Ζαφειρένια!
Ο Ομέρ έφυγε από το νοσοκομείο δίχως να δει για τελευταία φορά την Γιασμίν. Δεν αντέχει η καρδιά του να το κάνει. Έτσι είναι ο Ομέρ. Ακόμα και τώρα δεν θα ήθελε να δείξει στην Γιασμίν το πόσο πονάει από το χαμό της.
Εγώ πάλι δεν έφυγα αμέσως από εκεί. Ήμουν σοκαρισμένη με τα όσα έγιναν, είδα και έκανα. Μια νοσοκόμα μου πρόσφερε λίγο νερό. Καθώς ετοιμαζόμουν να φύγω είδα την αληθινή μητέρα της Γιασμίν να φεύγει από το γραφείο του γιατρού. Κανείς μας δεν ήξερε πως ήταν εκεί.
Αμέσως η καχυποψία μου κυριάρχησε. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά στην όλη την υπόθεση. Προσπάθησα να τηλεφωνήσω στον Ομέρ , αλλά εκείνος δεν απαντούσε.
"Ο συνδρομητής που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα." Επανέλαβα νευριασμένη επειδή εκείνος δεν μου απάνταγε.
Τότε ήταν που πρόσεξα τον γιατρό να προσκαλεί και πάλι την μητέρα της Γιασμίν στο γραφείο του. Ίσως ήθελε να της μιλήσει με τρόπο για τον θάνατο της Γιασμίν. Λίγο αργότερα την είδα χαμογελαστή.
"Γιατί να χαμογελάει; Μόλις έμαθα ότι η κόρη της πέθανε. Πόσο μάλλον και οι δύο. " αναρωτήθηκα και τότε πήγα προς το γραφείο τους για να κρυφακούσω.
"Πήγαν όλα όπως συμφωνήσαμε;" τον ρώτησε.
"Και βέβαια. Μην ανησυχείτε. Όλη την νομίζουν για νεκρή. Η κόρη σας χαίρει άκρας υγείας. Της κάναμε όλες τις εξετάσεις και διαπιστώσαμε μόνο ένα πρόβλημα. Κανείς μπορούσε να είχε σκοτωθεί εκείνη όμως Είναι πολύ δυνατή. Σαν να έχει κάποιο πολύ σημαντικό για εκείνη λόγο για να θέλει να κρατηθεί στην ζωή."
"Η Γιασμίν είναι ζωντανή." Αναφώνησα εγω έκπληκτη και σοκαρισμένη. Όμως συνέχισα να ακούω τα όσα έλεγαν.
"Τι πρόβλημα υπάρχει γιατρέ;" τον ρώτησε εκείνη
"Πέρα απο μερικά σημάδια στο πρόσωπό της , τα οποία θα επιλυθούν με μια πλαστική επέμβαση, η κόρη σας δεν θυμάται τίποτα."
"Ίσως είναι από το χτύπημα και απο το σοκ. "
"Δεν εννοώ δεν θυμάται το πως χτύπησε και βρέθηκε σε αυτήν την κατάσταση. "
"Αλλά τι γιατρέ;"
"Εκείνη δεν θυμάται ούτε το όνομά της."
"Έπαθε αμνησία; Η κόρη μου;"
"Ναι και δυστυχώς μόνο ο χρόνος ή ένα μεγάλο και δυνατό σοκ μπορεί να επαναφέρει την μνήμη της. "
KAMU SEDANG MEMBACA
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomansaΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...