Γιασμίν!
"Σε παρακαλώ. "Του ζήτησα κλαίγοντας και του τράβαγα το όπλο πάνω μου.
"Γιασμίν θα μου το πληρώσεις αυτό. "Φώναξε απειλητικά ο Κιβάνς και τράβηξε και εκείνος ένα απλό.
Εγώ σήκωσα το βλέμμα μου και κοίταξα τον Ομέρ μέσα στα μάτια. Τότε εκείνος όπλισε το όπλο του και ήταν έτοιμος να τραβήξει την σκανδάλη. Έκλεισα τα μάτια μου και απλά περίμενα την σφαίρα να χτυπήσει το σώμα μου.
Τότε ο Ομέρ πυροβόλησε, μα όχι εμένα. Πήρε το όπλο του από πάνω μου και στόχευσε τον ουρανό. Άνοιξα τα μάτια και είδα τον Ομέρ που πρωτογνώρισα.
"Γιασμίν στο αυτοκίνητο τώρα. "Μου φώναξε και εγώ έμεινα εκεί να τον κοιτάζω σαν άγαλμα. "Γιασμίν δεν θα το ξανά πω. Μπες στο αυτοκίνητο τώρα. "Μου φώναξε ξανά και τότε σηκώθηκα και μπήκα μέσα. "Μόνο νεκρός εσύ θα φύγεις από εμένα. " Μου είπε και τότε κατάλαβα πως θέλει να με προστατέψει.
Άφησα το μωρό στο πίσω κάθισμα και εγώ στάθηκα έξω και δίπλα από το αυτοκίνητο. Έτοιμη να μπω μέσα ανά πάσα στιγμή. Δεν ήθελα να σκοτώσει ο Κιβάνς τον Ομέρ. Ακόμα και μετά από όλα αυτά η αγάπη που του είχα ήταν αδύνατον να σβήσει. Θα έμπαινα μπροστά για να του σώσω την ζωή.
Ομέρ!
"Κανείς δεν θα πειράξει την γυναίκα του αγά γιατί είναι σαν να τα βάζει μαζί του. Δεν σου το έμαθε κανείς πως πρέπει να σέβεσαι την νύφη αγά σαν τον θεό σου; " Του φώναζα και στο τέλος πέταξα το όπλο κάτω. "Αν ξανά απλώσεις χέρι πάνω στην γυναίκα μου αυτόν που θα σκοτώσω θα είσαι εσύ. "Τον απειλούσα ενώ τον κρατούσα από τον γιακά της μπλούζας του.
Άρχισα να τον χτυπάω εξαιτίας του ξύλου που είχε ρίξει στην Γιασμίν. Εκείνη σκεφτόμουν και τον χτύπαγα αλύπητα. Του είχα ματώσει το πρόσωπο. Το ίδιο έκανε και αυτός σε εμένα. Όμως όταν σκέφτηκα πως η Γιασμίν παραλίγο να χάσει το παιδί μας , μπόρεσα να σηκωθώ και να πάρω όση δύναμη χρειαζόμουν για να τον αντιμετωπίσω. Εκείνος όμως δεν είχε πετάξει το όπλο του και το έβγαλε για να με χτυπήσει πισώπλατα.
"Ομέρ. "Μου φώναξε η Γιασμίν και έτρεξε πίσω μου.
"Γιασμίν μείνε στο αυτοκίνητο. "Της φώναξα για να την προστατέψω. "Είσαι ένας δειλός. "Του φώναξα αφού δεν μπορούσε να παλέψει σαν άντρας.
"Η Γιασμίν θα έρθει μαζί μου. "
"Δεν τον νομίζω. Είμαι ο άντρας της και θα κάνει ότι πω εγώ. Είμαι άντρας της είτε σου αρέσει είτε όχι. Αν ανήκει σε κάποιον αυτός είμαι εγώ. Είναι ακόμα παντρεμένη μαζί μου. Και εγώ είμαι ο αγάς σου. "Του είπα και έπιασα το όπλο μου. Ταυτόχρονα πυροβόλησα ξυστά και πάνω από το χέρι του για να του πέσει το όπλο κάτω. "Αν είσαι άντρας πάλεψε μαζί μου. Αλλά την Γιασμίν δεν πρόκειται ποτέ να την πάρεις από εμένα. " Του είπα γεμάτος δύναμη και κοιτώντας τον σε αυτή την κατάσταση. "Μπορούσες να σηκώσεις χέρι πάνω σε μία έγκυο γυναίκα , να τα βάλεις με τον αγά δεν μπορείς;"
"Μπορεί να νίκησες την μάχη , μα όχι τον πόλεμο Ομέρ αγά. "
Τον είχα εκεί που ήθελα. Μία σφαίρα και ήταν νεκρός. Όμως δεν θα το έκανα. Προτιμούσα να προστατέψω την γυναίκα και το παιδί μου. Τώρα πλέον ήξερα πως είναι το παιδί μου. Είχε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον Κιβάνς. Του πήρα το όπλο και μπήκα στο αυτοκίνητο. Η Γιασμίν με περίμενε στο πίσω κάθισμα αγκαλιά με το μωρό μας.
Έφτασα στο σπίτι της και μπήκα κλωτσώντας την πόρτα με το πόδι μου για να ανοίξει. Εκείνη με ακολούθησε και μπήκε μέσα. Οι γονείς της έσκυψαν το κεφάλι για να μου δείξουν σεβασμό.
"Σηκώστε τα κεφάλια σας. " Τους είπα εγώ. "Αν θέλατε να δείξετε σεβασμό έπρεπε να κάνετε ότι σας είπα και προπάντων να μην αγγίξει κανείς την γυναίκα μου. Αυτό που κάνατε ήταν άσεμνο προς το πρόσωπό μου. Για αυτό και εγώ θα πάρω πίσω τα κτήματά μου και δεν θα σας αφήσω ούτε ένα εκατοστό γης να καλλιεργείτε. "
"Ομέρ μη. Σκέψου τον μικρό μου αδερφό. "Επενέβη η Γιασμίν
"Και εκείνος θα έρθει να μείνει στο δικό μου αρχοντικό μαζί με την Γιασμίν. "Τους είπα για να δω εκείνη να χαμογελάει.
Ο πατέρας της γονάτισε μπροστά μου και προσπάθησε να με παρακαλέσει να αλλάξω την διαταγή μου. Μα κοίταξα την Γιασμίν και τον γιο μου και έτσι δεν το έκανα. Ούτε που καν θα τους άγγιζα αυτούς τους ανθρώπους μόνο θα τους άφηνα στο έλεος της μοίρας τους.
Πήρα τον μικρό και την οικογένειά μου και επιστρέψαμε στο αρχοντικό. Η Γιασμίν κλειδώθηκε μαζί με το μωρό ο παλιό της δωμάτιο και δεν μου άνοιγε. Όπως στις αρχές.
KAMU SEDANG MEMBACA
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomansaΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...