NamJoon POV:
Nem emlékszik. Nem tudja ki vagyok és ez kibaszottul fáj. A szerelmem nem emlékszik rám és hiába tennék bármit is,nem emlékezne rám. Újra kell kezdenem mindent Vele és még van egy és fél hónapom a nyárból. Utána pedig haza kell mennem. Itt kell majd hagynom Őt. Akkor már mindegy,hogy emlékszik-e vagy sem.
-Hé,Joon.-szólít meg Yoongi-Hogy érzed magad?
-Szerinted?-nézek rá-A szerelmemet megtaláljuk megverve és nem sokkal később meg fel sem ismert. Azt sem tudja ki vagyok,miért vagyok és,hogy hogyan. Újra kell kezdenem mindent,amit eddig elértem nála. Tudod milyen érzés ez?
-Bocsi már na!-morran rám
-Hé,nyugodjatok már le!-szól ránk Tae-Nam,vedd úgy,hogy új lapot indíthatsz vele. Újból megismerheted és most gyorsabb lehetsz,mert senki sem hajt már Chim-re.
-Igazad lehet.-mosolygok rá
Taehyung most megnyugtatott. Lehet igaza van és tényleg újrakezdhetem ezt az egészet. És akkor tényleg újrakezdhetem ezt az egészet Vele. Újra összeismerkedhetünk és ismét jókat nevethetünk és szórakozhatunk. De akkor még jobban belefogok szeretni. És azt nem akarom. Itt szenvedek most is és akkor is fogok,ha csak beszélek vele. Nem szeretném,ha összetörne amiatt,hogy nem szólok hozzá. Megint nem tudom mit gondol rólam,de nem hányhatom fel neki azt,hogy összejött JeonGuk-al és ez mennyire szarul esett. Nem mondhatok ilyet neki,mert biztosan megsérteném. Azt meg nem akarom. Megutálna ismét. Bár V és Suga azt mondták,hogy minden rendben van és hiányzom neki,de ezt sosem mutatta ki nekem. Talán nem is volt igaz,csak nyugtatni akartak.
-Namjoon,nem jössz el velünk a rejtekre?-kérdezi Yoongi
-Most nem,köszi.-mosolyogtam rá
Igazából nem akartam menni,mert rosszul éreztem magamat. Felmentem a szobámba és hallottam,ahogyan becsukódik az ajtó. Kulcsra zártam az ajtómat és leültem az ágyamra gitározni meg kottázni. Jól elvoltam és utána viszont megéheztem. Nem akartam lemenni enni,ezért csak leraktam a cuccaimat és inkább próbáltam aludni. Nem jött össze....Egész végig Jimin-re gondoltam és nem jött álom a szememre. Majd leragadt a szemem de nem ment. Túlságosan is lekötött az,hogy Jimin nem tudja ki vagyok és nem is kedvelhet egy kicsit sem,valamint nincs a szomszédban,mert nem láthatom. Holnap nem megyek be hozzá. Nem azért,mert nem kedvelem. Mert imádom,egyenesen odavagyok érte,de nem tudnék a szemébe nézni úgy,hogy azelőtt,mikor elváltam tőle,a szemébe mondtam az érzéseimet. És nem mondott rá semmit sem,így egy kicsit rossz érzésem van. Meg hát,a Herceg bántotta testileg és szerintem lelkileg is. Megverte és ki tudja miket tett még vele. Sajnálom,hogy úgy váltunk el,hogy nem tudtam meg mit érez és,hogy nem maradtam ott vele. Nem fogok megbocsájtani Kook-nak,amiért tulajdonképpen elvette tőlem Jimin-t. De az erőszak nem old meg semmit,ezért nem is akarok nagy hangsúlyt fektetni rá. Vagyis külsőleg....Igazából pedig rohadtul nekitudtam volna menni már milliószor is Jungkook-nak,de nem akarom bántani. Bántja már helyettem az Isten. Szegényt a múltkor jól helyben hagyták....Seokjin erőset üthet,ha így összeesett. Meg hát olyan helyen is érte az ütés,ahova senkinek nem kívánom. De komolyan,szegény szerencsétlenre rossz volt ránézni. De egyébként,ha a Hercegnél olyan nagy ranggal rendelkezett,hogy a sokkal idősebb tagokkal is így beszélhetett,legalább edzhetett volna. Heh,ezt pont én mondom. Na mindegy,nem fontos. A lényeg az,hogy holnap ,,szabadnapot veszek ki" és nem megyek sehova. Megint....Okos vagy Namjoon,bassz el mindent. Megint....
Yoongi POV:
Taehyung-al itt sétálunk a rejtek felé de idegesen tördeli az ujjait. Ami engem az őrületbe visz. Ki nem állhatom,ha valaki ezt csinálja,így megtorpantam,amit észrevéve Ő is megállt.
-Mi a franc bajod van?-kérdezem idegesen
-S-semmi. Bocsánat.-hajtja le a fejét
-Ah,ne haragudj Tae.-sóhajtok fel-Csak így is ingerült vagyok,erre te meg itt törögeted az ujjaidat.
-Csak aggódom.
-Mi miatt?-billentem oldalra a fejemet
-Namjoon egyedül van otthon. Mi van akkor,ha erre vártak és megtámadják?Vagy ha Jimin-hez mennek és--
-Css....-simogatom meg az arcát-Nyugi. Semmi bajuk nem lesz.
Engem is nyugtalanít valami kettejükkel kapcsolatban,de mióta elrabolták TaeTae-t,azóta a fiúkkal felszereltettem kamerákkal az egész lakásukat. Látni fogjuk Nam-ot. Jimin,meg hát....Hozzá majd folyamatosan küldöm az embereket. Csak a biztonság kedvéért. Jeon-t megfogom verni,amiért ilyen gyökér volt. És a többi ehhez hasonló dolog. Csak a szokásos főnöki dolgok,egy kis újdonsággal megdobva.
-Menj előre.-engedem előre
Most van itt azt hiszem másodjára,de ez nem biztos. Lehet harmadjára is. A szokásos hely,a szokásos képpel együtt. Fegyverek,alkohol,drog és cigi. Várjunk csak....Cigi?Melyik hülye a kettő közül?Vagy mindketten?
-HOSEOK!ZITAO!-kiáltom el magamat
Mindenki megáll a dolgában és rám figyelnek. A két jómadár sehol sincsen. Nem meglepő az,hogy elbújtak. A két füstös még mindig sehol és ez egy kicsit aggaszt. Hol a faszomban vannak?
-Leader....-szólal meg csapatunk leghalkabb tagja-Ők elmentek a boltba....Baekhyun hyung küldte ki őket.
Nagyot sóhajtottam és megráztam a fejemet.
-Jó,de ha nem ők,akkor mi ez a füst?Ki cigizik még a tudtomon kívül?
-A-az új srác.
Új?Kook-ra gondol?Ő nem új tag. Vagy annak fogták fel?Áh,mindegy is. Jobb lesz,ha megnézem,mielőtt még meggyullad valami. Tae-val a nyomomban mentem be az orvosiba,ahol csakugyan Jung cigizett. Még egy káros!Mi az anyám jó abban a bűzrúdban?Odamegyek és kikapom a kezéből,majd elnyomom és kidobom.
-Hé!
-Itt nem cigizünk. Allergiás vagyok rá.-mondom neki fapofával
-De nekem szükségem van rá.
-Nekem nincs.-mondom kicsit kegyetlenül-Idebent nincs cigi. Csak odakint,vagy a saját szobád teraszán. De mivel neked nincsen szobád,ezért a hátsó bejárat/kijárat maradt. Szóval,ha cigizni akarsz,akkor kifele!-zárom le a szabályok ezen részét
-Ne már Sugaa!
-Idefigyelj Nyuszi!-lépek közelebb-Én nem bocsájtottam meg,mint Namjoon,mert az nem az én műfajom. Rábasztál,mert én egy elég haragtartó ember vagyok. Azért nem verlek halálra,mert Chimmie a barátom és nem akarom,hogy rosszul legyen és ne szóljon hozzám.-megfogtam és megemeltem a gallérjánál fogva-Másrészt pedig,ha Namjoon nem lett volna,Jin már rég megölt volna. Szóval fogd be a pofád és ne nyávogj nekem,vagy komolyan mondom,hogy felakasztalak a picsába.-mondom a szemébe nézve
Mindezt suttogva,hogy V ne hallja,mert nem örülne,ha ilyen szavakkal illetnék valakit,aki elvileg nem ártott semmit,csak egyszerűen szerencsétlen és rosszkor volt rossz helyen. Elengedtem és rémülten nézett rám,mire rákacsintottam és mosolyogva elléptem onnan.
-Akkor majd később visszajövök és ismertetem a szabályokat. Oké?
-É-én....
-Rendben?-kérdezem kicsit erélyesebben
-J-jó.-bólogat
-Helyes!Tudtam,hogy megértjük egymást Kookie.-nevetek fel és Tae-val együtt kiléptem onnan
Bementünk kopogás után Minseok-hoz és mikor mellé léptem,akkor már meg is nyitotta az összes kamerát,amit elhelyeztünk Nam-ék házában. Honnan tudta?
-Térfigyelők.-ad választ fel sem tett kérdésemre
Gondolatolvasó. A rejtek környékén van egy csomó kamerája felszerelve és lehet,hogy hallotta ahogyan Taehyung a fiúkról beszélt és egyből kapcsolt,hogy mi kéne. Namra kapcsolt,aki a sötét szobában volt és feküdt,de nem aludt. Csak forgolódott. Gondolom szarul van a maiért meg a múltkoriért. Szegény,nagyon kivan. De kemény dolgokon ment keresztül. Hiszen nem könnyű megbocsájtani annak,aki elvett tőled valakit,akit szeretsz. Én már tapasztalatból beszélek....
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?