~ 10. Απόπειρα δολοφονίας του Ομέρ! ~

2.7K 231 6
                                    

Γιασμίν!

Το μεσημέρι ο Ομέρ ήταν στο σπίτι. Κάθισε στο τραπέζι μαζί μας για το μεσημεριανό φαγητό. Εκείνος προσπάθησε να μου πιάσει το χέρι όπως και την πρώτη φορά. Όμως τώρα τον άφησα. Αμέσως γύρισα να τον κοιτάξω και του χαμογέλασα έχοντας παράλληλα ένα ερωτικό βλέμμα.

"Αγάπη μου σήμερα είναι τα γενέθλια ενός φίλου μου και με έχει καλέσει σε ένα μαγαζί του χωριού για να τα γιορτάσουμε. Θα πάω και..."

"Πήγαινε αγάπη μου. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. "

"Δεν θα πάω αν δεν έρθεις και εσύ μαζί μου. Θέλω να με συνοδεύσεις ως γυναίκα μου."

"Αν έρθει εκείνη τότε δεν θα έρθω εγώ. " Φώναξε η Ζέφη.

" Εσένα δεν σε κάλεσα γιατί πολύ απλά δεν γίνεται να έρθεις. Η γυναίκα μου πρέπει να είναι παρόν και δίπλα μου. "

"Μα πάντα μαζί πηγαίναμε Ομέρ. "

"Τώρα άλλαξαν τα πράγματα. Δεν γίνεται να με συνοδεύσει άλλη γυναίκα , εκτός από την δική μου. Τώρα πλέον είμαι παντρεμένος άνθρωπος."

"Αγάπη μου , φυσικά και θα σε συνοδεύσω. " Του είπα εγώ ικανοποιημένη. Για πρώτη φορά δεν έκανε το χατίρι της Ζέφης και αυτό με χαροποιούσε αφάνταστα. Όμως δεν έπρεπε να της μιλήσει με αυτόν τον τρόπο. Ήταν πολύ σκληρός και για αυτό τους διέκοψα. "Ομέρ θα μπορούσε να έρθει ο αδερφός μου αύριο; Δεν θέλω να πάω στο πατρικό μου. Αποφεύγω να δω τους γονείς μου μετά από όλα αυτά. "Άλλαξα θέμα γιατί η Ζαφειρένια ήταν έτοιμη να καταρρεύσει.

"Φυσικά και μπορεί. Αρκεί να έρθει μόνος του. "

"Σε ευχαριστώ. " Του είπα και ήπια λίγο νερό.

{...}

Το βράδυ κατέβαινα τις σκάλες και στο τέλος της στεκόταν ο Ομέρ , οποίος περίμενε εμένα να ετοιμαστώ για να φύγουμε. Με κοιτούσε με μία λάμψη στα μάτια του και ταυτόχρονα με ένα τεράστιο πάθος.

"Πως είμαι; " τον ρώτησα εγώ επειδή δεν μιλούσε και στεκόταν σαν άγαλμα.

"Είσαι πανέμορφη. Ποιο όμορφη από ποτέ. Κάθε φορά πιο όμορφη. Πώς να μην σε αγαπώ μετά;" Μου είπε και πήγε να με φιλήσει, όμως τον διέκοψα για αν του πω κάτι που δεν έβρισκα άλλη στιγμή για να το κάνω.

"Είναι κάτι που δεν σου έχω πει όλη μέρα σήμερα. Προσπαθούσα να στο πω, αλλά δεν ήξερα πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να το κάνω. Είναι η πρώτη φορά που νιώθω έτσι Ομέρ. "

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Onde histórias criam vida. Descubra agora