Ομέρ!
Έφυγα για την Κωνσταντινούπολη αμέσως μόλις η Γιασμίν μάζεψε τα πράγματά της και επέστρεψε στους δικούς της. Ο πόνος που ένιωθα ήταν αβάσταχτος. Όπως και το αίσθημα της κοροϊδίας. Το μόνο που ήθελα είναι μόλις φτάσω στην πόλη να πάω για ποτό και να πιω για να ξεχάσω.
Έτσι και έκανα. Μόλις έφτασα , σταμάτησα στο πρώτο μπαρ που βρήκα μπροστά μου. Μπήκα μέσα και κάθισα στο μπαρ για να παραγγείλω το πρώτο ποτό.
"Τι θα πιείτε κύριε;" με ρώτησε ο μπάρμαν.
"Ένα διπλό ουίσκι." Του είπα εγώ τρίβοντας το μέτωπό μου μέχρι να πιω το ποτό μου.
Μόλις μου το έδωσε , το ήπια άσπρο πάτο. Έτσι συνέχισα και τα υπόλοιπα που μου έφερνε. Εγώ όμως άρχιζα να ζαλίζομαι. Τα μάτια μου ήταν βαριά και μου έπαιζαν διαφορά παιχνίδια. Όπου και αν κοίταγα έβλεπα την Γιασμίν. Κάθε γυναίκα που έβλεπα εκεί μέσα είχε και το πρόσωπό της. Και να γυρνάει στο μυαλό μου μαζί με την ζάλη που είχα από το ποτό μου. Τα μάτια της τα αναγνώρισα μέσα στο ποτό μου.
"Είστε καλά κύριε;" με ρώτησε ο μπάρμαν μόλις με είδε σε αυτήν την άσχημη κατάσταση.
"Όχι πως να είμαι; Μόλις έμαθα πως η γυναίκα που αγαπώ με απαιτούσε με τον εραστή της μέσα στο ίδιο μας στο σπίτι. Καταλαβαίνεις; πήγε να μου φορτώσει ένα παιδί που δεν ήταν δικό μου. Και εγώ ήμουν χαρούμενος που θα αποκτούσα παιδί."
"Φίλε περνάς μεγάλο δράμα. Όμως αν συνεχίσεις έτσι με το ποτό θα καταστρέφεις."
"Αυτό που θέλω είναι να πιω για εκείνη και να πεθάνω. Εύχομαι χίλιες φορές να μην την είχα γνωρίσει και να μην την ερωτευόμουν. Ήξερα πως ήταν λάθος να πιστεύω πως έχω ελπίδες μαζί της, αφού φαινόταν το πράγμα. Δεν με αγάπησε και δεν θα με αγαπήσει ποτέ."
"Τότε φίλε για να ξεχάσεις υπάρχει και άλλη λύση. Μια άλλη γυναίκα. Δες εκεί." Μου είπε και μου έδειξε μία γυναίκα που με κοίταγε με ένα ναζιάρικο βλέμμα.
Είχε κόκκινα μαλλιά και σαρκώδη χείλη. Το μαύρο φόρεμα που φορούσε αποκάλυπτε τα πάντα. Ήταν αρκετά φλογερή και σέξι. Τόνισε πολύ το στήθος της και το πόδι της ήταν σχεδόν όλο έξω. Ζήτησα να της πάει ένα ποτό και εκείνη ήρθε δίπλα μου για να πιει μαζί μου.
"Είμαι η Σεβντά (= πάθος , αγάπη). " Μου συστήθηκε.
"Ομέρ. Αγάς σε ένα από τα πιο όμορφα και απομακρυσμένα χωριά της Τουρκίας. "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...