NamJoon POV
A nyár a világ legjobb évszaka. Imádom. Egyenesen rajongok érte. Rengeteg mindent lehet csinálni nyáron. Szabadabbak vagyunk és a többi. Az egyetem után meg pont jól jött. Végre elmehettünk nyaralni a legjobb barátommal. Egy kis kikapcs nekünk sem árthat. Igaz?
-Kész vagy már Tae?-kiáltok hátra a haveromnak
-Itt vagyook.-száll be a kocsiba
-Akkor indulás.
Nyáron Tae szüleinek a nyaralójában leszünk. Már alig várom. Csak a kettőnké lesz a ház. Ami annyit tesz, hogy bármit de tényleg bármit megtehetünk.
Elindultunk a hosszú útra. Úgy imádok TaeHyunggal elmenni bárhova. Nem veszekszünk, nem idegeljük egymást. Egyszóval: szinte tesók vagyunk. Imádjuk egymást. Nem tudunk meglenni a másik nélkül. Kiskorunk óta megvan ez a kötelék. Elválasztatlanok vagyunk.
Mikor megérkeztünk,kiszállva a kocsiból egyből a csomagtartó fele veszem az irányt. Voltam már itt párszor de mindig csak jöttem és mentem. Mégis mindig más a ház. Mindig van rajta valami új.
-Nehogy már most pakolj ki!-szól rám
-Miért?
-Mert először csobbanunk egyet.
-De a cuccom az utazómban van. És fáradt is vagyok az út miatt. Majd később fürdünk. Legalábbis én.
-Hát okés. Akkor majd dumálunk. Csáó.
-Hali.-sóhajtok
Kipakoltam és lehuppantam a kanapéra. Kicsit nézelődtem majd a fáradtság győzött és elaludtam.
⇨⇨⇨⇨Timeskip⇦⇦⇦⇦
Tae bökdösésére keltem fel. Nagy nehezen kinyitom a szememet és ránézek. Nem értem minek keltett fel és nem tudom mennyi az idő. De még közel sem járunk az estéhez.
-Na végre, hogy felkeltél!-szólal meg-Most már jönnöd kell a partra.
-V....Még ki sem nyitottam a szemeimet.
-És?
-Huhh, oké. Mindjárt megyek. Csak elkészülök.
-Miért? Így is jó. Gyere már!-húz a karomnál fogva
-Oké. Megyek már. Miért vagy ilyen izgatott?
-Mert beakarlak mutatni a haverjaimnak.
-Ahham.
Tudtam, hogy itt is vannak barátai. Bár még sosem láttam őket.... Tuti jófejek. Elvégre Tae sosem barátkozik seggfejekkel. Vagyis na. Én kivétel vagyok, mivel néha
Leérve a partra egy napernyő alá vezet és ott két srác várt minket.
-Srácok-kezdi boldogan Tae-Ő itt Kim NamJoon. A legjobb haverom.-mutat be-NamJoon, ők itt.... Min YoonGi és Park JiMin.
-Csá! Hívj csak Sugának.-int a kék hajú
A szőke hajú fiú meg sem szólalt. Csendesnek néz ki. Akkor Ő JiMin.
-Hello.-mosolygok
-Ők a szomszédaink.-tájékoztat Tae
-Vágom.-bólintok
És ez volt az első találkozásom Park JiMinnel....
Hali!^^
Igen,új sztori.
Nem,nem hónapok múlva rakok ki részt.
Igen,szeretnék véleményt.😻
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?