"Hazır mısın?"
Esra'ya baktım ve başımı öne eğdim. Hazır mıydım?
Olay şuydu. Hamileydim ve Yiğit'e nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum, dememi beklemeyin sakın. Bugün kınam vardı ve birazdan içeri girecektim. Ama çok heyecanlıydım.
"Çok heyecanlıyım Esra. Ya yere düşersem?" Ay valla rezil olurdum. Akrabaları geçtim, gazeteciler vardı.
"Deniz! Yiğit bekliyor. Beraber içeri gireceksiniz ve kına yakıldıktan sonra erkekler gidecek. Hadi kızım ya!" dedi ve beni yerimden kaldırdı.
Üzerimde şu an bindallı vardı. Kaftanı bordo renkti, içinde olan yer beyazdı. Kenarlarında hep sarı güpürler vardı. Arkası hafif uzundu. Saçlarımı maşa yapmışlardı ve başımda taç vardı.
Kınam biraz farklı olacaktı. Çok kişi olduğumuz için yarıya bölmüştük. Erkekler başka tarafta kızlar başta taraftaydı. İlk Yiğit ile beraber benim kınam yakılacaktı, sonra erkekler gidecekti.
Biz kızlar bir süre burada durup, sonra erkeklerin yanına gidecektik. Yani orada toplanacaktık.
Tabi ki o zaman üzerimde ki bindallıyı çıkaracaktım. Diğer aldığım elbiseyi bulmak baya zor olmuştu. Özel dikim olduğu için bir tane vardı ve onuda ben almıştım.
Parası da kendi gibi güzel yani!
Yiğit sadece bindallımı görmüştü. Ama fotoğrafta, üzerimde görmemişti.
"Gidelim." dedim ve odadan çıktım.
Kapıyı açtığım an da Yiğit karşıma çıkmıştı. Bana baktı ve gülümseyerek yanıma geldi.
"Çok güzelsin."
Sırıttım. "Sen diğer elbisede gör beni." dedim.
Kaşlarını çattı ve bana baktı. Bir yandan da yürüyorduk. Kapıdan içeri girdiğimize yan tarafımızda olan fitiler ateşlendi.
"Çok mu güzel?" dedi. Gülümsedim ve başımı salladım. "O zaman giyme. Çoğunluk erkek olacak!"
Kahkaha attım ve kolunu omzuma atıp, ellerimi beline doladım. Geldiğimizde bize ayrılan sandalyeye oturduk.
Halam başımıza kırmızı bir şey örttü. Ellerimi yumruk yaptım. Çok heyecanlıydım. Alt tarafı kına yakılacaktı.
Yiğit yumruk olana ellerimi açtı ve sıkıca tuttu. Ona baktım ve gülümsedim.
Örtünün altındayken öpsem, gören olur muydu acaba?
Bizim kızlar etrafımda dönerken ben Yiğit'e bakıyordum.
Biri başımızda ki şeyi kaldırdı ve bana baktı. "Kız ağla artık." Ayla'ya baktım ve sırıttım.
"Mutlu günümde beni ağlatamazsınız Ayla." dedim. Mutluyum yani, neden ağlayayım? Annemler yanımda, sevdiklerim yanımda. Dana ne olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN
Comédie04.11.2020 Macera #1 02.11.2020 Kaos #1 05.11.2020 Heyecan #10 15.11.2020 Franciscolachowiski #1 20.11.2020 barbarapalvin #2 ***** "Nasıl sen bana bir şey yapmazsın? Bugün gün boyu benim canımı çıkardın yine de bir şey demedim sana! Git annemi ara...