Sikeresen kihoztuk onnan a főnököt. Semmi probléma nem volt, már itthon vagyunk. YoonGi-t BaekHyun látja el az orvosiban a másik dokival, akivel egész jól kijönnek és ez megnyugtat mindenkit. Ugyanis tudjuk, hogy Baek egy igazi versenyszellem. Megvédi a munkáját és veszekszik bárkivel. Mint amikor elmentek. Veszekedett YoonGi-val és nem tűnik úgy, hogy megbánta volna. Sőt. Mintha felszabadultabb lenne.
-Baba~-ölel át HoSeok-Min töröd azt a cuki fejedet?
-Azon, hogy mit tegyek veled, ha még egyszer így hívsz.-fordulok meg karjaiban
-Oh, és mit teszel?
-Felrúglak. Aztán rágyújtok.
-Mi?-lesznek nagyok a szemei-Viccelsz, ugye angyalom?
-Nem tudom.
Mondana valamit de KyungSoo hangja bezengi az egész házat. Ismét. Jobb esetben röhögtünk volna de ez most nem olyan kiabálás volt. Kiabált valakivel és nem igazán tetszett a hangnem.
-Meg a jó anyádat! Mégis mi a frászt képzelsz?! Oldd meg egyedül! Mi ebbe NEM megyünk bele!
-Mégis kivel kiabál?-kérdi Chan
-Megnézem.-mondom komolyan
Párom ajkaira adok egy puszit majd otthagyva indultam a hang irányába. A hecker szobája felé vezetett a hang, így ott megállva kopogni akartam, amikor kicsapódott az ajtaja. KyungSoo idegesen nézett rám, amire most először megijedtem. Oké, hogy ő is egy gyilkos de ennyire még nem rázott ki a hideg. Benéztem a szobába és láttam egy lehajtott fővel álló MinSeok-ot, aki nem nézett fel. Szégyelli magát és nem is tagadhatja.
-XiuMin.-szólítom meg-Mit tervezel? Mondd el.
-Nem lehet. Nem értenétek. Ez ilyen.... Becsületbeli ügy.
-Aha. De ha kell a segítségünk, akkor mondd mi van, mert a nélkül nem megy.
-Én.... Nem megy.-rázza meg a fejét
-MinSeok-csukom be az ajtót-Mitől félsz? Nem nagy kaland. Voltunk már szarban. Kilábalunk.
-ZiTao.... Nem a legjobb dolog. És kellemetlen is.
-MinSeok.... Leszarom. Hidd el, hogy kurvára nem érdekel az egész. De a csapat.... A családunk, ember. Nekik fontos. És ha nekem nem mondod el, nem foglak támogatni.
Csendben lehajtotta a fejét és mintha gondolkodott volna. Majd nagy levegőt vett és a szemeimbe nézett. Félelmet olvastam le belőlük, de lehetséges rosszul látom. Mindenesetre figyeltem rá és nyugodtan néztem vissza íriszeibe.
-Zico....
-Zico?
Bólint egyet és beharapja alsó ajkát majd lehunyja szemeit. Nem értem. Ki az a Zico és mit akar MinSeok-tól? Vagy.... Mit akar MinSeok tőle? Becsületbeli ügy.... Istenem! Én ehhez az egészhez hülye vagyok. Segítség kell. Értetlenül nézek rá és ezért sóhajt egyet majd a monitorokhoz lép és gépelni kezd. Kisegített egy kis infóval és egyből világosabb volt. Zico egy hasonló bandát vezet és mint kiderült kihívta Min-t egy bandaháborúra. De nem értek valamit....
-Miért téged?-nézek rá a kisebbre
Hallgat. Ekkor mintha villám csapott volna belém.
-Azt mondtad te vagy a vezér, igazam van?-vonom fel egyik szemöldökömet
-Pontosan....-sóhajt
-Tudod mit tettél?-kérdem halkan
-Igen de.... Megakartam védeni a családomat. Szerinted nekem nem fontosak a srácok? Minden egyes számításom szerint képtelen vagyok legyőzni, ezért akartalak titeket.-magyarázza
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?