5.BÖLÜM

8.1K 307 53
                                    

Deniz'in giydiği tulum.

"Deniz? Güzelim?" Yine mi sen? Yeter lan! Ben bunu kovdukça yine yanıma geliyordu. Sinirle yataktan kalktım.

"Anlamıyor musun? Git ya, istemiyorum seni!" dedim ve banyoya girdim. Sonra banyodan bağırdım. "Çıktığımda gitmiş ol!" dedim ve hızlıca duş aldım.

İçeri girdiğimde gitmişti. Ben de çok kırıcı kelimeler kullanıyordum ama onu kırmazsam için soğumayacaktı. Kötü bir davranış olabilirdi, ama benim huyum buydu. Huylu, huyundan vazgeçmez!

Dün bana açık giyindiğimi ima etmişti. Onu deli etmek için, kiremit renginde, önü düğmeli, kısa kollu, şort tulumu giydim.

Bugün biraz fazla cüretkar giyinmiştim. Okul da kıyafete karışmıyorlardı. Makyaj masama oturdum ve kirpiklerime rimel sürdüm. Makyaj işini çok abartmaya gerek yoktu, çünkü ben de pek sevmezdim. Dudaklarıma da lip balımı sürüp odadan çıktım.

Annemler yine yoktu. Ya küsüm ben bununla neden yoksunuz ki? Soğuk sesimle konuştum. "Annemler nerede?" dedim ve kahvaltı masasına oturdum.

"İşleri varmış erken çıktılar." dedi. Sonra yanıma oturdu ve bana baktı. "Affet..."

"Affetmiyorum!" dedim ve masadan kalkıp dış kapıya yöneldim. "Yemeğini yiyince gelirsin, arabanın önündeyim." dedim ve evden çıktım.

Hemen ardımdan abim söylenerek dışarı çıktı ve arabaya bindi. Sinirlenmişti ama umrumda değildi. Daha dur iyi günlerin bu!

*****

Sınıfta göz göze bile gelmemiştim. Hiç bir şekilde konuşmuyordum. Şu an tenefüse çıkmıştık. Ben kantine iniyordum, tabi arkamdan o da.

Aniden karnına saplanan acı ile inledim ve yere çöktüm. Hadi ama ya tam sırası! Dün akşam regl olmuştum. Ve benim adet zamanımın ilk günleri biraz ağrılı geçiyordu.

"Noldu Deniz'im birden bire." Deniz'im demesi neden hoşuma gitmişti? Her zaman kullandığı kelime. Yumuşama Deniz!

Ben nasıl diyecektim? "Şey yap abi sen, sıcak bir şeyler al gel.

"Tamam güzelim, ama önce seni bir yere otutturalım." dedi ve kucağına aldı. Ne kadar kavga etsekte, o benim canımdı.

Masanın birine otuturdu. Bakın sandelye demedim masa dedim. Sonra beni bıraktı ve kantine doğru yöneldi.

Çok ağrıyor ya! Hemen yanıma geldi ve elinde sıcak çikolatayla geldi.

"Al bunu iç, iyi gelir." dedi ve elindeki bardağı uzattı. Hemen aldım.

"Teşekkürler." dedim ve içmeye başladım. "Önemli değil. Hadi sınıfa gidelim." dedi elimi tutarken. Trip attığım aklıma gelince elini elimden çektim.

"Kızım daha demin süt dökmüş kedi gibiydin, ne oldu aniden?" dedi ve bana baktı.

"Şimdi elimi tutarsan ayıp olur. Laf çıkar. Yiğit, kavgacı kızın elini tutuyor diye." dedim ve acımı umursamadan yürümeye başladım.

Arkamdan oflayarak geliyordu. Pis pis güldüm. Ama benim gülmemde bir yere kadar. Bu sefer karnıma çok fena bir ağrı girmişti ve ayaklarım beni daha fazla taşımadı. Ben yere düşmeyi planlarken abim beni çoktan kucağına almıştı.

"Söz dinle!" dedi ve sınıfa girdik. Şu an kavga falan edemezdim. Dolan gözlerimi sıktım ve ağlamamaya çalıştım.

****

Karım çok kötü ağrıyordu. Ve ben artık dayanabileceğimi sanmıyordum. Bir ağrıyordu, sonra bakmışsın ağrı falan kalmamış.

Başımı abime çevirdim. Bir şey demeden baktım. O da, ona olan bakışlarımı hissetmiş gibi bana baktı.

KUZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin