JiMin POV:
Reggel mikor kinyitottam a szemeimet,NamJoon mellkasával találtam szembe magamat. Elmosolyodtam és rájöttem,hogy mi egész este így voltunk. Ez aranyos. Viszont ki kellett kelnem,mert kezdtem éhes lenni. De az erős karok,nem engedtek. Ezért hát muszáj voltam felkelteni Őt.
-Nam-bökdösöm-Nammy....
Kicsit nyitogatta a szemeit és mikor meglátott,szemei nagyra nyíltak. Gondolom azt hiszi,hogy álmodik. Elkuncogtam magamat és az orrára pusziltam. Egy ideig gondolom dolgozta fel,hogy itt fekszek mellette. Mintha olyan hihetetlen lenne.
-NamJoon,éhes vagyok.-mondom a mellkasát simogatva
-Akkor megyünk és eszünk.-mosolyog rám
-Imádom a mosolyodat.-mondom és a szájára puszilok
-Én meg az örökre mosolygós szemeidet. Annyira aggódtam érted,hogy az valami lehetetlen.-simogatja az arcomat
Itt egy kicsit furán néztem rá. Miért? Hiszen semmi bajom. Bár azt nem tudom,hogy hogyan kerültem a kórházba. Nem baj. Majd egyszer megtudom. Gondolom.
Meghallottam az ajtót lentről és gondolom megjöttek a fiúk. Elmosolyodtam és megfogtam a kezét.-Gyere,menjünk le.
-Rendben.
Kikeltünk az ágyból és miután felöltöztünk,mentünk is le kézen fogva. Amint leértünk,TaeTae és Yoongs pillantott meg minket. Szemügyre vettük egymást és V nyakán volt pár folt. Szóval hosszú és fárasztó éjszakájuk lehetett. Na nem baj.
-Sziasztok!-intek mosolyogva-Reggelizünk együtt?
-Persze.-bólint TaeHyung
-Akkor majd Nammy csinál reggelit.-kuncogom el magamat-Ugye?
Ezzel leszökdécseltem a lépcsőn és az ebédlőbe mentem. Leültem és Tae pedig jött utánam. Beszélgetni kezdtünk,hogy oldjam a feszültséget. Kellemes volt beszélgetni valakivel,aki mondjuk úgy,hasonlóan van,mint én. A fiúk csak jóval később jöttek be,de nem zavart túlságosan. YoonGi leült V mellé és egyből megcsókolta. Hát meg kell zabálni őket. Olyan aranyosak.
Közben Nam megcsinálta a reggelinket és egy ,,Jó étvágyat!" után mindenki enni kezdett. És esküszöm,hogy finom lett.-Ezután elmegyünk valahova?-kérdezem meg
-Persze.-bólint rá Joon
-Ti is jöttök?-pillantok a srácokra
-Suga?-néz párjára V
-Felőlem.-von vállat hanyagul
-Normális választ!
-Nekem nincs kedvem.-húzza el a száját
-Akkor mi is megyünk.-mondja nagy mosollyal TaeTae
-De TaeHyung,ha YoonGi nem akar,nem kell erőltetned.-jegyzem meg
-De nézz csak rá. Csupa Hófehérke. Ki kell mennie a napra.
-Hát oké.
Ezzel pedig befejezem a kaját és miután megköszöntem,gyorsan felfutottam a szobába,hogy válasszak magamnak ruhát. Igen,NamJoon ruhái közül. Mivel pizsamában nincs kedvem átfutni a szomszédba és nem vagyok olyan alacsony. Nam legkisebb ruháit vettem elő. Gondolom kiakarta dobni őket,vagy elfelejtette,hogy ilyenek is vannak neki,mivel a szekrénye legalján voltak. Minden mindegy alapon felvettem őket és mikor kijöttem a fürdőből,akkor láttam meg a kis szerelmemet,ahogyan bemegy a szobájába. Így utána mentem és pont háttal állt nekem. Befogtam a szemeit és elkuncogtam magamat.
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?