Ομέρ!
"Τι συνέβη πάλι; "Τον ρώτησα κουρασμένος από τα συνεχόμενα προβλήματα που έχω κάθε μέρα.
"Έχει έρθει η αστυνομία για να συλλάβει την Ζαφειρένια. Κατηγορείτε για την δολοφονία της Σεβντάς. "Μου εξήγησε και αμέσως έτρεξα πίσω στο αρχοντικό , με εκείνον και τον Ονούρ να με ακολουθούν.
" Αφήστε την Ζαφειρένια. Είναι αθώα. Εγώ την σκότωσα. "Τους είπα φτάνοντας στο σπίτι λίγο πριν την βάλουν στο περιπολικό.
"Ομέρ! " Είπε εκείνη και αρνιόταν να βγάλει τις χειροπέδες. Φοβόταν για μένα. Ήξερε πως έπαιρνα εγώ την ευθύνη και πως δεν ήταν αυτή αλήθεια. Δεν ήθελε να κάνω κάτι τέτοιο.
"Μην φοβάσαι για μένα. Βρες την Γιασμίν εσύ."Της είπα την ώρα που οι αστυνομικοί μου φόρεσαν τις χειροπέδες .
Με έβαλαν στο περιπολικό και ξεκίνησαν για το αστυνομικό τμήμα.
"Ονούρ σώσε τον αδερφό μου. " Του ζητούσε η Ρουμπίνη κλαίγοντας. Ο Ονούρ με ακολούθησε από πίσω με ένα από τα δικά μου αυτοκίνητα. Τηλεφώνησε αμέσως σε ένα από τους δικηγόρους της οικογένειας για να με βγάλει από την φυλακή
Στο αστυνομικό τμήμα οι αστυνομικοί με σημάδευσαν μέσα χωρίς να με αφήσουν να μιλήσω στον Ονούρ που έφτασε πρώτος από εμάς.
"Θα σε βγάλω από εδώ. Τον δικηγόρο περιμένω. Μείνε ήσυχος. " Με καθησύχασε εκείνος.
Στο τμήμα με έβαλαν να υπογράψω ένα χαρτί και ύστερα πήραν δαχτυλικά αποτυπώματα από τα δάχτυλά μου. Με άφησαν στην αίθουσα της ανάκρισης για να περιμένω τον αρχηγό της αστυνομίας. Εκείνος μπήκε μέσα και με αντιμετώπισε με μία χαλαρότητα επειδή ήμουν αγάς φυλής. Με ήξερε πολύ καλά σαν άνθρωπο και πίστευε πως δεν την σκότωσα εγώ.
"Λοιπόν Ομέρ αγά, εσύ σκότωσες την Σεβντά Κενάν; "
"Ναι εγώ το έκανα. "
"Γιατί εμένα κάτι μου λέει πως λες ψέματα; Όλοι γνωρίζουμε πως είσαι ο πιο δίκαιος αγάς και πως δεν θα πάταγες την σκανδάλη. Τώρα δηλαδή μου λες πως σκότωσες μία γυναίκα πυροβολώντας την μάλιστα δύο φορές. Περιμένεις να σε πιστέψω; "
"Ναι γιατί το έκανα για να σώσω την γυναίκα μου από τα χέρια της. Για εκείνη θα έκανα τα πάντα. Στην αρχή πυροβόλησα την Σεβντά σε συγκεκριμένο σημείο για να μην την τραυματίσω. Δεν ήθελα να την σκοτώσω , απλά να την φοβίσω . Ήταν έτοιμη να σπρώξει την γυναίκα μου στο γκρεμό που υπάρχει κοντά στο σπίτι μου. Απειλούσε και εκείνη , αλλά και την αδερφή μου με ένα όπλο. "
KAMU SEDANG MEMBACA
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomansaΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...