NamJoon POV:
Kicsit bántottak JiMin szavai. Tényleg zavarom?És ha igen,akkor miért csak most mondja?Áh,annyira bűntudatom van. Mintha mindent elbasztam volna a picsába. Tae mondta,hogy miután átfestette a haját,átmegy JiMinékhez és megkérdezte,hogy van-e kedvem menni. Mondanom sem kell,hogy nem volt. Minek?Csak zavarnék. Azt meg nem akarok. Főleg,hogy ott van az a JungKook gyerek. Ő meg az az idióta mosolya és az idióta tettei. És fáj,hogy JiMin talán belé szeret....Mert igen,tegnap elakartam hívni valahova. De mivel rám kiabált,és rám is csapta az ajtót,ez nem jött össze. Nem baj....Talán már nem is fog.
Megcsörrent a telefonom,mire felveszem és unottan köszönök bele.
-Szia Nam--szól bele Tae,de valaki közbevág
-TOLD IDE A KÉPED!-parancsol rám YoonGi
-Mi?Miért?-kérdezem értetlenül
-Csak gyere.-fújja ki a levegőt Suga
-O-oké.-bólintok,bár ezt nem láthatták
Letették én pedig nagyjából összekaptam magamat,hogy átmenjek. Éppen kopogni készültem,amikor Yoongs megfogott és a karomnál fogva behúzott a házba. Nagy szemekkel pislogtam rá majd Tae-ra. Jó lett a haja. Kérdőn néztem rájuk,mire válasz képpen csak beráncigáltak a nappaliba. Ahol JiMin és JungKook ültek. Amint megláttak,Jeon rám mosolygott,Chim meg lefelé nézett. Mi a baja?
-Srácok....-törte meg a csendet angyali hangján-Kérlek,üljetek le.
Szót fogadtunk és mind a hárman velük szemben ültünk le. Végigvezette rajtunk tekintetét de egy kicsit elidőzött rajtam. Aztán elkapta a tekintetét és nagy levegőt vett.
-Mi....Kookal....Együtt vagyunk....-nyögi ki nagy nehezen
Az említett egy rövid csókot adott neki,mire Ő viszonozta is. Bennem meg egy világ dőlt össze ahogyan ezt láttam. Azt a srácot csókolta,nem pedig engem. Ez....Igazán szarul esett. Talán be is könnyeztem miatta,amit mindenki észre vesz és Tae szóvá is teszi.
-NamJoon,mi a baj?-kérdi aggódva
-Hm?-kapom rá a fejemet-Semmi. Csak örülök nekik.-erőltetek magamra egy mosolyt
Igazából örülök,hogy Jimin boldog. Csak az zavar,hogy nem velem. Mert nem tagadom,szeretem. Sőt!Imádom a kis hülyét. De nem tudok mit tenni. Nem fognak megváltozni az érzései velem szemben azért,mert szeretem Őt. De talán ez így van jól. Ez nem az én Love story-m,hanem az övéké. Nekem meg nincs keresnivalóm itt. Nem akarok közéjük állni.
-Nam,beszélhetnénk?-kérdezi tőlem Tae
-Persze.-mosolygok rá
Hazafele mentünk,mivel itt van a szomszédban,ugye,otthon kérdezett ki.
-Nagyon bánt,igaz?
-Mi?
-Tudod miről van szó.
-Jó lett a hajad.
-Ne terelj.-mondja idegesen
-De éhes vagyok.
-NamJoon!Figyelj,tudom,hogy rossz érzés volt így látni őket de--
-Honnan tudhatnád?Te szereted YoonGit és ő is szeret téged,csak nem meritek elmondani a másiknak!-adom ki magamból-Az én helyzetem más....Az enyém egyoldalú szerelem.
Kicsit csendben maradt. Meglepődött és aztán csak megrázta a fejét majd leguggolt hozzám. Megfogta kezeimet és az éppen kifolyó könnyeimet törölte le. Pont,mint kiskorunkban....
-Nam,nem hiszem,hogy Chimnek az ilyen nyomulós srácok jönnének be. A múltkor azt mondta,hogy tetszik neki valaki.
-Biztos JungKook-ra gondolt.-szipogom
Igen,nem túl férfias,tudom. De nem bírom már. Tudom,hogy a szerelmem viszonozatlan és ezt az orrom alá is dörgölik. Nagyon felemelő érzés mondhatom.
Megrezzent a telefonom és megnéztem. Csak egy értesítés.
Jeon JeongGuk megjelölt téged és még három embert egy bejegyzésben
He?Milyen bejegyzésben?Jobb,ha megnyitom.
Jeon JeongGuk
Szerelmes-Kim TaeHyung,Min YoonGi,Kim NamJoon és Park Jimin társaságában
Köszönöm,hogy szeretsz,Életem párja!
2069 kedvelés 50 hozzászólás Megosztás
Park JiMin:Szeretlek!😍❤️
Dong YoungBae:Gratula Kook!
Chane HyungWon:Végre!Szép párost alkottok haver.♡
További hozzászólások megtekintése
Szuper!Van ennél jobb?Szerintem nincs.
-Nam,én--
Nem engedem,hogy végig mondja. Felmegyek a szobába és magamra zárom az ajtót. Nekidőlve a fának csúszok le a padlóra. Kész,ennyi. Összetörtem....Örökre....
YOU ARE READING
Neighbor Boy[NamJim F.F.](BEFEJEZETT)
FanfictionNamJoon egy barátjával költözött a szülei nyaralójába a szünetre.... De mi van akkor,ha ez nem egy átlagos nyár lesz?