NamJoon POV:
YoonGi haverja maga után húzott egy fekete kocsiba. Tisztára olyan érzés,mintha éppen emberrablás lenne. Beültetett a hátsó ülésre,míg ő kint rágyújtott.
-Jung HoSeok.-mutatkozik be
-Kim NamJoon.
-Tudom.-szív bele a cigibe-A leader mesélt már rólad.
-Leader?YoonGi?
-Ja.-fújja ki a füstöt
-Miért nem segítesz neki?Miért állsz itt nyugodtan és cigizel?-akadok ki-Segíts neki!
Elneveti magát és rám vezeti a szemeit,mire én értetlenül nézek rá.
-Megoldja. Ő a legjobb.-mosolyog rám-Ne aggódj miatta. A többiek amúgy is mindjárt itt lesznek.
-Többiek?
-Ja.-bólint és ebben a pillanatban egy kocsi érkezett mellénk
Kiszállt belőle öt srác,akik HoSeok-ra néztek. Ő csak előre nézett,így a többiek is arra fordították a fejüket. Én is. YoonGi meg az a csávó ott álltak egymással szemben és mintha megdermedtek volna. Hirtelen ijesztő lett a légkör. A két leader egymással szemben,körbe vannak véve,de nem is zavartatják magukat. Mintha teljesen természetes lenne,hogy fegyvert fognak egymásra. HoSeok ellökte magát a kocsitól,mire az öt fiú utána ment,le se szarva engem. Gondolom tudják mit csinálnak. Ki akartam menni,hogy lássam mi folyik ott,de lehet,hogy útban lettem volna. Azt meg nagyon nem akarom,hogy YoonGi-nak baja legyen,mert akkor nem tudnék TaeTae szemébe nézni. Csak annyit láttam,hogy a tömeg odagyűlt. Végképp kitakarva előlem mindent. Kocsik és motorok hangja. Kiabálás,lövés,csend. Nagy csend. Megijedtem. Mi van,ha YoonGi....?Áhh,ne fesd az ördögöt a falra,NamJoon!Biztosan semmi baja.
A tömeg szétszéledt és heten jöttek felém. YoonGi elől bicegett,HoSeokba kapaszkodva,a másik öt fiú pedig mellettük. Mikor ideértek,Suga rám nézett és úgy szállt be az első ülésre,míg HoSeok a volán mögé ült. A másik öt gyerek visszaült a kocsijukba és követtek minket egy romos épülethez. Kiszállt mindenki,így én is követtem a példájukat. Belülről kicsit otthonosabb,mint kívülről néz ki. Egy orvosi szobába mentünk be,míg a másik ,,banda" csatlakozott az épületben tartózkodókhoz. Ugyan csak egy orvosi szoba volt,ahol YoonGi az ágyra ült,míg HoSeok ellátta a lábát. Fertőtlenítette és bekötötte. Suga meg se rezzent. Talán egyszer morgott valami olyat,hogy:Már megint én.
-Kész vagy főnök.-szólal meg HoSeok
-Fasza. Magyarázhatom ki magamat Tae-nek.-rugaszkodik el
-Mi volt ez?-kérdezem kicsit halkan,Suga-ra nézve
-Semmi. Önvédelem.-válaszol helyette a fekete hajú
-És minden jól is ment,amíg nem jött meg a ,,herceg" meg a négy kis csicskája.-cammog a sérült
-Gyere,bemutatlak a többieknek.-kísér ki a bagós-Srácok!-szól,mire a többiek ránk néznek-Ő itt Kim NamJoon.-mutat be
-SeokJin.-mondja egy szőke hajú
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?