33.BÖLÜM

2.3K 143 71
                                    

Ayça halam bizi orada öyle görünce ne yapacağımı şaşırdım. ''Halacığım?'' dedim korkuyla. ''Deniz'ciğim! Ne bu haliniz? Bana bir açıklama yaparsın umarım." dedi ve kollarını önünde birleştirdi.

''Tamam açıklıyorum... Ya da açıklayamıyorum.'' dedim ve Yiğit'e baktım. O söylesin.

''Bir kere bensiz bir şey yap!'' dedi. Bu lafın sonra intikamını alırdım. Ama önce halama durumu açıklasın.

''Hala, biz Deniz ile sevgiliyiz." dedi. Ona döndüm ve baktım. Yavaş lan! Kalp var bizde!

''Anlaşılıyor zaten, Yiğit'in sana gün boyu dalgın dalgın bakmasından. Ama sevindim. Neden bana söylemedin Deniz?'' dedi. Ona boş boş baktım. Azar nerede, azar? Ben söz hakkını Yiğit'e bırakıyorum.

"Anlaşılıyor mu?" dedi. Oh valla, dedemler anlamıştı. Şimdi Ayça halam. Sırada kim var?

''Hayır Yiğit anlaşılmıyor. Ama ben anlarım.'' dedi sırıtırken. Sonra ben lafa girdim.

''Yani kızmadın değil mi Ayçaşkım?'' dedim. ''Kızmadım, ama annenler duyarsa kızabilir ve artık ortalıkta öpmezsiniz birbirinizi!!'' dedi sırıtarak.

Utandığım için Yiğit'in göğüsüne başımı koydum. "Neyse ben gidiyorum. Sizde gelin oyun oynayacağız, sizi bekliyoruz." dedi ve odadan çıktı. Rezil oldum! Halam odadan çıkar çıkmaz Yiğit gülmeye başladı.

"Gülmesene!" dedim sinirle ve omzuna vurdum.

"Ama Deniz gözlüm, yüzünün halini bir gör nasıl komik." dedi hâlâ gülerken. Dayanamadım ve ben de gülmeye başladım.

"Gidelim hadi." dedim ve önden yürüyüp odadan çıktım.

Beraber yukarı çıktık. Bora abim, "Neredesiniz ya siz?" dedi. "Geldik sevgilim." dedim. Bir an kendimi iki tane oğlan ile sevgili olmuş gibi hissettim. Normal mi?

"Geldik işte. Ne oynayacağız?" dedi Yiğit.

"Valla biz tabu dedik." dedi Arsıl. "Tamam o zaman grupları ayarlayalım." dedim.

"Deniz benimle olur, gerisine ben karışmam." dedi Yiğit'im. "Aynen, ben adaşkım'ı, Bora sevgilimi , Yiğit'imi, Aslı ve Ayla'yı istiyorum." dedim.

"Banane oğlum!" dedi Yağız. "Aynen öyle olmaz. Adam gibi kura çekelim ya da grup başkanları seçsin?" dedi Ayza. Herkes onu onayladı.

Bir grubun başkanı Yiğit'di. Diğerinin ise Doruk eniştem. "Sen başla Yiğit." dedi eniştem. "Tamam o zaman, Deniz gözlüm? Seni istiyorum." dedi. Ben de pis pis sırıtarak yanına gittim ve yanağını öptüm. Gıcıklık değil mi? Bedava!

Eniştem, "Ayça gel bebeğim." dedi. Tabi biz durur muyuz? Hep bir ağızdan, "Ooo!" ladık.

Sonra Yiğit, Mert'i seçti. Eniştem de Savaş abimi seçti.

Gruplar şöyleydi; Ben, Yiğit, Mert, Enes , Boraşkım, Deniz abim, Doğu, Ayaz, Doğa ablam, Arsıl, Buse, Gaye ve Yağız.

Karşı gurup, yani eniştemin grubu; Doruk eniştem, Ayçaşkım, Savaş abim -ona hâlâ küsüm- Arya, gitti bacımsu, Ayza, Burçiş, Şeyma, küçük eniştem yani Aras abim, Elif , Masal, Aslı ve Ayla. Onlarda gitti. 

"Hadi başlayalım." dedim. "Tamam ben başlayacağım." dedi Masal ve kendi gurubuna döndü. Yanına da Yağız geçti. Yasak kelimelere bakmasın diye.

"Ya bana neden abimi veriyor sunuz? Bir de bu ne ya? Ben bunu nasıl anlatayım?" dedi söylenerek. Kelime röpteşambırdı.

Sonra pis pis sırıttı ve anlatmaya başladı. "Ayza abla, hani biz seninle bir kitap okumuştuk." dedi.

KUZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin