Bölüm 25

17.7K 1.6K 448
                                    

Medya 300 Spartalı, This is Sparta sahnesi.. Ama Gerard Butler asla bir Onur Boran olamaz.. 😂😂

Bengü ışıl ışıl parlayan dore elbisesiyle çok iddialıydı bu gece. Erkek arkadaşı ile nişanlanmaya karar verdiklerini yedi düvele duyurmak için gayet iyi bir ortamdı. Medya dünyasının en önemli isimleri, başka alanlardan tanınmış simalar akın akın Onur Boran'ın beklenen düğününe teşrif etmişlerdi, klas bir ortam vardı yani. Ne de olsa Onur'un yıldızı yeniden parlıyordu. Halinden memnun görünüyordu Bengü, kimseye bulaşmak gibi bir niyeti de yoktu. Onur evleniyorsa o da evleniyordu nihayetinde ve sevgilisi karizmatik, zengin, nazik ve cömert bir adamdı. Yine de gelin ve damadın bu sırılsıklam aşık halleri sinir bozucuydu.

- Eğleniyor musun hayatım?

- Evet Fırat, güzel bir düğün oluyor. Bütün bu romantik saçmalıklar ve uçaklı buzdolabı süsleriyle..

- Benim de aşkımı bu şekilde dünyaya ilan etmemi ister miydin? Hoşlanmazsın diye düşündüğüm için romantik saçmalıklar organize etmiyorum sana..

- Tabii ki hoşlanmam, çok banal.. Ama başbaşa uzun bir tatile çıkmaktan hoşlanırım. Deniz kıyısında, bembeyaz kumların üstünde şampanyalı bir akşam yemeği saçma olmaz mesela..

- Siparişi aldım, bende..

- Harika.. Onur balayından dönsün de oğlanları Neşe'ye bırakayım. Sen de işlerini ayarlarsın..

- Onlar yeni evliler, babaannelerine bıraksan daha iyi değil mi?

- Birincisi, çocuklar babalarıyla kalmayı tercih eder, Neşe'yi de pek sevdiler. İkincisi, evde zaten üç çocuk var, ha üç ha beş ne fark eder?.. Üçüncüsü ve en önemlisi Onur yeni kanalda çalışmaya başladığı anda evli olduğunu unutacak zaten, o öyle biri. Dolayısıyla fark etmez. Sevgi Hanım kaç zamandır Ezgi'ye bakıyor, biraz dinlensin.

Fırat içinden geçeni söze dökmedi çünkü Bengü bundan doğal olarak alınabilirdi. Ama Onur, onu ABD Başkanı yapsalar bile ritimli Latin ezgileri eşliğinde kollarında döndürdüğü kadını unutacak gibi durmuyordu.

- Biz de dans edelim mi hayatım?

- Ay çok iyi olur, yediklerimi yakarım, sonra da oğlanlara bakalım.

- Nasıl istersen aşkım..

👰🤵

- Ece, çocuklar nerede kızım?

- Bahçenin öbür tarafında animatörler oynatıyor çocukları. Ezgi'nin bakıcısı kızlara da göz kulak oluyor. Ecrin'le Ebrar da Onur'un oğullarıyla sohbet ediyorlar.

- Aman kaybolmasınlar bu curcunanın içinde. Bahçeden bir çıksalar arkamız koruluk, önümüz dimdik bayır, Allah korusun..

- Ne kaybolacaklar baba? Bak Kenan amca o tarafa doğru gidiyor, o göz atar hepsine şimdi.

- Yalnız mı gidiyor? Dur ben gidip az muhabbet edeyim dünürle. Sen de git ananın yanında otur madem. Kocan olacak zevzek de ortada yok zaten, gezme bir başına süslü süslü..

- Baba ya!.. Kızkardeşimin düğününde de mi kenarda oturayım ben?

- Yahu o da habire düğün yapıyor. Ben her seferinde seni mi düşüneceğim? Boşan şu heriften madem de sana da şöyle efendi bir koca bulalım. Vardır belki damadın kuzeni muzeni..

- Of baba..

Aziz Bey'in teraneleri bitecek gibi değildi, Gülay gelip Ece'yi kolundan çekiştirmeseydi eğer.

- Ececiğiiiim..

- Ayy Gülay, bir kurtar beni mümkünse ya..

- Tamam canım, gel sen, bak ben seni kimlerle tanıştıracağım..

EVİN NEŞESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin