40.

317 29 11
                                    

NamJoon:

Amint SeokJin felvitte a nyuszigyereket,akkor lépett életbe a tervem. Mert ezt már elterveztem. Mindent figyelembe vettem. Minseok-ot beavattam és utána ültem át Jin mellé. Miután felmentek,ránéztem Daniel-re. Nem tudta mit akarok,ezért mellé is átültem egy üveg sörrel. Ezzel azt az illúziót keltve,hogy csak inni viszek neki. El is fogadta és ezzel levágtam magamat mellé. 

-Hallod?-suttogom

-Süket vagyok baszd meg.-morogja

-Miért vagy ilyen?

-Mert az előbb ment fel a szőke herceg azzal a kis döggel,akit kedvel az ellenségtől!

Szóval komolyan bevették. Ez poénos. Komolyan elhitték azt,hogy Jin kedveli JungKook-ot?Hát ki az az elvetemült,aki szeretné azt a dögöt?Beteg ember lehet. Belesúgtam a fülébe tervem ráeső felét és erre mosolyogva bólintott. Felállt és az őrökhöz fordult,akik rápillantottak.

-El kell mennem a slózira.-közli egyszerűen

-Menj.-mondja az egyik-Kísérd ki.-mondja a másiknak

Amaz cammogva kísérte a fiút. Szuper!Már csak egy őr van. Milyen könnyedén megy ez a dolog. Tuti van valami buktatója. Kiabálás fentről,majd ajtócsapódás. Mindenki fentre pillantott ahol a Herceg és YoonGi tűnt fel. Suga eléggé megviseltnek tűnt. Kócos haj,gyűrött póló és rezzenéstelen arc. A Herceg kihúzta magát és elégedetten vigyorgott. Ekkor hallottunk egy lövést és mindenki kereste a forrást. Vagy Daniel volt,vagy SeokJin. Aztán ki tudja.

-Menj,nézd meg.-bök fejével a Herceg-Kit keresel?-néz YoonGi-ra

Keresett valakit tekintetével. Csak ne mondja,hogy SeokJin az akit keres!Ne mondja,mert vége a tervnek.

-Senkit.-pillant fel a rá

-Mondom:kit kerestél?!-szorít csuklójára

-Jin-t!

-Milyen Jin?

-S-SeokJin....

Az a rohadék!Ezt még visszakapja,ezt garantálom. Mi a francot képzel magáról?YoonGi látszólag fél tőle. Biztosan szégyenli magát ezért,amit lát a csapata. Az őr visszajött Daniel-el az oldalán. Lelökte a fiút a földre és az térdre rogyott. Tarkójához fegyvert nyomtak és ő addig csak lefele nézett,majd elmosolyodott.

-Mi van a másikkal?

-Meghalt.-mondja egyszerűen

-Azt akarod mondani,hogy egy taknyos megölte őt?!

-Igen. Figyelmetlen volt és--

-NEM ÉRDEKEL!-üvölti le

-Igenis.-hajtja le a fejét

-Nem felelt meg nekünk. Ha egy kölyök megöli,nem volt köztünk helye.

Most komolyan?A társáról beszélt!Milyen egy undorító ember az ilyen....Fhú,de eltaposnám az ilyen férgeket. Csak az a baj,hogy gyenge vagyok és nem menne. 

-Daniel.-szólalok meg

Mindenki rám néz és ekkor jött Dan. A kezében volt egy kis távirányító,amin egyetlen egy gomb volt. Megnyomta és arrébb ugrott. Az őr egy kicsit késett és ez volt a balszerencséje. Ugyanis a robbanás őt is elérte. Valószínűleg ő is meghalt. A Herceg a pillanatnyi zavarban nem figyelt és Suga meg tudott szökni. Lefutott a lépcsőn és mellém jött. Rám nézett és egy ,,köszönöm" hagyta el a száját. A lépcső tetején megállt Kook és Jin. Nagy szemekkel néztek körbe és megállapodtak a Hercegen. 

Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now