YoonGi POV:
Elmentünk egy kicsit bulizni a bandával. Jó,voltak akik nem akartak jönni. Őket felderítőknek küldtem. Xiumin ott maradt de nem hiszem,hogy bármire is figyelne,ha bele van merülve a lenyomozásba. Mert ige,MinSeok azt mondta,hogy megpróbálja megkeresni JiMin-t. Nem akarok lépni,amíg Namjoon itt nincs. Csak neki sikerülhet kiszabadítani Chim-et. Viszont az AK47-esemet sajnálom. Hogy hagyhattam el egy ekkora fegyvert?

(Megjegyzés:Egyik kedvencem a Shotgun meg a Magnum után :O)
-Menjünk. Szedd össze a többieket.-pillantok SeHun-ra
Kis idő múlva már a búvóhelyünkön voltunk. Találtam egy fecnit az asztalon. Elolvastam a tartalmát és hát....Ezt tuti nem én írtam. Még csak nem is egyezik az írás. Aki megtalálta az most nagy bajban lehet. Bementem MinSeok-hoz és elé nyomtam a lapot.
-Futtasd át!-adom ki a parancsot
Gyorsan pötyög valamit a szorgos ujjaival és kidob egy másolatot,a harmadik monitoron egy képet és a negyediken meg az adatokat.

Kang Dae Sung
Születési ideje: 1989 április 26.
Magasság: 178cm
Súly: 63kg
Vértípus: 0
Iskola: GukJe Cyber University
-Valami érdekesség róla?-kérdezem,mire a beszkennelt lap helyett egy kis információ jelent meg.
A Herceg bal keze/tanácsadója. Különleges kapcsolat van TaeYang és közte. Neki elmondja a titkait. Gyenge pont: Nem tud úszni. ,,Mosolygós angyal."
-Szóval van terve?-pillant rám a hecker
-Még nincs. Ezt küldd át a gépemre. Felmegyek az irodámba,hogy átnézzem.
-Igenis!
Megnyomott egyetlen egy gombot és a képek eltűntek. Még mindig nem értem,hogy hogyan csinálja,de örülök,hogy itt van. Közöltem a többiekkel is,hogy felmentem és,hogy ne zavarjanak addig,amíg le nem jövök. Megértették és én felmentem. Bezártam az ajtót magam mögött és leültem a gépem elé. Tanulmányoztam a képet és az adatokat. Megkerestem a volt iskolája honlapját és megnéztem,hogy mire járt. Általánosra és mindig az informatikai szakokra jelentkezett. Ő lesz a heckerük!Nem tűnik bajosnak. Bár,MinSeok se,mégis ő a tűzfal pusztítónk.
Ahogyan vizsgálgattam a további adatokat,hirtelen fegyverkibiztosítást hallottam a hátam mögül. Aztán a tarkómnak nyomott,kurva hideg fegyvert. Megdermedtem és kihúztam magamat a széken. Óvatosan a gép monitorjára pillantottam,amiben egy ismerős alakot láttam meg. NamJoon?
-Mit csinálsz?-kérdezem ridegen
Nem felel csak egy nagy levegőt vett. Itt már biztos voltam benne,hogy ő az.
Oké,szóval a helyzet a következő....
A papírt ezek szerint Nam találta meg,aki belesétált valaki csapdájába. Valakiébe,aki a vesztemet akarja. Ami valljuk be,elég mindennapos. Minden bandából kiakar nyírni valaki. Már meg sem lepődök,hogy valaki ezt tette. Csak,hogy egy valamit nem értek. Hogyan vették rá Joon-t erre?Sosem venne a kezébe fegyvert,ha nem erőszakolják rá. Ő egy békés ember.
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?