SeokJin POV:
Kim Seok Jin vagyok. Huszonhat éves pszichológus. Később színész. Legalábbis régen az voltam. Most egy bandában vagyok,mint mesterlövész és/vagy kém. Most perpillanat szőke hajjal rendelkezem,de szeretem festeni.
A Leader elbújt amikor jött a Herceg meg a négy csicskája. NamJoon beakarta adni,hogy az az ő keze,de nem hitték el. Mondván: Nam nem olyan bátor,hogy levágja a kezét. Valahol igazat adok nekik. MinSeok mesélte,hogy attól is lefagyott,hogy megölt egy embert. Szóval teljesen jogosan mondták azt,amit. Két ember felment a Herceggel együtt és hallottuk,hogy szétlőnek mindent meg,hogy berúgják az ajtókat. Magyarul: tönkrementek a szobáink meg amit szétlőttek. Csend volt. Két őr,meg egy nem idevaló srác ,,vigyázott" ránk lent,míg odafent kerestek. NamJoon szúrósan nézett a fekete hajú fiúra,aki csak mosolygott rajta. Honnan ismerik egymást?Láthatóan nem a legjobb viszony van köztük. Jártak volna?Áh,hülyeség....De mi van,ha mégis? Hallottuk a Leader kiabálását és mindannyian felfele néztünk az emeletre. Segítenünk kell neki!Még,ha nem is akarja. Sosem szerette,ha segítünk neki,vagy bármi más. Mindig önállóan dolgozott. Megjegyzem: mindig hibátlan munkákat végzett. Sosem hibázott,ami kicsit ijesztővé tette.
NamJoon felém jött és erre a két talpnyaló meg a fekete hajú ráfogta a fegyvert. Mire Nam feltette a kezeit és leült mellém. Kivett a hűtőből egy sört és felbontotta. Rám pillantott,mire bólintottam,így én is kaptam a hűsítő nedűből. Ittam belőle és Joon-ra néztem. Tudtam,hogy van valami terve. Mivel az őrök már nem igazán foglalkoztak velünk,ezért közelebb hajolt és súgott. Viszont a fiú nézett minket és ide is jött.
-Miről pusmogtok ti ketten?-von kérdőre
-Csak arról,hogy nem meri bevallani neked,hogy tetszel neki.-mondja válasz képpen NamJoon
-Na de NamJoon!-nézek rá dühösen-Mondtam,hogy hallgass!-mordulok rá
-Szóval tetszem?
-Öhm....Bejönnek a rossz fiúk.-nézek a szemébe
-Igen?-nyalja meg a száját
-Igen.-bólintok
Mindenki minket néz de most pont leszarom. Kíváncsi vagyok mi lesz a reakciója erre az egészre. De úgy látom,hogy tetszik neki. Nagyon is helyes!
-És mikor akartad elmondani nekem?-emeli fel fejemet államnál fogva
Nem értem a tettét. Hiszen eddig is őt néztem.
-Nem tudom. Mielőtt megöltek volna.-vonok vállat
-Oh,téged nem ölnek meg.-mosolyog-Te velem leszel.-nyújtja a kezét-Mi a neved?
-SeokJin. De hívhatsz Jin-nek.-fogadom el mancsát
-JeongGuk vagyok. Kérlek,hívj JungKook-nak.-puszil kézfejemre
Elvezetett az őrökhöz. Mellettük megálltunk és végignéztem a többieken. Megvető pillantások mindenhol,kivéve NamJoon-nál és MinSeok-nál. Xiumin?Miért nem....?Áh,értem már!Okos Nam. JungKook a kezét a derekamra tette és közel húzott. Az őrök nem mondtak vagy csináltak semmit,ami meglepett. Nem kellett volna lelőniük őt vagy engem?Nem ezért vannak itt?Akkor miért?
-De őket miért akarod megölni?-kérdezem mellkasára téve a kezemet
-Nos,nem én,hanem majd a Herceg.
-Nem tudod megakadályozni?-nézek rá ártatlanul
-Nem tudom. De a te kedvedért megkérdezem,hogy nem-e lehet hanyagolni.-túr hajamba
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?