45.

274 25 0
                                    

-Tessék?-kérdezem nagy szemekkel

Komolyan gondolja?De....Miért tenné?

-Ha nem kell,nem baj. De szerintem jobb,ha valaki más csinálja. Magadnak nem olyan élvezetes.

Mi a fene?Kai az előbb komolyan felajánlotta,hogy tulajdonképpen kiveri nekem?Mi a franc?

-I-igazából mit akartál?-kérdezem rekedten

Kiszáradt a torkom....

-Csak megakartam kérdezni,hogy ChanYeol hyung miért van maga alatt.-von vállat

-Maga alatt?

-Ja.-bólint-Azt mondta,hogy majd később jön és beszél veled.

-Mindegy. Kidobom.-mondtam a változatlan döntésem

-De hyung,beszéljétek meg.-teszi kezét combomra-Béküljetek ki.

Nem értem. Miért fogdos és ajánlja fel azt,hogy kielégít,ha azt akarja,hogy megbocsájtsak Chan-nek?

-Olyan cuki amikor zavarban vagy.-kuncog és megsimogatja az arcomat

-Kai....

-Igen,hyung?

-Mit csinálsz?

-Semmit.-mosolyog

Keze feljebb ,,csúszik" és ,,véletlenül" pont a merev tagomnál áll meg. Simogatni kezd,mire pirosan félrenézek. Nem akarom ezt,de nagyon nagy hiányom van. A fülemhez hajol,miközben tovább simogat és belesúg hallójáratomba.

-Tetszik,hyung?

-Én....

Megharapta a fülemet,mire visszafogtam egy kisebb sóhajt. Ez nagyon gáz!Én nem akarok tőle semmit sem. Én Chan-t akarom,hogy ezt csinálja velem!Ne Kai....Elakarom tolni,de kezét kicsit rányomja a tagomra,ezért hátrahajtom a fejemet.

-Neh....-sóhajtok fel 

-Nem bántalak. Idősebb vagy,nem is tudnálak. Én csak segítek neked megszabadulni a merevedéstől.

-Deh Chan....

-Mindig ChanYeol!Lépj már túl rajta. Ha nem akarsz békülni,akkor miért nem hagyod,hogy segítsek?Vagy békülj ki vele és feküdjetek le. Csak csinálj valamit,mert rossz rád nézni.

Abbahagyta minden mozdulatát,mire értetlenül néztem rá. Mi a fene?Kai nagyon de nagyon fura alak. Ha ezzel akar rávenni arra,hogy beszéljek Vele,akkor ez csak rosszabb lett. Mert még jobban feszült rajtam a nadrág,mint mielőtt hozzámért volna. Felállt az ágyról de elkaptam a kezét.

-Kérlek,Kai....Most már e-elégíts ki.-hajtom le a fejemet

Mosolygott rajtam és kulcsra fordította az ajtót,majd visszajött hozzám. Az ágy szélére ültem ő pedig leguggolt hozzám. Lehúzta a sliccemet és benyúlt az alsómhoz. Simogatni kezdett,amitől visszafogtam a hangomat és félrenéztem. Teljesen elpirultam és ő csak fel sem fogta az egészet. Nadrágomat letolta a bokámig és éppen az alsómhoz nyúlt,amikor lepillantottam rá. Igazából egy kicsit mintha izgult volna,de egy kis boldogságot is felfedeztem barna szemiben. Nem tudom miért....De ez most nem is számított,mert elég türelmetlen voltam/vagyok.

-Izé....Sietnél?-kérdezem halkan

-Persze.-mosolyog fel rám

Lehúzta a boxeremet is,majd kezét az álló kis Baek-re helyezte és lassan mozgatni kezdte. Aztán lehetséges,hogy megunta,mert a szájába vette méretemet és mozgatni kezdte a fejét. Egy darabig néztem,de szívott rajta egyet és én nem bírtam tovább,hátrahajtottam a fejemet és belemartam a lepedőbe. Ajkaimon kicsúszott egy kéjes sóhaj. Befogtam a számat,de ekkor még egyet szívott rajta,ezért egy kézzel nem tudtam megtartani magamat. Hátraestem az ágyra és ezt egy kisebb nyekkenéssel jeleztem. Megállt egy percre,de mikor megemeltem a csípőmet,tovább folytatta. Én csak befogtam a számat és sóhajtoztam tulajdonképpen ajkai között. Volt egy pont,amikor úgy éreztem,elmegyek. Akkor szinte nyikkantam egyet és a lábaimmal próbáltam eltolni magamat,de mivel a földön voltak,ezt lehetetlennek tartottam. Végül néhány mozdulat után elmentem de nem akartam a szájába. Lihegve feltápászkodtam és csak annyit láttam,hogy lenyeli,ami meg a szája szélén volt,azt lenyalta. Oké....Ez tényleg cuki volt. Főleg,hogy bociszemekkel nyalta meg ajkait és végig rám nézett.

Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now