Bu yağmurlu havada sıcak çay ve eğlenceli bir kitap gibisi yok. Umarım size eşlik etmesi için benim satırlarımı da yeterince keyifli bulursunuz. Hafta sonu Ahmetçikle önemli bir problemi çözmek zorundayız, zor bir hafta geçireceğiz, dolayısıyla yeni bölüm muhtemelen on onbeş gün sonra gelecek.. Seviyorum hepinizi.. 😘😘😘
- Neşe.. Kapıdayım bebeğim.. İn de aç hadi..
- Tamam..
Genç kadın bir gece öncenin yorgunluğunun üzerine Onur'un aldığı hapın sebep olduğu bulantı eklenince erkenden uyumuştu ama telefonun sesini duydu Allah'tan. Adam gelirim demişti ama Neşe şaka yapıyor sanmıştı, yoksa beklerdi zaten. Telaşla merdivenleri inerken ses çıkarmamaya çalıştı.
- Aşkım.. Hani pencereye tırmanacaktın?
- Seni düşünerek vazgeçtim hayatım. Ya bir yerimi kırsam, bensiz ne yaparsın sonra?
Süratle Neşe'nin odasına çıkarlarken bir yandan fısıltıyla konuşmaya devam ediyorlardı.
- Sen fazla kendini beğenmiş olmaya başladın sanki..
- Hayatım, ben kendimi beğenmişim, beğenmemişim, ne önemi var? Mühim olan senin beni beğenmen.. Beni beğeniyor musun Neşe?
- Beğenmeli miyim?
- Tabii ki, beni beğenirsen sana çok önemli vaadlerim olabilir..
- Mesela?
Onur, yatak odasının kapısına vardıklarında genç kadını kucağına alıp yatağa yatırdı. Neşe'nin üstünde kısa bir gecelik ve çamaşırıdan başka bir şey yoktu. Genç adam gömleğinin düğmelerini aceleyle çözerken arzuyla boğuklaşan sesiyle konuştu.
- Zevk dolu bir gece vaadediyorum..
- İyiymiş.. Ben de beni evlilik vaadiyle kandırıp kötü emellerine alet edeceğini sanmıştım.
Pantolonunu da çıkaran Onur genç kadının üstündeki geceliği eteklerinden tutup yukarı çekti.
- Onu zaten çoktan yaptım..
...........
- Immm.. Her tarafım buruştu ama hiç çıkasım yok..
- Mecbur çıkacağız hayatım, jakuzide uyuyacak halimiz yok.. Hadi kalk bakalım koca bebek..
- Yaaa.. Biraz daha dur..
Neşe'nin bırakın genç adamın üstünden kalkmaya, burnunu boynundan çıkarmaya dahi niyeti yoktu. Yorulmuştu, mayışmıştı, keyfi fazlasıyla yerindeydi, banyo köpüğü egzotik bir şeyler kokuyordu ama hain adam suyun içinde yuvarlanıp rahatını bozdu. Onur kalkıp Neşe'ye göre ziyadesiyle hoş bir manzara arz ederek jakuziden çıktı ve su giderini açmayı da ihmal etmedi. Neşe seviyesi azalmaya başlayan sudan Onur'un üzerine sıçrattı.
- Çok kötüsün..
Birkaç dakika sonra yatakta sarılmış uyumaya hazırlanıyorlardı.
- Ben gitseydim Neşe.. Nermin Hanım'la kızlara tuhaf olacak şimdi..
- Boşver, banyonun halini gördüklerinde zaten tuhaf olacak, paspas bile sırılsıklam..
- Benim günahım yok, sen su attın ortalığa..
- Pişman değilim, yine olsa yine yaparım..
Genç adam usulca gülüp Neşe'ye doğru döndü ve genç kadına iyice sarıldı.
- Bir daha sana jakuzi yok, yaramazsın..
- Ben de yalnız girerim o zaman.. Onur?.. Senin görüşmen nasıl geçti sahi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİN NEŞESİ
RomanceTAMAMLANMIŞ HİKAYE Onur Boran, en önemli ulusal kanallardan birinin ana haber bülteni spikerliğinden ratingleri yerlerde sürünen bir başka kanalın sabah haberlerine düşecek kadar ne yapmıştı? İşinde büyük bir hata mı? Hayır.. Tabii ki saçma sapan öz...