~ 6. Επίθεση στον Ομέρ! ~

3.2K 264 18
                                    

Γιασμίν!

Η συνείδησή μου με κράτησε εκεί. Όλα συνωμοτούν τελικά εναντίων μου. Βαθιά μέσα μου ένιωθα πως η Ρουμπίνη είχε απόλυτο δίκιο. Ανέβηκα με τον ίδιο τρόπο όπως έφυγα. Την βρήκα να κάθεται στην πολυθρόνα του δωματίου μου και να με περιμένει.

"Το ήξερα πως θα έκανες την σωστή επιλογή. " Μου είπε και ξέσπασα σε κλάματα.

"Όλη μου η ζωή είναι μία φυλακή. Από την μία φυλακή στην άλλη πηγαίνω. "

"Είσαι μία γυναίκα που δύσκολα την κλείνεις σε κλουβί. Εγώ σου είπα πως μπορείς να με εμπιστεύεσαι. Μίλησέ μου και πες μου τι σε βασανίζει τόσο. "Μου είπε και τότε άνοιξα το συρτάρι του κομοδίνου μου και έπιασα την φωτογραφία του Κιβάνς.

"Δες. Ήταν ο άντρας που διατηρούσα μία κρυφή σχέση. Πριν γνωρίσω τον αδερφό σου. Ήμασταν έτοιμοι να παντρευτούμε αλλά έπρεπε πρώτα να τελειώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις. "

"Πάλι καλά που δεν έκανες αυτό το μοιραίο λάθος. Αυτόν τον γνώρισα στην Κωνσταντινούπολη. Είχε έρθει για κάτι χαρτιά. Με άφησε να περάσω πρώτη για να μην περιμένω στην ουρά. Ύστερα μου πρότεινε να πάμε για καφέ και μετά από κάποιες μέρες κάναμε σχέση. Όμως με εγκατέλειψε για τρεις ολόκληρους μήνες με την δικαιολογία πως ήταν στον στρατό. Ζήτησα από τον αδερφό μου να με γυρίσει πίσω για να καταφέρω να ξεχάσω τις πληγές που μου άφησε αυτός ο τύπος."

"Αποκλείετε να έκανε κάτι τέτοιο. "

"όλες οι γυναίκες τον ξέρουν και ήμαστε από τις τυχερές που οι οικογένειες μας δ δεν έμαθαν τίποτα. Ξέρω πως σου φαίνεται αδύνατον , μα έχω ακόμα το γράμμα του και την ίδια την φωτογραφία που κρατάς. " Μου είπε και τότε την έσκισα σε χίλια κομμάτια.

"Σίγουρα δεν μου το λες για να βοηθήσεις τον αδερφό σου; "

"Είμαι με το μέρος σου. Χρειάζεσαι μία σύμμαχο σε αυτό το σπίτι. Αν σε μισούσα, θα έτρεχα κατευθείαν στον αδερφό μου για να πω πως το σκας όλα αυτά τα βράδια. "

"Νιώθω τόσο ηλίθια Ρουμπίνη. Πίστευα πως αν παντρευόμασταν θα γινόμουν ευτυχισμένη μαζί του. Αλλά ήθελα να βρω κάποιον που θα με αγαπήσει όπως θα τον αγαπάω εγώ. "

"Γιατί δεν δοκιμάζεις με τον άντρα σου. "

"Γιατί δεν ξέρω πώς να τον πλησιάσω. Είναι ψυχρός και απόμακρος. "

"Είναι γιατί ποτέ δεν δοκίμασες το αντίθετο. Κάποια άλλη θα πέταγε την σκούφια της για αυτόν και βρίσκεται εδώ μέσα, άρα πολύ κοντά του. Και εκμεταλλεύεται την αδυναμία που της έχει ο άντρας σου."

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang