~ 39. Θέλοντας να αποδείξει την αλήθεια! ~

1.5K 160 14
                                    

Γιασμίν!

"Εσύ είσαι η γυναίκα μου. Η πιο δυνατή από όλες του κόσμου και είσαι δική μου. Έχεις περισσότερη δύναμη ακόμα και από εμένα. Με μία σου λέξη αλλάζεις τα πάντα, με μία κίνησή σου κάνεις τα πάντα, με ένα βλέμμα σου δημιουργείς το χαμόγελό μου, με ένα σου χάδι γεμίζεις με δύναμη όλο μου το σώμα, με ένα σου φιλί γιατρεύεις όλες τις πληγές μου και με μία σου αγκαλιά κλειδώνεις εμένα σε έναν ασφαλές κόσμο. " Μου είπε και με φίλησε.

Την έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι και τις έδωσα τα φάρμακά της.

"Ομέρ που θα πας; "Τον ρώτησα εγώ επειδή φοβόμουν πως θα πάει στην Σεβντά.

"Ξεκουράσου Γιασμίν. Εγώ έχω μία δουλειά να κάνω. "

"Το όνομα αυτής της δουλειάς το ξέρω καλά. Στην Σεβντά δεν θα πας; " Του είπα ξεκάθαρα πως τον έχω καταλάβει. "Ομέρ κοίτα με στα μάτια και πες μου πως κάνω λάθος. "

"Εντάξει Γιασμίν σε εκείνη πάω. Δεν είναι όμως για το λόγο που νομίζεις. "

"Αλλά για πιο λόγο είναι Ομέρ; Εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί να θες να δεις αυτή την γυναίκα. "

"Γιατί επιτέλους έχει έρθει ώρα να σου αποδείξω και εγώ την αγάπη μου σε εσένα. "

"Πηγαίνοντας σε μία άλλη γυναίκα, η οποία είναι ικανή να κάνει τα πάντα για να σε έχει; "

"Για να αποδείξω πως εκείνο το βράδυ εγώ δεν έκανα τίποτα μαζί της. Πως δεν σε απάτησα Γιασμίν και πως σε αγαπούσα ακόμα και όταν ήμασταν χώρια και μακριά ο ένας από τον άλλον. Θέλω να αποδείξω πως αυτό το παιδί δεν είναι δικό μου. "

"Ομέρ ακόμα και αν το παιδί δεν είναι από εσένα, αυτό δεν πάει να πει πως δεν την άγγιξες. "

"Εντάξει Γιασμίν. " Μου είπε και σηκώθηκε για να φύγει. "Θα σου αποδείξω πως ήμουν πιστός σε εσένα πάντα. Δεν ξέρω το πως , αλλά θα βρω έναν τρόπο να το κάνω. Και θα το κάνω πρώτα για εμάς, για να σώσω αυτόν τον γάμο και μετά για εμένα. Θέλω να καθαρίσω την συνείδησή μου και να μάθω επιτέλους την αλήθεια. " Μου είπε και βγήκε από το δωμάτιο.

Εγώ εκείνη την στιγμή έτρεξα στο μπαλκόνι του δωματίου μου και τον είδα να φεύγει. Ήταν αποφασισμένος να πάει να την βρει και τίποτα δεν τον σταματούσε. Μόλις τον είδα να φεύγει κάλεσα τον Ονούρ στο δωμάτιό μου.

"Κυρία πως μπορώ να σας βοηθήσω; " Μου είπε εκείνος μόλις μπήκε στο δωμάτιο.

"Περίμενε ένα λεπτό. " Του ζήτησα εγώ και πήγα να ελέγξω μην μας ακούει κανείς. Άνοιξα την πόρτα και δεν είδα κανέναν στον διάδρομο. Επέστρεψα και πάλι στο Ονούρ. "Χρειάζομαι μια μεγάλη χάρη από εσένα. Είναι για την ασφάλεια του Ομέρ. " Του είπα με ένα σκεπτικό ύφος. "Καν' τες δύο. " Του είπα στο τέλος θέλοντας να βγει κάτι από όλο αυτό.

"Ότι ζητήσετε. "

"Θέλω να ακολουθήσεις τον Ομέρ όπου και αν πηγαίνει. Χωρίς όμως να καταλάβει πως σε έβαλα εγώ. Αυτή είναι η πρώτη χάρη που σου ζητώ. Και η δεύτερη είναι να μην μάθει πως σε έστειλα εγώ να τον παρακολουθείς. Μπορείς να το κάνεις; "

"Και βέβαια νύφη αγά. " Μου είπε εκείνος και ξεκίνησε αμέσως.

Ύστερα εγώ έβγαλα δύο μικρά μαύρα τσιμπιδάκια από την κοσμηματοθήκη μου και πήγα στο γραφείο του Ομέρ. Αφού ήμουν μόνη στο σπίτι μπήκα μέσα και προσπάθησα να ανοίξω το κλειδωμένο συρτάρι του πολύ προσεχτικά. Ήθελα να βρω τον φάκελο της Ζαφειρένιας και να μάθω την αλήθεια. Και το βρήκα. Το έπιασα στα χέρια μου και το άνοιξα. Αφού κοίταξα πρώτα μην με βλέπει κανείς, ξεκίνησα να το διαβάζω.

Πέρα από το γνωστό κομμάτι με εμένα και με τον Κιβάνς ανέφερε φριχτά πράγματα, που γίνονταν όλον αυτόν τον καιρό πίσω από την πλάτη μας. Τις δολοπλοκίες του Κιβάνς και του Εμίρ, αλλά και την συμμέτοχη της Ζαφειρένιας σε αυτά. Αμέσως το έβαλα στην θέση του και κλείδωσα το συρτάρι με το κλειδί, το οποίο ήταν μπροστά στα μάτια μου και εγώ δεν το είχα δει.

Αμέσως πήρα τα πράγματα μου και ζήτησα ένα αυτοκίνητο του Ομέρ να μου φέρουν στην είσοδο. Πήγα να μπω μέσα, αλλά ένας από τους άντρες του στάθηκε μπροστά μου γα να με εμποδίσει.

"Θα οδηγήσω εγώ. "

"Δεν μπορώ να σας αφήσω κυρία. Έχουμε ρητή εντολή να σας προστατεύουμε. Θα σας πάω εγώ όπου θέλετε να πάτε. "

"Θα πάω όπου θέλω μόνη μου. Είμαι ή δεν είμαι νύφη αγά; "

"Είστε και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Εμείς όμως θ χάσουμε τις δουλειές μας. "

"Δεν πρόκειται να το σκάσω. Για αυτό μην αψηφάτε τις εντολές μου. Σε λίγο θα είμαι πίσω." Τους είπα εγώ και με βαριά καρδιά έκανα στην άκρη. Εγώ μπήκα στο αυτοκίνητό μου και ξεκίνησα.

Ομέρ!

Έφτασα στο ξενοδοχείο που έμενε η Σεβντά. Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και κοίταξα την είσοδο. Το είχα μετανιώσει, όμως μπήκα τελικά μέσα. Καθώς προχώραγα στην ρεσεψιόν άκουσα το τηλέφωνό μου να χτυπάει. Το έκλεισα και συνέχισα.

"Γεια σας! Θα ήθελα να μιλήσω με την Σεβντά Κενάν. Θα την περιμένω στην καφετέρια σας." Ζήτησα στον άντρα της ρεσεψιόν και ύστερα κάθισα στην καφετέρια.

Εκείνη κατέβηκε αμέσως και χωρίς το μωρό της όμως. "Τι σκαρώνεις πάλι Σεβντά; " Είπε το μυαλό μου, όσο την περίμενα να καθίσει .

"Εδώ είμαι Ομέρ. Με ζήτησες; " Μου είπε εκείνη προσποιούμενη την καλή γυναίκα, που δεν ήταν.

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang