Bölüm 23

19.1K 1.7K 377
                                    


Merhabalar, medyada son birkaç gündür beynimi ufalayan şarkı, az da sizinki ufalansın diye ekledim. Ayrıca okuyanlar arasında öğretmen ve öğretmen adayı olanların, tüm öğretmenleriminve öğretmenlerinizin gününü kutluyorum. Bu kutsal mesleği hakkıyla yerine getirmek çok zor ama sonuçları çok değerli. Hepinize sevgiler, selamlar ❤️❤️❤️😘😘😘

- Gülay, bilmiyorum işte ya.. Her şey o kadar mükemmel ki korkudan ölüyorum.

- Allahını seversen Neşe, kurduğun cümlenin hiçbir mantığı olmadığının farkındasın, değil mi? Ya 'her şey o kadar mükemmel ki mutluluktan ölüyorum' olması lazım ya da 'Onur, alkolik, kumarbaz, beni dövüyor, korkudan ölüyorum' olması lazım, senin dediğin gibi olunca saçma oluyor.

- Gülay, yemin ederim boş konuşmakta üstüne adam tanımıyorum.

- Sen varken bu payeyi asla kabul edemem Neşeciğim. Ya ne korkuyorsun?.. Tut adamı yakasından, bırakma, arada da nazar duası oku, kalçanı falan kaşı işte, bir şeycik olmaz.. Kalça demişken, kuşlar söyledi Neşe Hanım, bişeycime gidilmiyormuş son zamanlarda.. Gerçi çok süper görünüyorsun ama kilo almaya meyillisin, unutma. Sporunu ihmal edemezsin.

Neşe kızaran yanaklarını gizlemek için başını salatasına doğru eğdi, sanki marulların arasında salyangoz arıyormuş gibi çatalıyla iyice kurcalarken bir yandan kendini savunuyordu.

- Bişeycime gitmeye pek halim olmuyor, iş güç, düğün hazırlıkları falan derken yoruluyorum. Hem sen hala ne uğraşıyorsun benimle?

- Kız bana bak? İşten güçten mi halin olmuyor yoksa başka bir şey mi? Onur da bir zayıfladı sanki.. Biraz da yorgun görünüyor. Tam yeni kanalla anlaşmışken adamın imajı sarsılacak..

Neşe, sinsi bir gülümsemeyle yüzüne bakan Gülay'a kasesindeki yeşilliklerden bir avuç fırlatmak istedi ama restorandaki onca insanın önünde hoş olmazdı haliyle. Onun yerine kaçamak bir cevap verdi.

- Aaa.. Yorgun mu görünüyor sence? Bana pek öyle gelmedi.

- Hmm.. Ben de yedim.

- Afiyet olsun..

- Gıcık şey.. Gelinlik hazır mı?

- Bir prova kaldı ama erken yaptırdık. Ya onbeş günde kilo alırsam?

- Saçmalama.. Kilo almak yok. Bak tam formundasın, cildin pırıl pırıl, saçların süper, her şeyin yerli yerinde. Düğün fotoğraflarında en ufak bir falso istemem, milyonlarca insan görecek onları.

Neşe'nin gözleri, Gülay ikaz eden işaret parmağını neredeyse burnuna sokacak şekilde sallarken şaşılaştı.

- Tamam, anladık, tam eziyetsin yemin ederim..

- Şu düğünü atlatın da siz, sonra daha az eziyet ederim belki..

- Belki?..

- Belki tabii.. Ya yakandan düşünce kendini salıverirsen.. Ortalıkta haminne gibi gezmeye başlarsan.. Onur'un gözü dışarı kayarsa.. Dedikodular alır yürürse..

- Ne diyorsun Gülay sen yaa?!.. Ne dışarısı, ne kayması?!..

- Titre ve kendine gel diye söylüyorum. Ben baştan ayar çekeyim de balayından ikiyüzelli kilo olup dönme Neşe Hanım.

- Ruh hastası..

- Memnun oldum, ben de Gülay..

- Espriler de kreş seviyesinde.. Ya bir kere baştan belirlenen hedefe ulaştık mı? Evet, ulaştık.. Onur izlenme oranı en yüksek ulusal kanalın haber müdürlüğünü ve anchormanliğini aldı mı? Aldı.. O zaman benimle derdiniz ne Gülay Hanımcığım?

EVİN NEŞESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin