Ujjaimra nyög és kidomborítja a mellkasát. Folytatom ahogy tudom és pirul. Már nem tudom mikor értem hozzá így....De most rohadt jól esik. Mikor elégnek érzem,kiveszem a szájából végtagjaimat és még egy utolsót szívok rajta,majd kezemet elveszem kavicsától és megtámaszkodom mellette. Kiveszem a számból de a makkjára puszilok. Aztán felnézek rá.
-Gyönyörű vagy~-suttogom
Leveszem magamról az alsómat és egyik ujjamat felnyomom neki. Felnyekken és oldalra hajtja a fejét. Arcomat figyeli és aztán felül majd újra próbál megcsókolni. Mikor felhajol,csak úgy tapadok ajkaira,mint egy pióca. Hiányoztak már nagyon és nem is tudom mióta nem éreztem őket. Lassan és kíméletesen mozgatni kezdtem az ujjamat. Elnyitja ajkait,mire játszadozni kezdek ízlelőszervével. Ekkor egy kis szőrös bilincset csúsztat a kezembe. Hm? Szóval komolyan durvuljak be? Lassan elveszem. Előtte tágítok,majd utána büntetek. Kicsit elválok tőle és suttogni kezdek ajkaira.-Mondd,milyen bűnöket követtél el?-kérdezem mosolyogva
Második ujjamat is betolom és mozgatni kezdem. Aztán kicsivel később a harmadikat is. Imádom,ahogyan nyöszörög alattam. Halkan tűri és ajkait összepréseli.-Hogy képes voltam nélküled élni két napig..?-suttogja halkan és szemeimbe néz-Ez a bűnöm....Hogy elhagytalak ennyi időre....És hogy lusta vagyok.-kacsint,majd halkan felnevet
Aztán újra puszilgatni kezdi ajkaimat. Mosolygok és mikor elégnek érzem,akkor teljesen elfektetem majd a bilincset a kezembe veszem és az ágy rácsához rögzítem.
-Akkor ezennel letartóztatlak. Megbüntetlek.-húzom félmosolyra ajkaimat
Elmosolyodik és bólint,majd terpeszbe nyitja a lábait. Halkan lihegve néz szemeimbe és megnyalja ajkait. Olyan szép ilyenkor. Kis,ködös tekintet,gyors légzés,izzadt test,holott alig tettem vele valamit.
-Siess....Már akarom a büntetést....-mondja kicsit kéjesen és helyezkedik,hogy kényelmes legyen
A nyakára hajolok,miközben a bejáratához helyezkedem,majd pont megszívom a nyakát,amikor belehelyezem méretemet. Hangosan felsóhajtok és várok egy kicsit,míg megszokja. Halkan felnyög és ránt egyet a kezein. Lihegve néz rám és nyel egyet.
-Szeretlehk....-suttogja és pirulva hátrahajtja a fejét
Olyan édes. Oldalára simítok és mosolyogva a homlokára hintek egy puszit.
-Én is,babe.-suttogom vissza és a fejét magam felé fordítom
Szemeibe nézek majd megcsókolom. Most a lassú,kíméletes tempót félreteszem és egyből gyorsan kezdek. Halkan a számba nyög és ahogy tudja,viszonozza a csókot. Érzem,hogy az erősebb lökéseim miatt néha feljebb csúszik az ágyon de nem foglalkozunk vele. Csak faljuk egymás ajkait és csak egymásra koncentrálunk. Nem lassítok. Elszakadok ajkaitól és a nyakára hajolok. Kegyetlenül szívom és kezemet tagjára helyezem. Aztán mozgatom rajta mancsomat. Hajamba vezeti ujjait és kiengedi a hangját. Annyira imádom!
-ChanYeol!~~-mondja kéjesen és megemeli a csípőjét
Gyorsabban folytatom. Már majdnem teljesen gyorsan. Hiányzott már a hangja. Nagyon is. Harapdálni kezdem és a kezemet tovább mozgatom,miközben a másikkal meg oldalát simogatom. Hátrahajtja a fejét és hangosan és vékony hangon nyög. Annyira szeretem amikor a hangja hirtelen felugrik. Szemeit összeszorítja és liheg.
-O....Otth....-mondja halkan és megnyalja ajkait
És az a mánia,hogy nyalogatja az ajkait. Na az már magában vadító. Igazából bármit csinál,jól áll neki. Próbálok ugyanoda és erősebben meg mélyebbre. Morgok egy kicsit és a bőrét tovább kínzom,ahogyan csak tudom. A hangja alapján ez sikerül is.
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?