Tanıtım 1

44K 1.7K 70
                                    

Bu tanıtımı yazalı epey oldu, yayımlamak için IşıkTan'a final yapmayı bekliyordum ama boşluktan istifade yayımlayayım, kenarda dursun dedim. Sadece tanıtım ve giriş bölümlerini atacağım şimdilik, umarım beğenirsiniz ❤️❤️❤️

- Anneee, Deniz benim eteğimi giymesiiiin!...

- Anne ama o Yeliz'in değil, benim eteğim yaaa..

- Lütfen kavgayı keser misiniz? O etek Deniz'in, bak seninki burada, bunun şeritleri mor, gördün mü?

- Ama ben pembe şeritleri olanı daha çok beğendim, o benim olsun.

- Yeliz, alırken bunu beğenmiştin ama.

- Hayır, onu beğendim, o benim olsun..

İkizler etek uğruna bağrışırken Neşe bir anlığına beyninin tamamen boşaldığını hissetti. Kızların kavga sesi kulağından silinirken dönüp aynaya baktı. Beş yaşında çocuklar kıyafet derdine düşmüşken kendisi üstüne ne giydiğinin farkında bile değildi. İşte bu beş yıllık ikiz anneliği pratiğinin çuvalladığı noktaydı.

Aynada doğumdan sonra vermek için en ufak bir çaba göstermediği fazla kiloları, rastgele toplanmış saçları, uyumsuz görünen pantolon ve kazağına baktı. Takım kıyafet giymeyeli ne kadar olmuştu? Ya da topuklu ayakkabı?.. Ya makyaj yapmayalı ve hatta yüzüne bir nemlendirici sürmeyeli.. Arkadaşları en geç çocuk iki yaşına geldiğinde toparlanıyorlardı ama kendisi hem ikiz çocuk büyütmenin zorlukları altında ezilmiş, hem de aldatıldığını öğrendiğinde yaşadıkları, mahkeme süreci ve sonrasında çocuklarıyla yapayalnız oluşu durumu daha içimden çıkılmaz hale sokmuştu. Şu aynadaki tipiyle Neşe'yi ne hocaları ne üniversite yönetimi ne de öğrenciler ciddiye alıyordu. Bu gidişata acilen bir dur demezse kısa sürede tamamen dibe vuracağını iliklerine kadar hissediyordu genç kadın..

EVİN NEŞESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin