NamJoon POV:
-Öhm....Majdnem elestem és Kookie megfogott.-mondja JiMin
-Kookie?-vonom fel a szemöldökömet
-Gyerekkori becenév,mint a ChimChim.-mosolyog a nyuszifogú magához ölelve
-I-igen.-motyogja
-Értem. Nos akkor,JungKook....Meg tennéd,hogy kimész?-kérdem a fekete hajúra nézve
-Okés.-puszilja arcon
-JiMin....-lépek hozzá
-Igen?-mosolyodik el
Olyan szép arca van. Hogy lehet ez?Igaz,nem beszéltünk sokat,de én érzem,hogy szeretnék vele többet lenni.
,,Suga kirángat az ajtó elé és nekidől a falnak.
-Ő az.-szólal meg egy kis idő múlva
-Ő akarja JiMint?-nézem reménykedve,hogy nemet mond
-Igen.-sóhajt-Mindent meg fog tenni azért,hogy ebben a két hétben az agyamra menjen és megszerezze magának JiMint.
-De....Mit csináljak?
-Légy gyorsabb,mint ő.
-Hogyan csináljam?Ha nem vetted volna észre,én nem merek olyanokat tenni vele,mint az a nyuszi gyerek!-emelem fel a hangomat-És mind ezek mellett,elviekben csak barátok vagyunk!Nem hiszem,hogy többet akarna a szimpla barátságnál.
-Megnyugodtál?-kérdi unottan,mintha nem is kiabáltam volna
-Nem.-motyogom-Mit tegyek,hogy belém szeressen?-nézek rá tanácstalanul
-Hívd el randizni."
Igen,de ez nem olyan könnyű.
-Csak érdekelt,hogy neked tetszik-e JungKook.
-Ho-hogy?-lép egyet hátra
-Neked tetszik JungKook?-teszem fel értelmesebben a kérdést
-N-nem tudom.-dadog zavartan-Miért?
-Azt mondtad, hogy zavar, hogy nem tudod mi ez.-folytatom halkan-Segítek rájönni.-simítok a hajára
Elpirul a tettemen én pedig alig bírom ki, hogy ne öleljem meg. Elveszem a kezemet és a mosogató fele indulok, hogy elmosogassak. Mellém jön és törölni kezdi azt, amit elmostam. Majd együtt megyünk be a nappaliba. JiMin még előtte megterített és most várunk, hogy JungKook lejöjjön a szobából. Elvileg felment kipakolni. Mikor lejött az a szemét, egy puszit nyom Chim orrára és vele együtt bement az ebédlőbe. Komolyan irritál az egész lénye a kölyöknek!Ha még egyszer hozzá ér JiMinhez én esküszöm,hogy eltöröm a karját.
Jó étvágyat kívántunk egymásnak és enni kezdtünk. JungKook JiMin mellé akart ülni. Így YoonGi,TaeHyunggal együtt velük szemben, míg én Tae jóvoltából,JiMin másik oldalára ültem. Evés közben sem hagyta békén Chimet. A mocskos kezét ChimChim combjára tette, mire Ő elpirulva folytatta a kajálást. Mindig fogdosta valahol. Végül idegesen felálltam és a kaját megköszönve indultam eredetileg haza, de inkább betértem egy szórakozó helyre. Sosem szerettem az ilyen helyeket, de most már kezdem érteni, hogy miért jár ide annyi ember....
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?