NamJoon POV:
Ültem otthon nyugodtan....Jó,igazából szétvetett az ideg,hogy hol a halálban van TaeTae. Most is a szobámban ülök,de fura,hogy nem jön fel idegesíteni. Egy csomó üzenetet hagytam neki,de nem válaszolt. Nagy erőt vettem magamon(ami úgy kb. 3 óra hosszába került)és ráírtam Chimre.
Kim NamJoon
Szia,JiMin.
Park JiMin
Szia!Mizu?
Kim NamJoon
Nincs nálatok Tae?
Park JiMin
Nincs. Miért?
Kim NamJoon
Mert itthon sincsen és kezdek már aggódni érte.
Park JiMin
Biztosan csak beugrott a városba.
Kim NamJoon
Ilyen sokáig?Ugyan már. YoonGi otthon van?
Park JiMin
Nincs. Csak Kook meg én vagyunk itthon.
Kim NamJoon
Mikor akar már hazamenni az a Nyuszigyerek?!
Park JiMin
Majd. Miért?
Erre nem írtam vissza. Felidegesítettem magamat azon a kölykön. Áh,inkább hagyom a francba. Nem kellek én senkinek. Talán Tae-nek,akit jobb,ha megkeresek.
Ha YoonGi nincs otthon,akkor csak egy tippem van,hogy hol lehet. Újra el kell mennem ahhoz az épülethez,hogy megkérdezzem Suga-t,tudja-e hol van TaeHyung.
-Lü Tájmszkip-
Itt állok a romos épület előtt és a kilincsen tartom a kezemet. Nagyot sóhajtva belépek,mire egy csomó fegyvert fogtak rám. Aztán az egyik vörös hajú tag(azt hiszem ChanYeol a neve,de nem tudom)felismert és mindenkinek szólt,hogy semmi gond,mert ,,ártalmatlan" vagyok. Kicsit hülyén hangzott de nem zavart. Kihívták YoonGi-t aki teljesen maga alatt volt.
-Suga....-szólítom meg-Nem tudod hol van Tae?
Kérdésemre összeszorította a száját ökleivel együtt és lehajtotta a fejét. Megrázta a fejét miszerint nem tudja. Ha bajba sodorta,esküszöm,hogy megölöm!Nehéz lenne,de megölném!
-Hol van?-kérdezem kis idő múlva
Intett a fejével,hogy kövessem. Egy faajtóhoz fordult,amin egy nagy,fekete ,,X" díszelgett. Beléptünk és határtalan sötétség. Egyedül mintha monitorok fénye lett volna. Hallottam a billentyűzet hangját és az egér kattingatást,majd szürcsölést is. Miután szemem nagyjából hozzászokott a sötéthez,megpillantottam egy fiút egy-feltételezem-gurulós székben. Úgy ügyködött a gépeken,mint valami varázsló. Kicsit irigy vagyok,mert még én sem kezelem ilyen profin a laptopomat,nem hogy még négy monitort. Basszus,ez a srác profi.
-Van valami?-kérdezi ridegen Yoongs
-Nos,mindent megpróbáltam és nem találtam semmit.-sóhajtott a fiú-NamJoon,ugye?-kérdezi rám se nézve
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?