~ 38. Προκαλώντας νέα προβλήματα! ~

1.7K 172 18
                                    

Γιασμίν!

"Είμαι η Σεβντά. " Μου συστήθηκε σαν να μην τρέχει τίποτα.

"Και εγώ η Γιασμίν Σρόιντερερ. Η νόμιμη γυναίκα του αγά. Του Ομέρ αγά." Της απάντησα παίζοντας το ίδιο παιχνίδι μαζί της. Της έδωσα το χέρι μου για την κάνω ακόμα πιο έξαλλη και εκείνη το μάζεψε πίσω.

"Ήρθα λοιπόν να δω τον άντρα σου. Πρέπει να του μιλήσω. "

"Ναι δεν πρόκειται να συμβεί αυτό. "

"Και ποια νομίζεις πως είσαι και θα με εμποδίσεις; "

"Όπως σου είπα η γυναίκα του. Δεν πρόκειται λοιπόν εσύ να πλησιάσεις τον άντρα μου. "

"Εδώ οι γυναίκες δεν έχουν γνώμη . Άρα δεν παίρνουν και αποφάσεις. "

"Οι άλλες γυναίκες , όχι εγώ. Εγώ είμαι η γυναίκα του αγά. Διοικώ αυτό το μέρος μαζί με εκείνον. Κουμάντο εδώ μέσα κάνω μόνο εγώ για αυτό πάρε δρόμο. Δεν ανήκεις σε αυτό το μέρος. Μείνε μακριά από τον άντρα μου γιατί θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα. "

"Καμία δεν τα βάζει μαζί μου. Ότι θέλω το παίρνω πάντα . Για αυτό σου συνιστώ να μην με ανταγωνιστείς . "

"Ήρθε η ώρα να αλλάξουν τα πράγματα. "Της είπα και εκείνη την στιγμή κατέβηκε ο Ομέρ.

Το χαμόγελό της διάπλατο μόλις τον είδε. Με χτύπησε στον ώμο για να με προσπεράσει και έτρεξε κατά πάνω του. Προσπάθησε μέχρι και να τον φιλήσει,. Όσο δυνατή και αν ήμουν εκείνη την στιγμή ήθελα να καταρρεύσω. Στο μυαλό μου όμως το μόνο που σκεφτόμουν είναι πως της βγάζω το μαλλί τρίχα - τρίχα. Είχα στην αρχή την Αλεξάνδρα και τώρα αυτήν.

Ομέρ όμως απέφυγε το φιλί της γυρνώντας το πρόσωπό του από την άλλη. Την κράτησε με δύναμη από τα χέρια και την έσπρωξε μακριά του. Ήρθε δίπλα μου και πέρασε το χέρι του από την μέση μου για να της δείξει πως είμαστε μαζί.

"Τι κάνεις εδώ Σεβντά; Πως με βρήκες; "Την ρώτησε εκείνος με σοβαρό ύφος.

"Σε έψαξα σε όλα τα χωριά εδώ γύρω και σε πέτυχα. Όπως είπα και στην γυναίκα σου θέλω να μιλήσουμε. Αλλά χωριάτισσα, δεν έχει τρόπους. "

"Πρόσεξε πως μιλάς στην γυναίκα μου. Δεν πρόκειται να σου επιτρέψω να την προσβάλεις ξανά. "Της είπε αγριεμένος ο Ομέρ. Πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι . Γυάλιζε το μάτι του και αν κρατούσε όπλο στα χέρι του αυτή την στιγμή θα την σκότωνε.

"Εδώ τις έχεις επιτρέψει τόσα και τόσο. Αυτό σε πείραξε. " Του είπα εγώ θυμωμένη με όλα αυτά. Πέρασα από μπροστά του για να φύγω . Ήθελα να απαλλαχτώ το συντομότερο τον δυνατό από την παρουσία αυτής της γυναίκας.

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang