35.

401 32 8
                                    

NamJoon POV:

Nagyot sóhajtottam és elengedtem JiMin-t,hogy a szemébe nézhessek. Hüvelykujjammal álla alá nyúltam és megemeltem a fejét.

-Menj haza. Itt maradok.-suttogom neki szemeit nézve

-Nem.-rázza a fejét-Amíg nem vagyok benne biztos,hogy itt maradsz.

Az asztalomhoz sétáltam és a kedvenc pengetőmet felvéve a kezébe nyomtam a kis tárgyat.

Az asztalomhoz sétáltam és a kedvenc pengetőmet felvéve a kezébe nyomtam a kis tárgyat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tessék,visszajövök érte. Oké?-nézek a szemibe ismét

Kezét csak kis idő múlva engedtem el és Ő maga mellé ejtette testrészét. Engem nézett és csak bólintott egyet. Ismét megölelt,amit viszonoztam is. Szegénynek,nem szeretek hazudni.

_TIME SKIP_

Miután meggyőztem arról JiMin-t,hogy nem megyek sehova,Ő hazament. Míg pakoltam tovább a cuccaimat,lakótársam és drága párja feljött a szobámba. Tae természetesen kérdőre vont.

-Hova mész?

-Haza. Kérlek,elvinnél?

-Nem,NamJoon. Te itt maradsz. JiMinnek is azt mondtad,hogy--

-Akkor megyek gyalog.

-Ne menj el!Mi a baj?

-Semmi. Csupán lejárattam magamat a fiú előtt,akit kedvelek. Tényleg semmi.

-Mit csináltál?

-Elmondtam JiMinnek,hogy szeretem és nem felelt rá semmit,így hazajöttem.

-Megőrültél?-jön be YoonGi-Egyedül hagytad azzal a perverz döggel?!

-Nem tudom ki a perverzebb. Ő vagy ti.-pillantok TaeHyung-ra

-Jó,de mi szeretjük egymást úgy,ahogyan ti egymást Chimmel. De Kook egy igazi playboy. 

-Mi?

-Híres-neves heckerünk ránézett az adatlapjára. Jobban utána nézett ennek a Jeon JeongGuk-nak. És hát nem valami fényes dolgok vannak a háta mögött. Nem azért jött vissza,hogy lássa JiMin-t.

-Hogy?-nyílnak nagyra a szemeim

-Jeong egy kicsit sokat szerencsejátékozott meg kurvázott az elmúlt időkben. Sokat kért kölcsön arra hivatkozva,hogy majd visszanyeri. De ez nem jött össze. Plusz,ha ez még nem lenne elég,akkor ő a Herceg jobbkeze. Ő adta le a drótot,hogy ki,mikor és hol tartózkodik. Ő már a kezdetektől az ellenségünk volt. Nem csak az ottaniaknak tartozik,de a Hercegnek is. Azt tervezik,hogy elrabolják Chimet,hogy eladják rabszolgaként.-fejezi be monológját-Ha ezek után is menni akarsz,menj csak. Nem tartalak fel. De ne feledd: Chim bajban van.

-Mo-most csak viccelsz,ugye?

-Úgy nézek ki?

Valóban nem viccelt. Az arca teljesen komoly volt és nem tükrözött mást,mint sajnálatot.

Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now