Γιασμίν!
Περιφερόμουν στο δωμάτιο όση ώρα ο Ομέρ μιλούσε με τον Κιβάνς. Ανά πάσα στιγμή τα πάντα θα ανατρέπονταν , αν μαθευόταν η αλήθεια. Όμως ο Κιβάνς είναι δειλός και δεν θα τολμούσε να αποκαλύψει τα πάντα καταπρόσωπο. Αλλά είναι και απρόβλεπτος. Η αγωνία μου είχε κορυφωθεί. Είχα ντυθεί και ήμουν έτοιμη να με πετάξει ο Ομέρ έξω από αυτό το σπίτι. Άκουσα βήματα στην σκάλα και τότε η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπάει.
"Εντάξει δεν είμαι έτοιμη, το παραδέχομαι. Δεν θέλω να χάσω τον Ομέρ." Είπα κοντεύοντας να πάθω έμφραγμα. "Γίνεται να πεθάνω τώρα;" Έλεγα γιατί αυτήν την κατάσταση δεν την άντεχα άλλο.
Από την μία ήθελα να μαθευτεί επιτέλους η αλήθεια και να τελειώσει αυτή η κόλαση που περνάω καθημερινά. Από την άλλη φοβόμουν την αντίδρασή του και τις συνέπειες που θα ακλουθούσαν. Ο Ομέρ μπήκε στο δωμάτιο και εγώ στραβοκατάπια από τον φόβο μου.
"Ζήτησα να μας φέρουν το βραδινό εδώ. "Μου είπε και εγώ κάθισα στο κρεβάτι ανακουφισμένη.
"Ωραία αγάπη μου." Του είπα νιώθοντας και πάλι να είμαι ζωντανή. "Γιατί σε έψαχνε ο Μεχμέτ;" Τον ρώτησα από περιέργεια.
"Να δηλώσει την παραίτησή του. Έπρεπε να επιστρέψει στην πόλη."
"Και έφυγε;" Τον ρώτησα χωρίς να θέλω να καρφωθώ.
"Ναι. Μου άφησε όμως ένα γράμμα. Δεν το άνοιξα ακόμα γιατί ήθελα να περάσω όλη μου την μέρα μαζί σου." Μου είπε και τότε με έπιασε μία ταχυπαλμία.
Ήμουν σίγουρη πως σε αυτό το γράμμα κρυβόταν όλη η αλήθεια. Έπρεπε να βρω έναν τρόπο να το πάρω πριν το διαβάσει ο Ομέρ. Έτσι τα μεσάνυχτα , που ο Ομέρ κοιμόταν , κατέβηκα στο γραφείο του και το πήρα. Το έσκισα σε χίλια κομμάτια και ύστερα τα μάζεψα για να τα κρύψω. Όμως δεν ήταν τόσο εύκολο τελικά.
"Τσάμπα σπαταλάς τον χρόνο σου με το να καταστρέφεις αυτό το γράμμα." Μου είπε η Ζαφειρένια χαμογελαστά.
Τότε φανέρωσε ένα ακόμα γράμμα. Υπήρχε και ένα αντίγραφο σε περίπτωση που ο πρώτος φάκελος καταστρεφόταν. Με κρατούσε στο χέρι και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Τελικά τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό σε αυτήν την ζωή.
"Ζέφη δώσε μου το γράμμα." Της είπα κάνοντας μία προσπάθεια, που ήξερα πως θα κατέληγε.
"Δεν το νομίζω. Αυτό είναι μόνο για τον Ομέρ. Εγώ λέω να αρχίζεις να μαζεύεις τα πράγματά σου και να του δίνεις από εδώ. Γιατί μόλις μάθει την αλήθεια, θα σε πετάξει με τις κλοτσιές ."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...