YoonGi POV:
NamJoon felpattan JiMin mellől,az pedig összehúzva magát meredt a kajára. Sóhajtok egyet megrázva a fejemet és miután szépen lassan elfogyasztottam a kaját,elindultam felvenni a cipőmet,amit TaeHyung kérdő szemekkel nézett végig.
-Megkeresed?-kérdezi halkan,mire bólintok egyet-De hát mindjárt esik az eső.
-És?Ha már JiMin nem megy megkeresni,akkor majd én megyek.-mondom unottan,mert ez tényleg nem az én feladatom lenne
-Menjek veled?
-Ne.-rázom meg a fejemet-Vigyázz Chimre.-állok fel,hogy felvegyem a kabátomat
-Jó.-motyogja
-Kösz.-húzom félmosolyra a számat és kilépek az ajtón
Nem tudom merre,mehetett,de van egy olyan sejtésem,hogy nem haza. így hát fogtam magamat és felhívtam. Még a múltkor Tae megadta a számát.
-Igen?-szól bele
-Csá.
-YoonGi?-hangjából ítélve meglepődött
-Hol a faszomba vagy már ember?-kelek ki magamból-Mi a rákért hagytad ott JiMint,he?
-Én....-kezdi,de úgy tűnik,hogy többre nem futja,mire nagyot sóhajtok
-Hova a picsába menjek érted?-fogom meg a fejemet
-Öhmm....Egy Black Bang nevű helyen vagyok....
-Te ittál?-akadok ki még jobban-Menj az épület elé. Azonnal ott vagyok.-kinyomtam a telefont
Azzal a lendülettel hívtam fel a haveromat,hogy jöjjön értem,mivel csak neki van kocsija én meg nem szándékozok elázni. Miután ide ért azonnal beszálltam és mondtam neki,hogy hova menjen és,hogy készüljön fel a legrosszabbra. Oh,de bárcsak egy kicsit jobban siettünk volna.
-Parancsolj,leader.-áll meg a kocsival a haverom
-Le ne állítsd a motort.-mondom,mire egy bólintást kaptam válaszul
Gyorsan kiszálltam és tekintettemmel NamJoon-t kerestem. Meg is találtam egy csomó ismerős rossz emberrel együtt. Bassza meg....
Kapucni volt rajtam,de gondolom így is simán felismernek. Az egyik srác egy pillangókéssel akart neki rontani,mire megfogtam a kezét és kicsavartam a kezéből az éles tárgyat. A fiú meglepődve nézett rám,mire ellöktem le,a földre. Mérgesen nézett rám kezét fájlalva s közben cifra káromkodást mondva,majd kegyetlen szavakkal illette rég elhunyt édesanyámat. Persze nem érdekelt addig,amíg nem ejtette ki a száján anyám nevét. Ott belerúgtam és rá is léptem a karjára,ami roppant egyet. Valószínűleg eltört. Jajj,hogy mennyire sajnálom.
-Bárhol felismerlek te áruló!-jön közelebb a vezérük-Mi van Min?Azt hitted,hogy ha visszatolod a pofádat,akkor nem fogunk felismerni?-nevet a képembe,majd a földön fekvő srácra nézett-Semmit sem változtál. Áruló.-teszi hozzá
-Te sem változtál semmit,Minsu.-mondom unottan-Még mindig nem hagytad abba az ártatlanok verését?-nézek rá-Most elviszem ezt a balfaszt.-utalok Namra
-Azt hiszed ez ilyen könnyen fog menni?-neveti el magát és látom,hogy körülöttünk mindegyik csicskája elővesz valamit-Kicsi naiv fiú.
-Az egyetlen naiv itt te vagy.-mosolyodok el és egy jelet adok a kocsiban ülő haveromnak,hogy jöjjön
Jött egy AK-47-essel és a kezembe dobta. Igen nagy fegyver,nehéz is elkapni,de megoldottam. NamJoon nem tud mit reagálni. Szúrós szemekkel nézek a társamra.
-Ha valami baja lett én magam verem le rajtad.-fenyegetőzök ridegen
-Nincs baja.-kapja elő kis kézifegyverét
Tudtam,hogy szólt a többieknek is. Különben nem készülne fel. Ismerem már ahhoz eléggé,hogy tudjam:Ha felkészül,a többiek kicsit késni fognak. Plusz a szemei csillogásai egy kis türelmetlenséget tükröztek.
Magam mögé húztam a nálam magasabbat és Minsu-ra emelem fegyveremet. Keményen belenézek a szemébe és farkasszemet nézek vele. Tudom,hogy a társam egyedül nem tudná lerendezni,ezért vagyok itt én is.
-Mint mondtam,elvisszük innen ezt a srácot.-mondom a szavakat
-Nem engedlek,Min.-kap elő ő is egy fegyvert
-Te engem akarsz. Velem van dolgod. Őt a társam elviszi és mi addig lerendezzük,na?
-Hmm....Legyen.-bólint és a csicskáira néz,akik kiengedik a körből Rap Monstert
Most már minden figyelmemet Minsu-nak szentelem és csak mi ketten vagyunk. A talpnyalói nem rakták el a fegyverüket,csak várnak a jelre,amit a vezérük ad meg.
-Gyanítom nem vagy olyan bolond,hogy szembe szállj ennyi emberrel.-szólal meg kis idő múlva ellenfelem
-És ha igen?-biztosítom ki a fegyveremet-Egy golyós játszmát követelek.
-Elfogadom.-mosolyog és kiüríti a tárat egy golyóra
Én is így cselekszem. Magyarázkodni később ráérek a srácoknak. Ha persze ezt túlélem....
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?