30.

415 31 12
                                    

HoSeok POV:

Tao bent fekszik a betegágyon. Remélem tényleg jól van. Annyira boldog voltam már csak attól,hogy újra cigit kér. Ah,úgy aggódtam érte.

-Hobi,bemehetsz hozzá.-szól kedvesen Baek

Azonnal felugrottam és berohantam. A két lába,a jobb karja és a válla be volt kötve. Odamentem hozzá és leültem mellé.

-Szörnyen nézel ki.-nevetem el magamat

-Nekem mondod?Be van kötve a jobb kezem. Hogy fogok így cigizni?Ah,meg kell tanulnom bal kézzel.-siránkozik,mint egy kislány

Muszáj vagyok mosolyogni rajta. Olyan kis aranyos amikor hisztizik. Mindig mindenkit jókedvre derít. Szerintem Ő a legpozitívabb ember a világon.
Szeretem amikor nevet,vagy akkor,ha cigit csór. A lusta nem,hogy lemenne cigiért.

-Tao....

-Hm?-fordítja felém a fejét

-Sajnálom,hogy nem voltam ott.

-Nem a te hibád. Nekem az is jó,ha most itt vagy.-mosolyog rám

Ő a legjobb társ akit valaha is kívánhattam volna magam mellé. Egyszerűen túl jó hozzám. És BaekHyun-nak köszönhetően életben van és itt van velünk....Velem. Remélem még kurva sokáig.

-Min gondolkozol?-kérdi egy idő múlva

-Hm?Ja,semmin.-nevetek fel kínosan

-HoSeok....Mondani akarok valamit....

-Igen?

-Nos,öhm....Én....

-Huan ZiTao!-ront be a Főnök

-Igen?-kapja felé a fejét

-Örülök,hogy jól vagy. Köszönöm,hogy vigyáztál Tae-re. Igazi csapattag vagy.

-Szívesen Főnök. Ez volt a dolgom.

YoonGi óvatosan megölelte Őt és mosolyogva kiment. Tao-ra pillantok és mosolyogva bólintok egyet.

-Na,én megyek.-állok fel a helyemről

-Várj!-fogja meg a karomat

-Igen?-mosolygok rá

Kicsit meglepetten vettem észre,hogy félrenéz és elengedi a karomat és megrázza a fejét,mint egy kislány. Ez aranyos volt.
Intek neki és kisétálok a szobájából. NamJoon és TaeHyung a főnökkel együtt lelépett. Gondolom hazamentek.
Levágtam magamat a kanapéra és feltettem a lábamat a dohányzóasztalra. Kris-re pillantottam és biccentek neki.
Értette és a hűtőből egy sört vett ki. Nekem nyújtotta én meg elvettem és a kis bicskámmal felpattintottam a kupakot. Beleittam a hűsítő italba és mosolyogva hátradőltem. ChanYeol a sarokban drogozott,miközben BaekHyun beszélt neki arról,hogy a drog rossz hatással van rá meg így,meg úgy. Kris,LuHan meg SeHun velem ittak a többiek meg aludtak,vagy dumáltak. Szóval csak a jól megszokott kép fogadott. De én ezt szeretem.
Ez az otthonias légkör. Igen,fura de nekem ez a megszokott.
Végig Tao járt az eszemben. Hogy mit akarhatott,miért tette azt,amit tett. És a számára fontos kérdés:
Hogyan fog cigizni?

-HoSeok,kell még egy?-pillant rám Sehun

-Aha,lökj egyet.-bólintok

-Anyagot?-teszi fel a kérdést a vörös

-Chan,rajtad kívül senki sem anyagozik.-sóhajt Baek-Neked se kéne.

-Jajj,hagyj már!

-Yeol,nem fogok hozzád szólni!-fenyegeti párját

Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now