~ 33. Μία νέα ανακάλυψη! ~

1.7K 178 3
                                    

Ομέρ!

Ο Εμίρ βρέθηκε νεκρός στο έδαφος από μία σφαίρα στην πλάτη του. Εγώ δεν πρόλαβα να πυροβολήσω , όπως και κανένας από τους άντρες μου. Έλεγξα τον σφυγμό του για να διαβεβαιωθώ πως αυτό το κάθαρμα είναι νεκρό.

"Ομέρ." Μου είπε ο θείος μου και με ακούμπησε στον ώμο.

" Θείε. Τι κάνεις εσύ εδώ;" Τον ρώτησα ξαφνιασμένος. Στο χέρι του το άλλο κρατούσε ένα όπλο και το οποίο έτρεμε. "Εσύ το έκανες;" Τον ρώτησα σοκαρισμένος.

"Ναι Ομέρ. Κανονικά εσύ έπρεπε να το κάνεις, αλλά δεν άντεχε η καρδιά μου να σκέφτεται πως έκανα έναν τέτοιον γιο. Όπως του έδωσα την ζωή έτσι και του την πήρα. "

"Θείε τι έκανες; Σκότωσες το παιδί σου."Του είπε και τον αγκάλιασα επειδή ήταν συντετριμμένος.

"Έσωσα τον άλλο μου γιο. Ο πατέρας σου Ομέρ είχε απόλυτο δίκιο που σου εμπιστεύτηκε την φυλή μας. Πίστεψέ με Ομέρ. Πιο πολύ πονάει να βλέπεις αυτά που κάνει ο γιος σου και να τον απαρνείσαι παρά να τον σταματήσεις και να τον σώσεις από τον δρόμο που μόνος του επέλεξε και χάραξε. Φύγε από εδώ τώρα γιατί έχεις να σώσεις την οικογένειά σου. Για τους υπόλοιπους αγάδες εσύ σκότωσες τον Εμίρ αγά."

"Όχι θείε, αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ. Σε ευχαριστώ που με έσωσες, αλλά στο συνέδριο των αγάδων θα πούμε την αλήθεια." Του είπα και έκλεισα στην παλάμη του το όπλο του.

"Το μεγαλείο της καρδιάς σου σε κάνει σωστό αγά και πάνω από όλα σωστό άνθρωπο." Μου είπε και έφυγα με το αυτοκίνητό μου από εκεί και μαζί με τον Ονούρ.

"Είναι όλα έτοιμα για το πρωί;" Τον ρώτησα στο όχημα.

"Ναι. Εσείς είστε έτοιμοι; Αύριο είναι η μεγάλη μέρα. "

"Δεν γίνεται αλλιώς. Αφού δεν μας αφήνουν με τον εύκολο τρόπο να είμαστε μαζί, θα μας αφήσουν με τον δύσκολο. Και ας σκοτώσουν τον αγά τους." Του απάντησα και έφυγα για το σπίτι του Εμίρ. "Πρέπει να βρούμε απόψε τα χαρτιά του διαζυγίου. Δεν έχουμε πολύ χρόνο."

Όταν φτάσαμε , η γυναίκα του μας άνοιξε την πόρτα. Με κοίταξε και έβαλε τα κλάματα. Νόμιζε πως εγώ σκότωσα τον άντρα της. Δεν είχα χρόνο για εξηγήσεις. Τους ζήτησα να κάνουν φίλο και φτερό τα πράγματά του. Μπήκα στο γραφείο του και έψαξα τα χαρτιά του. Μέσα σε ένα συρτάρι είχε ένα κλειδί. Χρυσό και μπρούτζινο ταυτόχρονα. Σίγουρα άνοιγε κάτι παλιό.

"Αϊσέ! Φώναξα την γυναικά του Εμίρ. "Ξέρεις τι μπορεί να ανοίγει αυτό το κλειδί; Κάτι παλιό."

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora