JungKook POV:
Velem alszik. De szeret is?Vagy nem?Mindig belepirul az összes tettembe. Ez lehet,hogy ezt jelenti,nem?Mindegy is. Egyet tudok. Én szeretem Őt!
-Reggel-
Hamarabb kelt fel,mint én. De ez nem zavart. Csak a beszélgetés....Nem is....Ez veszekedés. YoonGi kiabál valakivel. Gyorsan kiugrok az ágyból és a lépcső tetejénél megállok.
-ÉS UTÁNA MIT TERVEZEL VELE,HE?!MEGSZÖKTÖK ÉS ADOPTÁLTOK KÉT GYEREKET?-kiabál az említett
-Nem hangzik rosszul.-megyek le a lépcsőn mosolyogva
-K-Kook?-néz rám nagy szemekkel JiMin
-Jó reggelt Chimmie!-puszilom meg a fejét és mellé ülök-Morci.-intek lazán
-Na idefigyelj Nyuszifiú--
Felém indult de kopogtak,így ki kellett nyitnia valakinek. Csendben maradtunk mind a hárman. És mivel senki sem akarta kinyitni,ezért felálltam és az ajtó fele indultam. Kinyitottam az ajtót de el is estem az illető pedig rám érkezett. Kinyitottam idő közben becsukott szememet és egyből ki is dülledtek látó szerveim. Ugyanis egy vörös hajú fiú feküdt rajtam,szintén csodálkozva. Ha nem ismertem volna,akkor esküszöm,hogy elkérem a számát.
-TaeHyung?-nyitom ki a számat
-JungKook?-kérdez vissza
Felállt és felsegített. Egyből elengedtem a kezét és a hajába túrtam,hogy megvizsgáljam.
-Miért vörös?-döntöm oldalra kérdőn a fejemet-De egyébként jól áll,csak érdekel.-veszem el a kezemet
-Mert megtetszett és ki akartam próbálni.-húzza ki magát
-Áháá....-bólintok-Szerintem csillapítsd le a Morcit,mert tiszta ideg.
-Mitől?
Megvontam a vállamat és előre engedtem és csak utána lépek be. Azért Min arcát le kellett volna fotózni.
Úgy láttam tetszett neki. Chim is mondta,hogy szerinte összeillenek de ez eddig fel sem tűnt. Cukik lennének együtt. Csak a Morcinak lehetne mondjuk kék a haja. Úgy még jobb lenne.
-Sziasztok!-int téglamosolyával
-Szia Hyung.-bólint JiMin
Min pedig csak tátogott,mint valami hal. Ennyire elállt volna a szava?Mondjuk tényleg jól néz ki. De Chim nyomába sem ér.
-Ennyire rossz?-szontyolódik el
-Szerintem nagyon aranyos lettél!-jelentette ki angyali mosollyal az arcán Életem
Bárcsak,azt mondhatnám rá,hogy a Párom. Ah,de jó is lenne. Azt mondta nem tudja még,hogy mi lesz. Én türelmes vagyok de azért siethetne a válaszával,mert eléggé komolyan is gondolom.
-Hozzád jöttem,Suga.-mosolyog ezúttal lágyabban TaeTae
-Ho-hozzám?-bök magára
V csak bólintott egyet és fejét oldalra billentette,hogy szeretne egy kicsit arrébb beszélni vele,mire amaz megértette és vele ment. Én pedig egy nagy sóhajjal ültem le Szerelmem mellé.
-JungKook,figyelj....-töri meg a csendet,mire egyből rákapom a fejemet-Én gondolkodtam....-lehajtja a fejét és a padlót nézi
Itt egy kicsit csendben maradt de miután vett egy nagy levegőt,újból nekikezdett.
-Szóval gondolkodtam azon,hogy te meg én....És szerintem adok magunknak egy esélyt.-pillant fel rám
-Komolyan?-döbbenek le
Azt hittem elutasít és közli,hogy mást szeret. De tévedtem. Ez nagyon jó érzés. Volt már veletek olyan,hogy valaki,akit igazán szerettek....Egyszerűen közli,hogy veletek akar lenni?Ha még nem,akkor elmondom,hogy ez egy csodás érzés. El nem mondható. Fel sem fogható.
-Kook?-kérdi félve
-Köszönöm.-mosolygok rá
-Mit?
-Hogy jársz velem!-ölelem meg
-És akkor csak ölelés jár?-kérdi visszaölelve
Lassan eltávolodtam tőle és arcát a kezeim köze fogva,közelítettem meg ajkait. Ajkaimat az övének nyomtam és lassan mozgattam a számat. Viszonozta tettemet és a karjait nyakam köré fonta,míg én a derekára tettem kezeimet.
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?