Εκείνος με έσωσε.

"Ομέρ. " Είπα εγώ κάπως δυνατά και η μητέρα μου με κοίταξε επιβλητικά επειδή του μίλησα στον ενικό. "Εννοώ αγά μου. "Είπα για να το διορθώσω.

"Αγά μου. Συγχωρέστε με για την ασέβεια μου. Η κόρη μου με ντρόπιασε σε όλο το χωριό και έχασα τον έλεγχο. " Ζήτησε από τον αγά χωρίς να παραλείψει να με κατηγορήσει.

"Η κόρη σας δεν έκανε τίποτα για το οποίο θα έπρεπε να ντρέπεται. Ήμουν εγώ μαζί της και εγώ την καθυστέρησα να επιστρέψει. Βρήκε χαμένο το άλογό μου και μου το επέστρεψε. "Με δικαιολόγησε εκείνος.

"Δεχτείτε τότε την ταπεινή συγνώμη μου. "Του είπε χωρίς να τον κοιτάξει.

"Δεν χρειάζεται να ζητάτε από εμένα συγνώμη, αλλά από την κόρη σας. "Του απάντησε ο Ομέρ και εγώ έμεινα ακόμα πιο πολύ άφωνη.

Ο πατέρας μου να κάνει κάτι τέτοιο; Να ζητήσει συγνώμη από εμένα; Θα προτιμούσε να πεθάνει ,παρά αυτό. Αλλά τώρα δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς γιατί θα αρνιόταν την προσταγή του ίδιου του αγά.

"Συγνώμη Γιασμίν. " Είπε με υποκρισία και ψευτιά.

"Είπα κα εγώ , θα άλλαζε τόσο εύκολα ο πατέρας μου. " Έλεγα από μέσα μου χωρίς να με εκπλήσσει τίποτα.

"Σε ευχαριστώ. " Του είπα διακριτικά και ύστερα ακολούθησα την οικογένειά μου για την επιστροφή.

Στο σπίτι κλείστηκα κατευθείαν στο δωμάτιό μου. Έβαλα τον μικρό μου αδερφό για ύπνο και ύστερα ξάπλωσα και εγώ. Ύπνο όμως δεν είχα. Χάζευα έξω από το παράθυρο τον δρόμο. Οι σκέψεις μου με εμπόδιζαν να κάνω το οτιδήποτε άλλο πέρα από το ονειροπολώ. Το μόνο ου είχα στο μυαλό μου ήταν το πρόσωπο του Ομέρ.

"Φτάνει. " είπα στο μυαλό μου.

Με είχε γοητεύσει αρκετά η κίνησή του να με προστατέψει αλλά ως εδώ. Είμαι εδώ μόνο και μόνο για τον Κιβάνς. Ξέρω πως αυτός είναι ο άντρας που θα αγαπήσω και θα με κάνει ευτυχισμένη. Θα τον περιμένω για να με σώσει από αυτήν την οικογένεια. Και ας πάρει όσο χρειαστεί αυτό. Εγώ θα τον περιμένω. Του το υποσχέθηκα. Κατάφερα να κοιμηθώ και να ηρεμήσω από την ένταση της μέρας.

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang