37.

326 33 10
                                    

MinSeok POV:

Világ életemben egy nagyon negatív ember voltam. Nem hiszek a csodákban,vagy a mesebeli lényekben....Hiszen semmi értelme. Az informatika az igazi dolog. A második otthonom ez a szoba. Második?Első. Itt kezdtem el feltörni az első tűzfalamat. Mennyi időt töltöttem itt....Szinte az egész életemet.

Na de most figyeljünk csak a jelenre,miszerint JongDae segítségével megvizsgáljuk és mintát veszünk YoonGi kezéről. Nem kell már sok.

-Kész vagy.

-Kösz.-motyog-Miért van ilyen világos?

-Hogy Chen lásson idebent.

-Ah,értem. Akkor most itt hagylak titeket kettesben.-mondja perverzen

-Mi?!-kérdezem nagy szemekkel

-Pá!

-YOONGI!!-kiabálok utána de meg se hallja

Nagy sóhajjal pakolni kezdek,ahogyan azt Dae is teszi. Ha belegondolok....Jong egész kedves velem. Mindig segít és ha kérek valamit,akkor általában szó szerint ugrik. Jó fej,sokat beszél és tetszenek a szemei. Olyan kisfiúsan tud viselkedni. És csak két évvel fiatalabb nálam,szóval nem is esélytelen. 

-JongDae--

Felé fordultam de Ő már előttem állt. Mosolyogva pillantott rám és csillogó szemekkel várta a kérésem.

-Igen,Hyung?

Most nem vagyok zavarban. Talán,mert én vagyok az idősebb. De ez most lényegtelen,hiszen össze-vissza dumálok magamban. Nagy levegőt veszek és a szemeibe nézek.

-Mit szeretnél?-kérdezi oldalra billentve a fejét

-Csókolj meg,JongDae.-mondom ki könnyedén

-T-tessék?-dadog vörösen

Mitől pirult el?Csak tudni akarom milyen a csók íze. Lehet rákapok és nem engedem el. 

-Csókolj meg,Chen.-ismétlem meg

Nagyot nyelt és közel hajolt hozzám. Becsukta a szemét és próbált közeledni. De nem bírtam tovább és én magam szüntettem meg a távolságot. Számat az övének nyomtam és ahogyan láttam a többiektől,mozgatni kezdtem az ajkaimat. Lassan a karjai derekam köré fonódtak,így közelebb húzott magához. Alsó ajkamra harapott,amitől elnyitottam számat. Nyelvével beljebb jutott és elkezdte feltérképezni a szájüregemet. Jongdae úgy látszik ,,feltudja törni a tűzfalamat".

Szóval ez a csók íze. Azt hiszem még több kell belőle,szóval ha akarok még ilyet,akkor a kis Chen-t is a ,,memóriámba kell mentenem".  Majd készítek a számára egy ,,külön mappát". Elválok tőle és megkapaszkodok a karjaiban. A szemeibe nézek és azonnal transzba esek. Mi a jó élet?Sosem reagáltam még így semmire. Kis,rózsaszín ködöt látok és,mintha ,,zavarná a áramkörömet". Nem tudom mi ez,de nagyon nem oké....Én nem ilyen vagyok. 

-Hyung?-kérdez aggódva Chen

-Mi az?-döntöm oldalra a fejemet

-Köszönöm!-ölel meg

-Mit?-kérdezem értetlenül

-Hogy ezt tetted!Tudom,sőt,biztos vagyok benne,hogy te nem úgy kedvelsz,mint én téged....De nagyon régóta várok már erre. Nem akartam lépni,mert féltem és tudtam,hogy eltaszítanál magadtól....Viszont,ha ez lesz az utolsó beszélgetésünk,akkor elmondom,hogy....Szeretlek!

,,Túl sok információ,rendszer összeomlik". Körülbelül igen. Ez történik. Csak egy ártatlan csókot váltottunk és Ő már is így folytatja. Igen,az agyamban megkapta a ,,nagy Ő" elnevezést. A bizonyos ,,mappának" pedig ez lesz a neve. Ha már van egy mappánk az asztalon ,,Névtelen" címmel,akkor először tegyük bele a képeket,videókat bármiről. Ami a lényeg bennük,ami miatt benne vannak....A miatt nevezd el a mappádat. Nekem Ő a lényeg benne. Minden ,,képem és videóm". Ő a lényeg rajtuk. Mert Ő mosolyogtat meg,amikor nem vagyok valami jól. Érte aggódok először,amikor hazajönnek valahonnan. A ,,rendszerem" ezt egy ,,vírusként" dolgozza fel. Ami a szerelem névjegyet viseli. ,,Megfertőzi és lerombolja a rendszert". Nem kellemes,ha nincsen ,,vírusirtód". De ha együtt élsz vele,egy idő után zavarni fog. Márpedig nekem nincsen ilyesmim. Felállítottam egy tökéletesnek vélt ,,tűzfalat" magam köré,erre jön Ő,és lerombolja azt. Feltöri a ,,kódokat",amiket kitaláltam és teljesen belém lát. 

Megfogom a kezét és magam után húzom.

-Hyung,a szobád--

Kinyitom az ajtóm,mire mindenki felénk kapja a fejét. Nagy mosolyra húzom a számat és YoonGi-ra pillantok. Elmondok egy ,,Köszönöm"-et és JongDae-hoz hajolva ismét megcsókolom Őt. Belekerültem egy hatalmas ,,víruskertbe". De egy jó ideig nem szándékozom tenni ellene. Még ráérek kidolgozni az ellene való tervet. Most csak ki akarom élvezni minden egyes percét.

-Én is téged.-suttogom neki-Az enyém vagy.

Chen kicsit pirosan néz rám,mire muszáj vagyok nevetni. Olyan kis aranyos,ahogyan nem ért semmit. Mint egy zárlatos PC.









Hai^^

Nos,egy kicsit hazajöttem a nyaralásból....Hosszú sztori,nem részletezném. És ím egy rövid fejezet MinSeok(oppaahwee:3)szemszögéből. Rohadt rövid. 576 szó. Nos igen,bocsi a rövid részért de 23:00-kor csak ennyire telik....

De azért remélem tetszett ez a Xiumin-os POV is.

Szeretlek titeket!

Killua Zoldyck :3

Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now