Γιασμίν!
Ο Ομέρ έτρεξε έντρομος έξω αμέσως μόλις άκουσε τις φωνές μου. Είχε τρομάξει γιατί εγώ φώναζα και μας έχουν συμβεί είδη αρκετά.
"Γιασμίν τι συμβαίνει;" με ρώτησε και με αγκάλιασε.
"Αυτή η γυναίκα λιποθύμησε μπροστά μου." Του εξήγησα και εκείνος την κοίταξε.
"Δεν το πιστεύω. Ασού" φώναξε εκείνος την υπηρέτρια για να μπορέσουν να βοηθήσουν την γυναίκα που ήταν στο πάτωμα. Ήταν σαν να την γνώριζε.
Η υπηρέτρια βγήκε από την κουζίνα και αμέσως προσπάθησε να συνεφέρει την γυναίκα. Της έδωσε λίγη κολόνια και εκείνη άρχισε να αποκτάει και πάλι τις αισθήσεις της.
"Ομέρ θα μου εξηγήσεις από που γνωρίζεις αυτή την γυναίκα."
"Ναι θα σου πω, μα θα μου υποσχεθείς κάτι. Δεν θέλω να αντιδράσεις παρορμητικά. Θα με αφήσεις να σου μιλήσω."
"Ομέρ είναι κάτι σοβαρό , σωστά; Και άλλα προβλήματα. "
"Όχι αγάπη μου. Πρέπει να μάθεις μια αλήθεια."
"Τι εννοείς αλήθεια;"
"Για το ποια είναι η πραγματική σου ταυτότητα. Έλα στο γραφείο." Μου είπε και εγω σαστισμένη και μπερδεμένη τον ακολούθησα.
Εκείνος μου έδωσε έναν φάκελο. Τον φάκελο που με είχε προβληματίσει επειδή δεν τον άνοιξε μπροστά μου.
"Τι φάκελος είναι αυτός Ομέρ;"
"Όσο ήμουν στην Κωνσταντινούπολη γνώρισα εκείνη την γυναίκα που είναι έξω ως την μητέρα της Σεβντάς. Μου είπαν πως έχασαν το πραγματικό τους παιδί και πως εκείνη είναι υιοθετημένη. Αυτό λέει ο φάκελος που κρατάς. Εσύ είσαι η πραγματική της κόρη. "Μου είπε και εγώ είχα μείνει άγαλμα. "Στην πραγματικότητα είσαι πολύ πιο πλούσια από οσ ο φαντάζεσαι. Σου ανήκει σχεδόν όλη η Κωνσταντινούπολη."
"Πώς το ανακάλυψες;"
"Πώς αλλιώς αγάπη μου; είδα εκείνη την γυναίκα , άκουσα όλη την ιστορία της και μπήκα σε σκέψεις. Έδωσα στον Ονούρ την φωτογραφία σου και το έψαξε. Ύστερα ταίριαξε τα δείγματα."
"Για αυτό ήρθε εκείνη η γυναίκα σήμερα εδώ; Της φέρθηκα σαν να ήταν μια ξένη ενώ είναι η ίδια μου η μάνα. Δηλαδή εγώ πέρασα τόσα από ανθρώπους που δεν είχαν κανένα δικαίωμα πάνω μου." Έλεγα κλαίγοντας.
"Αγάπη μου ηρέμησε. Ξέρω πως σου ήρθε ξαφνικό. Μόλις το έμαθα και εγώ. Έχεις δίκιο για ότι και να πεις. Η ζωή σου φέρθηκε πολύ σκληρά. "
ESTÁS LEYENDO
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...