NamJoon POV:
Most akkor újra vallomást kéne tennem? De az első sem volt könnyű! Aish,JiMin!
De majd hazajöhet,nem? Akkor majd otthon elmondom neki. De ki tudja mikor jöhet haza!-Chim....Mikor jöhetsz haza?
-Holnap. Ha jók lesznek az eredményeim. NamJoon....-mosolyodik el
-Igen?
-Tetszenek a rózsaszín tincseid.
-Köszi....?
-Meg a szemeid. Oh,azokban elveszek.
-Oké Ji,fejezd be. Cuki tőled,de inkább most pihenj.
Felálltam és menni akartam,amikor Min elkapta a karomat és azokkal a meseszép íriszeivel méregetett.
-Puszit sem kapok?-húzza el a száját
Megzabálom! Hogy lehet valaki ennyire édes ember?
-De Chim....Mi nem járunk.
-És? Egy baráti pusziba még senki nem halt bele. Gyere.-húz magához nevetve
Már a puszta közelségétől ezerrel ver a szívem. Erre azt kéri szempilla rebegtetve,hogy adjak neki egy puszit? Ezzel nem csalja meg a Herceg jobbkezét? Nem akarok balhét. És szerintem Kook kérné vissza a párját. Elvégre még nem szakítottak.
Óvatosan hajoltam felé és a puha arcára adtam egy kicsi puszit,amit azonnal vissza is adott. Nagy szemekkel néztem rá de Ő csak kuncogott. Eldobom az agyamat tőle!-Szia.-mosolyog és elenged
-Szia.-bólintok
Kimentem és hívtam HoSeok-ot,hogy jöjjön már értem a kórházhoz. Azt mondta nemsokára itt lesz,szóval leslattyogtam az épület elé. Tényleg pillanatok múlva itt is volt Tao-val mellette. Beszálltam hátra és megkértem,hogy vigyen haza. Miután kiszálltam,megköszöntem és megindultam befele. De milyen kibaszott szerencséje van Kim idióta NamJoon-nak?! Na milyen? Persze,hogy nincs kulcsom!
Remélem azért Tae itthon van. Ha csak nem a szomszédban. Nagyot sóhajtva kopogtam és nem történt semmi. Fasza.-TAEHYUNG! NYISD KI!-dörömbölök az ajtón
Sokáig szólongattam és vagy harmincadjára kinyitotta. Egy nyúzott TaeTae,akinek a haja nem áll sehogyan sem és a szemei kisírtak. Gyorsan bementem és leültem a kanapéra majd várakozóan pillantottam lakótársamra.
-Mesélj.
-Semmi.
-Tae. Ne nézz hülyének,kérlek.
-Nem nézlek annak.
-Akkor beszélj.
-Nem akarok.
-Óvodás.-forgatom meg a szemeimet-YoonGi? Összevesztetek?
-Nem.
-Ne tagadd.
-Nem akarok beszélni róla.
-Akkor elmegyek YoonGi-hoz.
-Ne! Majd én elmondom.
-Helyes. Várom a magyarázatot.
Körbetekint a szobában majd csak megfogja a kezemet és húzni kezd a fürdőszobába. Mi a fa--
-Nos....-csukja be maga mögött
Elmesélt mindent ami miatt összevesztek. De JeongGuk nem jöhet szóba. Elvileg ezt mondta Suga is csak ő egy kicsit túlreagálta. De meg is értem. Én is így állok hozzá ahhoz a kölyökhöz. Nehogy már eljöjjön arra a kisebb bulira amit a srácok JiMin-nek akarnak csinálni. De sajnos joga van hozzá,mivel a pasija. Ah,és ezt el kell fogadni.
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?