Ομέρ!
"Η γυναίκα σας ήταν έγκυος δύο μηνών και το παιδί που είχε στην κοιλιά της την προστάτεψε και την κράτησε στην ζωή. Βέβαια το έμβρυο έχει χαθεί με μία έντονη αιμορραγία. " Μου εξήγησε ο γιατρός και τα δάκρυά μου άρχισαν να κυλάνε. Όμως πάνω από όλα μετράει η υγεία της Γιασμίν. Για εμένα σήμαινε τα πάντα. Εκείνος αφαίρεσε την σφαίρα από την πληγή της Γιασμίν.
"Το σημαντικότερο είναι να γίνει καλά η γυναίκα μου. Παιδιά θα κάνουμε πολλά. Μόνο που εκείνη γιατρέ πρέπει να γίνει καλά. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εκείνη."Του έλεγα κοιτώντας το πρόσωπό της.
"Πιστεύω πως θα αναρρώσει πλήρως. Αν χρειάζεται να κάνετε κάτι εσείς, είναι μόνο να της κρατάτε το χέρι. " Μου είπε ο γιατρός και τον συνόδευσα ως την πόρτα του δωματίου. Η Ρουμπίνη τον συνόδευσε από εκεί ως την αυλόπορτα.
"Γιατί το έκανες αυτό αγάπη μου; Σου ορκίζομαι πως θα πληρώσει αυτό το κάθαρμα ότι μας έκανε. Εγώ πληρώνω κάθε λεπτό της ώρας το λάθος μου. Δεν μπορώ να σε βλέπω σε αυτήν την κατάσταση. Μου λείπουν τα μάτια σου, η φωνή σου και το χαμόγελό σου. Αγάπη μου ξύπνα. Θα έδινα τα πάντα για να είμαι εγώ στην θέση σου. Πρέπει να με ακούς. Σε αγαπώ πολύ και δεν πρόκειται να σε αφήσω ξανά ποτέ. Το ορκίζομαι στην ζωή μου. Μόνο γίνε εσύ καλά. " Της έλεγα και της φίλαγα το χέρι. Τότε ήταν που σηκώθηκα απότομα αλλά και τόσο αποφασιστικά από το κρεβάτι της. Ήθελα να πάω να βρω το Κιβάνς.
" Ομέρ που πας; "Με ρώτησε η Ρουμπίνη. "Πως είναι η Γιασμίν; " Συνέχισε τις ερωτήσεις μπαίνοντας στον δρόμο μου. Ήθελε να με εμποδίσει από αυτό που σκεφτόμουν να κάνω. Το είχε καταλάβει χωρίς να ξέρει τίποτα και χωρίς να της έχω μιλήσει.
"Η Γιασμίν έχασε το παιδί μας. Την πυροβόλησε ο Κιβάνς. Για μένα προοριζόταν η σφαίρα και εκείνη μπήκε μπροστά για να με σώσει. " Της απάντησα και στηρίχτηκα στα τσιμεντένια κάγκελα του δεύτερου ορόφου. Έτριβα το μέτωπό μου από την στεναχώρια μου.
"Αχ Ομέρ. Πόσο δίκιο είχα, όταν σου έλεγα πως η Γιασμίν θα έδινε και την ζωή της για σένα. Να που βγήκα αληθινή. "
"Εντάξει Ρουμπίνη , είχες δίκιο. Τυφλώθηκα από την ζήλεια και επηρεάστηκα από τα λόγια της Ζαφειρένιας. Κατέστρεψα μόνος μου τα πάντα. Δεν μπορώ να φέρω τον χρόνο πίσω. Αυτό όμως που θα κάνω είναι να ξεριζώσω αυτό το αγκάθι για τα καλά από τις ζωές μας. "Της είπα και επιβεβαιώθηκε για το τι είχα βάλει στο μυαλό μου και τι σκόπευα να κάνω.
BẠN ĐANG ĐỌC
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
Lãng mạnΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...